Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سردار شیرزاد رئیس پلیس اینترپل ناجا درباره بازگرداندن یکی از مجرمان اقتصادی به کشور گفت: یکی از مجرمان پرونده چندهزار میلیاردی بانک سرمایه و صندوق ذخیره فرهنگیان که مدیرعامل این بانک نیز بود، پس از صدور اعلان قرمز در صحنه بین‌الملل در اسپانیا شناسایی و بازداشت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازداشت مجرم بزرگ اقتصادی ایران در اسپانیا 

وی با بیان اینکه پس از ارسال مدارک استرداد به اسپانیا این فرد بازداشت شد، افزود: مسیر استرداد به این صورت بود که متهم از کشوری که در آنجا شناسایی شد تحویل گرفته و برگردانده شد.

سردار شیرزاد توضیح داد: خوشحالم که استرداد این متهم همزمان با هفته ناجا بود. پلیس بین‌الملل وظیفه پیگیری اقدامات فراملی دارد و این بخش استرداد مجرم را انجام داد.

رئیس پلیس اینترپل ناجا با بیان اینکه اقداماتی این‌چنینی زمینه شروع جرائم اقتصادی و پیگیری درباره آن را سخت می‌کند، گفت: فعالیت پلیس بین‌الملل بازتاب اقدامات پیشگیرانه هم داشته است.

وی ادامه داد: آن چیزی که ما می‌دانیم و براساس آنچه در دادگاه مطرح شد او هزاران میلیارد تومان اختلاس کرده است.

توضیحات رئیس پلیس اینترپل ناجا درباره پیگیری استرداد متهمان فراری از کانادا

رئیس پلیس اینترپل ناجا در پاسخ به این سوال که آیا متهم استردادی از کشور کانادا داشته‌ایم یا خیر، گفت: استرداد از کانادا موضوعی است که تمام بخش‌های مختلف پیگیر آن هستند.

وی افزود: ما برای متهمان فراری در این کشور هم اعلان قرمز صادر کرده‌ایم.

به گفته سردار شیرزاد، در کانادا شرایط دیپلماسی فراهم نشده است، اما همان متهمانی که در آنجا حضور دارند اگر از این کشور خارج شوند، باز هم تحت اعلان قرمز هستند.

رئیس پلیس اینترپل ناجا گفت: ما مواردی داشته‌ایم که شخص از کانادا به کشوری دیگر رفته و کشور مقصد او را بازداشت کرده است.

واکنش سخنگوی شورای نگهبان به استرداد مدیر عامل فراری بانک سرمایه کد خبر 557571 برچسب‌ها پلیس - اینترپل مفاسد اقتصادی مالی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: پلیس اینترپل مفاسد اقتصادی مالی رئیس پلیس اینترپل ناجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۹۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت بزرگ‌ترین کنش‌گر رسانه‌ای و ارتباطی در کشور است

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت گفت: دولت بزرگ‌ترین کنش‌گر رسانه‌ای و ارتباطی در کشور است و بیشترین حجم پروژه‌های کلان و مهم در استان‌ها به سرانجام می‌رسد و این نشان می‌دهد که دولت سیزدهم به همه استان‌ها توجه دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام؛ سپهر خلجی امروز- پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت‌ماه- در نشست هم‌اندیشی با اصحاب رسانه و فعالین مجازی استان ایلام اظهار کرد: به زودی فراخوانی با همکاری سازمان آموزش اداری و استخدامی برای دعوت به همکاری از افراد توانمند برای کمک به آموزش روابط عمومی‌ها خواهیم داشت زیرا این یک نهضت بزرگ برای حوزه اطلاع‌رسانی کشور محسوب می‌شود.

وی افزود: دولت بزرگ‌ترین کنش‌گر رسانه‌ای و ارتباطی در کشور است و بیشترین حجم پروژه‌های کلان و مهم در استان‌ها به سرانجام می‌رسد و این نشان می‌دهد که دولت سیزدهم به همه استان‌ها توجه دارد.

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت با بیان اینکه همه باید برای پیشرفت ایلام کمک کنند تا یک گام در جهت توسعه و پیشرفت ایلام بر داشته شود، افزود: برای پیشرفت استان دو وظیفه مطالبه‌گری پیشرفت استان و تبیین و روشنگری دقیق است که باید با تمام توان برای این دو مهم تلاش کنیم.

خلجی اضافه کرد: ایلام نقش مهمی در طول دوران انقلاب، دفاع مقدس و مرزبانی از کشور دارد و سه هزار شهید والامقام سند افتخاری برای ولایت‌مداری مردم ایلام است.

وی با بیان اینکه قرارگاه رسانه‌ای اربعین استان به عنوان یکی از ضرورت‌ها در مرکز پیگیری می‌شود، اضافه کرد: مدیران اهمیت کار اطلاع‌رسانی را درک کنند و بیش از گذشته به روابط عمومی‌ها توجه شود.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت اضافه کرد: بخش استان‌های پایگاه اطلاع‌رسانی دولت از سال گذشته تقویت شده است و ما تلاش داریم ضعف روابط عمومی‌ها به تدریج برطرف شود.

خلجی اضافه کرد: با توجه این‌که رسانه‌های رسمی هر استان نمی‌توانند تمام ابعاد و وقایع استان را پوشش دهند، استفاده از ظرفیت رسانه‌های محلی برای تقویت اطلاع‌رسانی مهم و اساسی است بنابراین منابع لازم برای حوزه اطلاع‌رسانی باید تأمین شود و هر پروژه و طرح باید پیوست رسانه‌ای داشته باشد.

کد خبر 750131

دیگر خبرها

  • رشد اقتصادی کشور با مشارکت مردم در گروی دانش بنیان شدن صنایع بزرگ است
  • تشکیل زنجیره انسانی دانشجویان دانشگاه تورنتو و کانادا برای محافظت از چادر‌های همبستگی مقابل پلیس (فیلم)
  • پلیس کانادا سه هندی را به اتهام قتل رهبر سیک‌ها بازداشت کرد
  • پلیس فرانسه با هدف پاکسازی دانشگاه علوم‌سیاسی پاریس از دانشجویان تحصن کننده حامی فلسطین وارد عمل شد
  • انسداد آزادراه تهران شمال بعلت سیل و ریزش کوه
  • دولت بزرگ‌ترین کنش‌گر رسانه‌ای و ارتباطی در کشور است
  • سطح تجارت ایران و امارات به ۳۰ میلیارد دلار می‌رسد
  • استرداد متهمه کلاهبردار کلان اقتصادی به کشور
  • گام به گام تا ویزای توریستی کانادا
  • استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیارد ریالی به کشور