Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-مسئول بسیج رسانه استان هرمزگان از تمدید مهلت ارسال آثار برای جشنواره استانی ابوذر خبر داد و گفت: با توجه به درخواست اصحاب رسانه استان هرمزگان بخش استانی جشنواره ابوذر تا ۱۵ آبان ماه سال جاری تمدید شد. - اخبار استانها -

محمد امین ذاکری در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در بندرعباس اظهار داشت: اصحاب رسانه استان هرمزگان پس از فراخوان جشنواره ابوذر استقبال خوبی از این رویداد مهم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

برگزاری همایش ملی نهج‌البلاغه در بندرعباس از دریچه دوربین تسنیمآیین اختتامیه دومین همایش ملی نهج‌البلاغه در بندرعباس برگزار شدبرگزاری همایش «راهکار تایچی برای تندرستی» به مناسبت هفته تربیت بدنی

وی افزود: اصحاب رسانه هرمزگان با ثبت آثار خود در شرکت در این جشنواره موفق شدند هرمزگان را در رتبه سوم در کشور قرار دهند. 

مسئول بسیج رسانه استان هرمزگان گفت: با توجه به درخواست اصحاب رسانه استان هرمزگان بخش استانی جشنواره ابوذر تا 15 آبان ماه سال جاری تمدید شد و علاقه‌مندان می‌توانند تا این تاریخ آثار خود را ارسال کنند. 

وی تصریح کرد: اصحاب رسانه استان هرمزگان می‌توانند آثار خود را که از دی ماه سال قبل تولید کرده‌اند در محورهای جهش تولید و اقتصاد مقاومتی که در استان هرمزگان به اقتصاد دریا محور تاکید می‌شود، بصیرت و دشمن شناسی، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، مبارزه با تروریسم و خروج آمریکا از منطقه خلیج فارس و خاورمیانه، مسائل صنفی خبرنگاران، کمک‌های مؤمنانه و کرونا، چهل سالگی انقلاب و امیدآفرینی در سایت aboozarha.com ارسال کنند. 

ذاکری گفت: قالب‌های این جشنواره شامل مصاحبه، تیتر، مقاله و یادداشت، گزارش خبری تحلیلی، موشن گرافی، عکس و کاریکاتور و فیلم کوتاه است و برگزیدگان در هفته بسیج معرفی می‌شوند. 

مسئول بسیج رسانه استان هرمزگان از انتخاب داوران این جشنواره نیز خبر داد و گفت: خلیل تنیده، عبدالرسول بهمنی، اصغر بشارتی، مهدی خواجه‌ای، سیدرضا هاشمی، و منصور وحدانی داوران این جشنواره خواهند بود. 

انتهای پیام/864/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اصحاب رسانه استان هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۸۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصحاب رسانه برای رضای خدا و خدمتگزاری به مردم قلم بزنند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، نماینده ولی فقیه در لرستان در نشست صمیمی با اصحاب رسانه گفت: فعالان رسانه‌ای که خداوند به آنها دانایی و توانایی داده است باید زبان گویای مردم باشند، دغدغه و مشکلات را به گوش مسوولان برسانند و با انتشار مطالب واقعی، از نشر اخبار بدون پایه و تشویش و ناامیدی اذهان عمومی، اجتناب کنند.
حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، نظامی مردمی است و برگزاری پرشور انتخابات در کشور ما، گواه این مطلب است، اصحاب رسانه هم باید در جهت رضای خدا و خدمتگزاری مردم قدم بردارند.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان، اطلاع‌رسانی درست، نقد منصفانه و تبادل آرا را از مهمترین وظایف اصحاب رسانه خواند و افزود: مطبوعاتی که بر پایه اطلاع‌رسانی صحیح قلم می‌زند، در رشد و کمال ملت تأثیرگذار هستند.
حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی در لرستان در ادامه به برنامه‌های دفاتر امامان جمعه در کشور اشاره کرد و گفت: هر امام جمعه و هر نماینده ولی فقیهی برنامه‌های مدونی دارد که به صورت ماهانه به مدیریت شورای سیاست گذاری ائمه امام جمعه ارسال می‌شود، که هر کدام از این برنامه‌ها نیاز به طراحی و اطلاع رسانی به مردم دارد. 
این دیدار با هدف ایجاد صمیمیت بیشتر اصحاب رسانه با یکدیگر و نماینده ولی فقیه انجام شد تا در آینده همه فعالان رسانه در استان با همدلی، در جهت توسعه و رونق اقتصادی و جهش تولید در استان تلاش کنند.
در این دیدار اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی، دغدغه‌های روز و مطالبات خود را با نماینده ولی فقیه در لرستان در میان گذاشتند.

دیگر خبرها

  • فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم «کوثر»
  • تقویت و ترویج آثار شهید مطهری موجب بصیرت افزایی
  • ۱۱۲۹ اثر به دبیرخانه «طنز پهلو» ارسال شد/ استان تهران بیشترین آثار طنز را ارسال کرد
  • گزارشی از آخرین تمرین تیم فوتبال ذوب‌آهن برای مصاف با نساجی با حضور اصحاب‌رسانه
  • اصحاب رسانه برای رضای خدا و خدمتگزاری به مردم قلم بزنند
  • فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر اعلام شد
  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت
  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی
  • ارسال ۴۳۴ اثر به دبیرخانه جشنواره فصلی رسانه‌های گیلان
  • زمان برگزاری نخستین جشنواره پایان‌نامه برتر حقوقی