Web Analytics Made Easy - Statcounter

به مناسبت گرامی داشت هفته تربیت بدنی مدیر کل اداره ورزش وجوانان استان گیلان و رییس هیات ورزشهای همگانی استان با معاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛این نشست باحضور  مریم بخشی ،مدیر کل اداره ورزش جوانان استان گیلان و علیرضا زهری رییس هیات ورزشهای همگانی گیلان صبح‌امروز در استانداری گیلان درخصوص تشریح برنامه های هفته تربیت بدنی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمود قاسم نژاد ، معاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان ضمن گرامی داشت هفته تربیت بدنی مطرح کرد: در دورانی که ویروس کرونا یکی از معضلات جامعه امروز است ،فعالیت های جسمانی با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی میتواند یکی از بهترین راههای پیشگیری از ابتلا به این ویروس باشد .

مریم بخشی ،مدیر کل اداره ورزش وجوانان استان گیلان ،ضمن بیان برخی از مشکلات ورزشکاران ،به برخی ازبرنامه های اداره کل ورزش وجوانان استان گیلان در هفته تربیت بدنی اشاره کرد .

درخاتمه علیرضا زهری ،رییس هیات ورزشهای همگانی استان گیلان بااشاره به در پیش رو بودن هفته تربیت بدنی به تشریح برخی از برنامه های این هیات با عنوان جشنواره بادبادکها درمنطقه زیبای حیران گیلان و پویش به وقت ورزش  پرداخت .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هفته تربیت بدنی معاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان مدیر کل اداره ورزش استانداری گیلان هفته تربیت بدنی ورزش وجوانان استان گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۹۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایزنی معاون اقتصادی نخست‌وزیر طالبان با هیات دیپلماتیک ایران

«عبدالغنی برادر» معاون اقتصادی نخست‌وزیر طالبان در دیدار با «حسن کاظمی قمی» نماینده ویژه رئیس جمهور ایران در امور افغانستان و سفیر ایران در کابل پیرامون تقویت روابط سیاسی، اقتصادی، تجاری و ترانزیتی و همکاری‌های دوجانبه بحث و گفتگو کرد.

در این دیدار وزیر آب و انرژی، وزیر کشاورزی، آبیاری و دامداری، وزیر اطلاعات و فرهنگ و سفیر طالبان در تهران نیز حضور داشتند.

ملا برادر با مثبت خواندن روابط افغانستان و ایران و تأکید بر توسعه روابط گفت: امسال به فضل الهی سطح بارندگی بالا بوده که در نتیجه آن پس از چندین سال خشکسالی، آب دریای هلمند به نیمروز و به سیستان ایران رسیده است، این کمک خواهد کرد مشکلات بیشتر مردم هر دو کشور حل شود.

معاون اقتصادی نخست‌وزیر طالبان در ادامه خواستار ایجاد تسهیلات بیشتر در ترانزیت تولیدات و محصولات افغانستان به کشورهای اروپایی از طریق ایران شد و این امر را گامی اساسی برای افزایش سطح ترانزیت و تجارت بین دو کشور دانست.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • اصفهان موفق‌ترین استان در اجرای مأموریت ساماندهی اتباع خارجی است
  • اجرای بیش از ۲۰ ویژه برنامه درهفته عقیدتی سیاسی
  • طرح جمع آوری اتباع غیر مجاز در استان یزد
  • رایزنی معاون اقتصادی نخست‌وزیر طالبان با هیات دیپلماتیک ایران
  • ثبت نام جام هواداری تمدید شد
  • برگزاری ۷۴۰ برنامه ویژه هفته عقیدتی سیاسی در گیلان
  • آموزش شنا به ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • سفر منطقه‌ای استاندار اصفهان به شرق شهرستان اصفهان
  • اجرای طرح شنا برای ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • مهدوی سرپرست ورزش وجوانان نکا شد