Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: بدون شک تنها راه نجات از بن‌بست موجود عصر حاضر در بین جوامع بشری، همان نسخه‌ای‌ست که رسول عالمیان برای بشریت عرضه کرد. - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام سید محمد سادات در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج در آستانه 28 صفر و سالروز رحلت پیامبر گرامی اسلام(ص) با اشاره به سیره نبی مکرم اسلام و ابعاد شخصیتی ایشان اظهار داشت: شناخت ابعاد شخصیتی پیامبری که برترین پیامبران، والاترین انسان‌ها و دگرگون سازترین چهره تاریخ بشر است از ضروری‌ترین شناخت‌های انسانی و اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پیامبری اسلام(ص) شگرف‌ترین تحول تاریخی را پدید آورده و مکتبش کارآمدترین کیش و آیین خدایی است، افزود: حضرت محمد(ص) در وحشت‌خیزترین محیط‌ها و در بین مردمی نادان و کینه توز، بیابان‌نشین و دور از تمدن، بت‌پرست و آدم‌کش و ... به پیامبری برانگیخته شد و از همان مردم، قهرمانانی خداباور و فرهنگ گستر، نرم‌خو و انسان‌دوست، پارسا و عدالت‌خواه ساخت و جامع‌ترین و حیات‌بخش‌ترین مکتب‌های الهی را بنیان نهاد و پیروان او مرزهای زمین و زمان را درنوردیدند و قرن‌هاست که بر مغزها و مرزها حاکمیت سیاسی، فکری و فرهنگی دارند.

برگزاری مهرواره «شعر وحدت» به منظور تکریم شخصیت والای حضرت محمد (ص)برگزاری کنگره «به احترام آفتاب» با محوریت زندگی و سیره حضرت محمد(ص)

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان تصریح کرد: شناخت عظمت وجودی پیامبرگرامی اسلام(ص) به‌ویژه در این مقطع زمانی که دنیای غرب به دنبال اسلام‌ستیزی و ارائه چهره وارونه از پیامبر رحمت و مهربانی بوده، ضرورت دینی، فکری و فرهنگی دارد.

سادات با یادآوری اینکه بدون شک تنها راه نجات از بن‌بست موجود عصر حاضر در بین جوامع بشری، همان نسخه‌ای‌ست که رسول عالمیان برای بشریت عرضه کرد، اظهار کرد: می‌توان با انقلاب اعتقادی، آموزشی، فرهنگی و انقلاب اخلاقی بشر را از جهالت و گمراهی به اوج قله انسانیت و سعادت رهنمون ساخت.

انتهای پیام/481/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس اسلام ص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۸۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار آذربایجان‌غربی در پیامی روز معلم را گرامی داشتند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،استاندار آذربایجان‌غربی در پیامی روز معلم را تبریک گفت.   در این پیام آمده است:   بسم‌الله الرحمن الرحیم   پیکره هر جامعه در صورتی پویا و ماندگار است که روح فرهنگ در آن جریانی خلاّق داشته باشد. جای بسی افتخار و سرافرازی است که ایرانیان از سپیده‌دم تاریخ تمدن، با خردورزی، اخلاق و ادب پرچمدار فرهنگ و گسترش آن در پهنه گیتی بوده‌اند. آثار شخصیت‌های علمی و فکری این سرزمین که پس از گذشت قرنها، هنوز مورد توجه مراکز علمی و دانشگاهی جهان قرار دارد، نشانگر جایگاه بلند تعلیم و تعلّم در ایران اسلامى است. دوازدهم اردیبهشت‌ماه نیز به عنوان روز تجلیل از مقام والای معلمی است.   بدون تردید موفقیت نسل‌های کنونی و آینده ما، در گرو اهتمام خستگی‌ناپذیر آموزگارانی است که با ایثار و فداکاری در جهت حفظ، تقویت و انتقال علوم؛ زمینه آموزش و پرورش نونهالان، نوجوانان و جوانان این مرز و بوم را فراهم می‌آورند.   با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید آیت‌الله مرتضی مطهری معلم بزرگ مدرسۀ انقلاب اسلامی، امیدوارم در سال «جهش تولید با مشارکت مردم»، پیشقراولان عرصه علم و دانایی بیش‌ازپیش بستر رشد اندیشه، تلاش و جهاد را برای نوجویان و نسل‌های این سرزمین پرافتخار فراهم کنند و دولت مردمی نیز با درک اهمیت آموزش و پرورش بر بهبود شاخص‌های آموزشی تربیتی در این استان اهتمام ویژه دارد و به طور قطع این مهم میسر نمی‌شود مگر با همراهی معلمان فرهیخته و اندیشمند.    اینجانب توفیق همه تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت بویژه معلمان و فرهنگیان شایسته آذربایجان غربی در این مسیر دشوار و امیدبخش را، از خداوند بزرگ مسألت دارم.   محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی

دیگر خبرها

  • بسیج ظرفیت مادی و معنوی جهان اسلام برای کمک به فلسطین
  • ایران اسلامی؛ الگوی تقریب مذاهب در جهان/علما وحدت را در بین مردم اشاعه دادند
  • همایش شهدا و تقریب برگزار می شود/ شهدای تقریب از افتخارات ما هستند
  • عکسی از سید حسن خمینی در حال عیادت از یک مرجع تقلید
  • عیادت سید حسن خمینی از آیت الله گرامی
  • ‌معلم چه خصوصیاتی باید داشته باشد؟ + فیلم
  • اساتید مدرسه علمیه بوشهر تجلیل شدند
  • شباهتهای جنگ غزه و ائتلاف کفار و مشرکین مکه و یهود مدینه در جنگ احزاب
  • استاندار آذربایجان‌غربی در پیامی روز معلم را گرامی داشتند
  • عارف: باید مسئولانه در صحنه حضور داشت