Web Analytics Made Easy - Statcounter

 نخست‌وزیر کانادا از آزار و اذیت مسلمانان اویغور توسط حکومت چین و حزب کمونیست این کشور انتقاد کرد.

به گزارش یورونیوز، «جاستین ترودو» گفت: کانادا با متحدان خود همچنان به پیگیری وضعیت حقوق بشری اقلیت‌ها و همچنین شهروندان غربی زندانی در این کشور ادامه خواهد داد.

نخست‌وزیر کانادا گفت: مسیری که چین در رابطه با سرکوب مردم در هنگ‌کنگ و استان سین‌کیانگ در پیش گرفته به نفع این کشور و جهان نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ترودو برخورد با معترضان در هنگ‌کنگ، زندانی کردن مسلمانان اویغور و همچنین بازداشت شهروندان کانادایی در چین را اقداماتی غیرسازنده خواند و گفت جهان درحال نظاره کارنامه حقوق بشری چین است.

 چین به فشار بی‌امان به اقلیت اویغور و همچنین زندانی‌کردن و بیگاری کشیدن از یک میلیون مسلمان اویغور متهم است؛ اتهامی که پکن همواره آن را رد کرده است. آمریکا به تازگی قانونی تصویب کرده که به موجب آن کالاهایی که به دست زندانیان مسلمان در استان سین‌کیانگ تولید شده، تحریم شده‌اند.

لینک کوتاه: asriran.com/0039UY

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: چین کانادا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۸۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۸ زندانی پاکستانی در سفر اژه‌ای به هرمزگان آزاد می‌شوند

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، کاظم غریب آبادی معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر گفت: در جریان سفر رئیس قوه قضاییه به استان هرمزگان، ۲۸ تبعه پاکستان که به جرم ورود غیرقانونی و صید غیرمجاز در زندان به سر می‌بردند، با استفاده از رافت اسلامی و با تعلیق بخشی از مجازات حبس آنان، آزاد و به کشور خود بازگردانده می‌شوند.

وی افزود: در چارچوب توافقات به عمل آمده با پاکستان، برخی اتباع ایرانی زندانی در این کشور نیز آزاد خواهند شد و این فرآیند میان ۲ کشور تا تعیین تکلیف تمامی افراد بازداشتی در ایران و پاکستان، ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام /

کد خبر: 1229291 برچسب‌ها پاکستان

دیگر خبرها

  • تصویب یک طرح برای جرم‌انگاری انتقاد از اسرائیل در آمریکا
  • ایران ۲۸ زندانی پاکستانی را آزاد می کند
  • فیلم‌های تبلیغاتی در هند احساسات ضد اسلامی را تقویت می‌کند
  • ۲۸ زندانی پاکستانی در سفر اژه‌ای به هرمزگان آزاد می‌شوند
  • انتقاد از رفتار بلینگام با کین: حد خودت را بدان جود!‏
  • گام به گام تا ویزای توریستی کانادا
  • باشگاه پرسپولیس: رفتار زشت تماشاگران سپاهان نسبت به زنان پرسپولیسی را پیگیری می‌کنیم
  • انتقاد کره شمالی از تحریم‌های اخیر آمریکا علیه ایران
  • فشار دولت اوکراین به مسلمانان برای سکوت در نسل‌کشی غزه + سند
  • شباهتهای جنگ غزه و ائتلاف کفار و مشرکین مکه و یهود مدینه در جنگ احزاب