Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@23:16:45 GMT

رزمایش بزرگ مواسات و همدلی در قم

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۴۸۴۷۱

رزمایش بزرگ مواسات و همدلی در قم

جعفری از برگزاری رزمایش بزرگ مواسات و همدلی با توزیع تعداد ۵۰۰۰ بسته کمک معیشتی خبر داد.

«امیر جعفری» در گفتگو با خبرگزاری شبستان در قم، با اشاره به شیوع ویروس کرونا گفت: در این شرایط همه مردم بویژه قشر آسیب پذیر و نیازمندان با مشکلات بسیاری مواجه هستند.

 

 

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قم با اشاره به اهمیت کمک به نیازمندان بویژه در شرایط خاص امروز و درگیری مردم با بیماری کرونا افزود: در دین مبین اسلام  بر ضرورت دستگیری از نیازمندان تاکید شده است و این امر وظیفه دینی و انسانی ماست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه در حال حاضر وظیفه انسانی و دینی همه  ما کمک به نیازمندان و آسیب دیدگان است تصریح کرد:با تلاش رده های بسیج شهرستان قم تعداد ۵۰۰۰ بسته کمک معیشتی قرار است در قالب آخرین مرحله از رزمایش بزرگ مواسات و همدلی ویژه محرم و صفر توزیع شود.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قم با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص رزمایش کمک به نیازمندان گفت: اعمل به فرامین و منویات رهبر معظم انقلاب سرلوحه تمامی فعالیت های بسیج قرار دارد.

 

جعفری تاکید کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در چندین مرحله به صورت گسترده، نسبت به توزیع بسته های معیشتی و کمک مومنانه و  اهدا آن به نیازمندان و اقشار کم درآمد جامعه که از قبل شناسایی شده اند درقالب رزمایش مواسات و همدلی؛ اقدام کرده ایم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قم یادآور شد: رزمایش بزرگ مواسات و همدلی عصر امروز(پنجشنبه ۲۴ مهر) از ساعت ۱۵ در مصلی قدس برگزار می شود.

پایان پیام/78

منبع: شبستان

کلیدواژه: رزمایش مواسات و همدلی کرون همدلی رزمایش بزرگ مواسات و همدلی بسیج شهرستان قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۸۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رزمایش دریایی شناورها، گرامیداشت روز ملی خلیج فارس

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، رزمایش دریایی شناور‌ها در ساحل مرجان از ویزه برنامه‌های گرامیداشت روز ملی خلیج فارس در کیش بود.

دیگر خبرها

  • دو پروژه بزرگ آبرسانی در بیدهند و کرمجگان به بهره‌برداری می‌رسند
  • رزمایش اهدای ۳۱۳ سری جهیزیه در حرم حضرت معصومه (س) برگزار می شود
  • پروژه بزرگ آبرسانی استان قم به بهره‌برداری می‌رسد
  • عملیات وعده صادق همه مستضعفان جهان را امیدوار کرد
  • ۴۰ برنامه هفته بسیج کارگری در چالوس برگزار می‌شود
  • تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج
  • رزمایش دریایی شناورها، گرامیداشت روز ملی خلیج فارس
  • پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان فارس
  • عملیات «وعده صادق» امید به مقاومت در سایر کشورها را افزایش داد