Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-28@05:33:17 GMT

ویدئوی تبلیغاتی عروس هندوی خوشبخت در خانواده مسلمان جنجالی شد

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۵۰۰۰۴

‍‍‍‍‍‍

یک برند معروف جواهرات هند، پس از واکنش های تند یک آگهی تصویری اش را حذف کرد. در این تبلیغات که یک عروس هندوی خوشبخت در یک خانواده مسلمان به تصویر کشیده شده بود واکنش های تند را در هند برانگیخت.

به گزارش فرارو، تانیشق؛ از معروف ترین برندهای جواهرات هند یکی از پیام های تبلیغاتی اش را حذف کرد. این فیلم کوتاه تبلیغاتی که در کار زاری بنام وحدت میان هندوها و مسلمانان (ایکتاوم) منتشر شده بود، یک خانواده مسلمان را نشان می داد که مراسم حمام کودک را برای عروس باردار هندوی آنان ترتیب داده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتشار این پیام تبیلغاتی واکنش هایی را در هند برانگیخت. اکثر مخالفان این تبلیغ تجارتی مسؤلین برند مذکور را به ترویج ازدواج میان پیروان ادیان مختلف متهم کردند.

تانیشق با صدور اعلامیه ای درباره حذف این پیام تبلیغاتی گفته است: با درنظر گرفتن احساسات مردم برای سلامتی کارمندان این شرکت آگاهی را حذف کرده است.

تانیشق درباره اینکه آیا کارمندان این شرکت پس از نشر این آگهی مورد تهدید قرار گرفته اند یا نه؟ حرفی نزده است.

شماری از کاربران در توئیتر با هشتک #BoycottTanishq این شرکت را به تبلیغ "جهاد عشق" متهم کردند و مدعی شدند که مردان مسلمان به بهانه عشق وازدواج زنان هندی را وادار به پذیرفتن دین اسلام می کنند!

این در حالی است که در ابتدای شیوع ویروس کرونا در ماه مارچ سال روان میلادی در هند و پس از نتیجه مثبت آزمایش جمعیت کثیری از مسلمانان، این اقلیت مذهبی در هند متهم به تکثیر ویروس کرونا گردیدند.

سازمان‌های دیده‌بان حقوق بشر و عفو بین الملل نیز ماه گذشته گزارش کردند که حکومت هندوستان به رهبری نارندرا موردی، چنین نوع برخورد علیه جمعیت مسلمان این کشور را تحریک و حمایت می کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: فرارو

کلیدواژه: هندوها مسلمانان هند جواهرات برند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۰۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی سرشناس و پرتغالی سپاهان زن ایرانی گرفت و مسلمان شد | من الان یکی از خانواده های ایرانی هستم + جزئیات

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا ژوزه مورایس در نشست خبری بعد از بازی با استقلال ملاثانی که همراه با صعود تیم مرحله بعدی جام حذفی بود، اظهار کرد: بازی حذفی هیچ وقت ساده نیست. به بازیکنان پرتلاشم تبریک می گویم. به ملاثانی هم تبریک می گویم که تیم با نظمی بود و باعث افتخار جام حذفی بودند.

به گزارش ایسنا، وی در پاسخ به این سوال که گفته می شود به اسلام روی آوردید؟ ادامه داد: من مشکلی ندارم جواب بدهم اما مساله شخصی من از حرفه ای جداست. ولی چون کنجکاوید بله به دین اسلام روی آوردم و عضو شما و یکی از خانواده های ایرانی هستم. بله حقیقت دارد.

مواریس در ادامه، گفت: حریف را آنالیز کرده بودیم. تیم سازماندهی شده و با کیفیت است. ملاثانی ترکیب خوبی از بازیکنان جوان و باتجربه است و گفته بودم بازی ساده ای نداریم.

وی درباره افت سپاهان و آیا تاثیر ازدواج شما در ایران روی روند تیم تان تاثیر داشته است؟ خاطر نشان کرد: بازهم وارد زندگی شخصی من شدید. من مربی حرفه ای هستم و اتفاقا وقتی کسی که تشکیل خانواده می دهد و حرفه ای است، مسئولیتش بیشتر می شود. این موضوع تاثیری نداشته است.

کد خبر 847321 برچسب‌ها خبر مهم چهره‌های مشهور باشگاه سپاهان

دیگر خبرها

  • اجرای مسلمان شدن ژوزه مورایس چه بود؟
  • جزئیات مسلمان شدن ژوزه مورایس سرمربی سپاهان اعلام شد
  • ماجرای مسلمان شدن ژوزه مورایس چه بود؟
  • ماجرای مسلمان شدن مورایس چه بود؟
  • ویدیو/ ملی‌پوش واترپلو که پس از طلسم‌شکنی حذف شد!
  • عروسی‌هایی بدون تالار و تشریفات
  • اظهارات جنجالی دختر کیومرث پوراحمد: پدرم خودکشی نکرد! / پرونده باز است
  • سرمربی سرشناس و پرتغالی سپاهان زن ایرانی گرفت و مسلمان شد | من الان یکی از خانواده های ایرانی هستم + جزئیات
  • پیام رئیسی در پی درگذشت عروس امام خمینی
  • پیام برادران انصاری در پی درگذشت عروس امام خمینی