Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل با اشاره به شیب صعودی ابتلا به کرونا در این شهرستان گفت: نظارت و بازدید های دوره ای در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی از بانک ها، ادارات، سازمان ها و نهاد ها با شدت بیشتری انجام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، کمیته ستاد کرونا شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل با حضور رئیس شبکه، معاونین، مدیران بیمارستان سیدالشهدا(ع)،  اورژانس امام خمینی (ره) و کلینیک بوعلی و کارشناسان ستادی در سالن اجتماعات شهید زاهدی شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل در حاشیه این نشست در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: در این نشست در خصوص وضعیت موجود بیماری کرونا در شهرستان آران و بیدگل و لزوم تاکید به رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح جامعه بحث و تبادل نظر و بر رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مدیران و کارکنان این مجموعه به عنوان الگوی جامعه تاکید شد.


«اعظم باقری» با اشاره به اوج گرفتن مجدد بیماری کرونا و افزایش چند برابری مبتلایان طی ۴۸ ساعت گذشته و شیب صعودی ابتلا به کرونا در این شهرستان، خاطرنشان کرد: در این نشست مقرر شد تحت هیچ شرایطی به مراجعین بدون ماسک خدمات درمانی و بهداشتی ارائه نشود و با رعایت تکریم ارباب رجوع از ورود مراجعین به مراکز بهداشتی و درمانی به عنوان پر خطر ترین واحدهای کاری ممانعت به عمل آید.

 

رئیس شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل افزود: با توجه به دستورالعمل های موجود، در این نشست مقرر شد بازدید های دوره ای در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی از بانک ها، ادارات، سازمانها و نهاد ها باید با شدت بیشتری انجام شود و ضمن نظارت سختگیرانه، در صورت تخلف، مراتب به فرمانداری گزارش شود.

 

باقری افزود: همچنین در این نشست مصوب شد با توجه به شرایط موجود، مجددا بازدید های دوره ای از جایگاه های عرضه سوخت(بنزین،گازوئیل،گاز) در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی انجام شود در صورت عدم رسیدگی و عدم توجه به اخطار های صادر شده، واحد مربوطه به مراجع قضایی ارجاع شوند./

 

پایان پیام/513

منبع: شبستان

کلیدواژه: شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل شهرستان آران و بیدگل ویروس کرونا آران و بیدگل کرونا اصفهان شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل رعایت پروتکل های بهداشتی رئیس شبکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۹۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ سلامت در مدارس دامغان به صدا درآمد

خانم عظیمی پور معاون تربیتی و پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان دامغان با اشاره به کمبود مربی‌های بهداشت در مدارس این شهرستان گفت:ارائه آموزش‌های لازم بهداشتی و مراقبت‌های بهداشتی دانش آموزان مهم‌ترین وظیفه مربیان بهداشت و سفیران سلامت است.
در این مراسم از ۵ مربی بهداشت و ۱۰ دانش آموز سفیر سلامت نمونه با اهدای هدایای قدردانی شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • پرداخت ۷۲۴ میلیاردی مستمری تامین اجتماعی آران و بیدگل
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • پزشک متخلف در یکی از روستا‌های تالش دستگیر شد
  • برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن
  • ابراز خرسندی شهروندان آران و بیدگل از بهسازی معابر شهر + فیلم
  • زنگ سلامت در مدارس دامغان به صدا درآمد
  • آمریکا و رژیم صهیونیستی بیش از پیش منزوی شده اند
  • فعالیت ۴۱۶سفیر دانش‌آموز رضوی در آران و بیدگل
  • افتتاح و راه‌اندازی ۳ خانه بهداشت در میناب