Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مازندران آیین تشییع شهدای مدافع حرم که حدود ۵ سال پیش در خان طومان سوریه به دست نیروهای تکفیری داعش به شهادت رسیدند هم اکنون در شهرستان های بابل،فریدونکنار،ساری،قائمشهر در حال برگزاری است.

مردم ولایتمدار استان مازندران با حضور پرشور و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در این مراسم حضور دارند و میهمان شهدای خان طومان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به دلیل شیوع ویروس کرونا ایستگاه های صلواتی در این تشییع به صورت متفاوت تر از مراسم تشییع دیگر شهداست به طور مثال به جای توزیع مواد غذایی که شاید موجب شیوع ویروس کرونا شود، نذر آب راه اندازی شده و آب معدنی در میان مردم توزیع می شود.

پیر و جوان، زن و مرد در این مراسم حضور دارند و برخی از مادران و پدران شهدا اسپند به دست منتظر ورود فرزندان شهیدشان هستند.

به گزارش ایسنا، تشییع پیکر شهید مدافع حرم محمود رادمهر در شهرستان ساری آغاز شده است و نماز بر پیکر این شهید در محل سپاه شهرستان ساری توسط آیت‌الله لایینی نماینده ولی فقیه در مازندران اقامه شد،تشییع پیکر شهید محمد بلباسی نیز از حسینیه عاشقان ثارالله قائم‌شهر آغاز شده است؛ در آمل نیز پیکر پاک شهید حاجی‌زاده از میدان هزار سنگر آمل آغاز و تا امامزاده ابراهیم (ع)  تشییع می‌شود.

 تشییع پیکر شهید محمد رجایی‌فر نیز در شهرستان بابل از سپاه بابل تشییع به سمت کامیکلا روستای شهید در حال انجام است و همچنین تشییع پیکر پاک شهید علی عابدینی نیز از اداره آموزش و پرورش فریدونکنار تا میدان درنا این شهرستان و در نهایت روستای «فِرم» زادگاه این شهید خاکسپاری می‌شود.

ادامه دارد...

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی تشییع پیکر شهدای مدافع حرم مازندران تشییع پیکر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۷۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر شهید رنجنوش، شنبه ۱۵ اردیبهشت در همدان

پیکر شهید محمد رنجنوش، روز شنبه ۱۵ اردیبهشت، همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در همدان تشییع می‌شود.

حاج محمد رنجنوش، شهید تازه شناسایی شده، متولد یکم فروردین ۱۳۴۰ در روستای قوره جینه کبودراهنگ است.

والدین این شهید گرانقدر به دیار باقی شتافتند و همسر بزرگوار شهید دو فرزند پسر شهید رنجنوش را پرورش دادند.

حاج محمد رنجوش از شهدای جاویدالاثر تیپ ۳۲ انصارالحسین همدان، ۱۲ اسفند ۱۳۶۵ در منطقه عملیاتی کربلای ۵ شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • تشییع و خاکسپاری شهید دفاع مقدس در گناوه برگزار می‌شود
  • دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم برای شرکت در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام
  • میزبانی دانشگاه قم از یک لاله‌ گمنام دفاع مقدس
  • شناسایی پیکر شهید عزیزپور محمدی پس از ۴۰ سال
  • اعلام جزئیات مراسم تشییع و تدفین پیکر شهید عشیری لیوسی
  • تشییع و خاکسپاری پیکر ۲۰ شهید دفاع مقدس در ۹ استان‌
  • تشییع پیکر شهید رنجنوش، شنبه ۱۵ اردیبهشت در همدان
  • تقدیم ۱۰۰۰ شهید جامعه کارگری در مازندران
  • پیکر دو شهید گمنام در مسجد جمکران مقدس آرام می‌گیرد
  • یادواره شهدای کارگر مازندران برگزار شد