Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@03:48:46 GMT

اجرای بیش از ۸۰۰ برنامه در هفته تربیت بدنی

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۵۰۲۲۱

اجرای بیش از ۸۰۰ برنامه در هفته تربیت بدنی

رییس گروه توسعه ورزش همگانی از برگزاری بیش از ۸۰۰ برنامه در هفته تربیت بدنی خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، هانیه امانی ضمن اعلام این مطلب گفت: در دوران کرونا و از اول سال ۹۹ برنامه های متنوعی را برگزار کردیم، اجرای طرح ملی ورزش در خانه و کسب رتبه برتر کشوری، اجرای پویش ملی آماده باش با بیش از ۹۰۰ برنامه درسطح استان و همچنین فعالیت موفق میز کار میز ورزش در سطح سازمان های دولتی و شرکت بیش از ۳۰ اداره در این طرح از جمله برنامه های ورزشی با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: برای اجرای طرح آوای همسایگی برنامه ریزی لازم انجام شده و مربیان مشخص شده اندکه با اعزام به مجتمع های مسکونی در ایجاد نشاط و شادابی مردم و خانواده ها سهم بسیار مهمی را ایفا خواهند کرد.

رییس گروه توسعه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی با اشاره به اینکه در هر طرحی ورزش و جوانان شهرستان ها به ما لبیک گفتند و اساسی ترین نقش را در توسعه ورزش همگانی و کسب رتبه اول کشوری این گروه در چهار سال گذشته داشتند، گفت: ستاد گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش در اداره کل تشکیل شد و بعد از جلسات پی در پی با حضور مدیر کل، معاونین اداره کل ورزش و جوانان و روسای گروه‌ها، ۲۸ ماده اجرایی مصوب شد که از جمله همایش های مختلف، دوچرخه سواری، کوهروی و جشنواره های بومی محلی و جشنواره بزرگ پرواز باد بادک ها با حضور خانواده ها، ورزش صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، رژه ماشین های کلاسیک و گردش اتوبوس ورزش و شادابی در سطح شهر، پویش های آگاهی بخش، مسابقات دارت و تیر اندازی کارکنان دولت می باشد که با کسب مجوز از معاونت بهداشتی برگزار خواهد شد.

امانی خاطرنشان کرد: همچنین غبار روبی مزار شهدا، تجلیل از خانواده شهدا، برگزاری مسابقات فرهنگی و کتابخوانی از جمله برنامه های پیش بینی شده در این هفته می باشد که انشالله با حمایت مدیر کل و معاون ورزش و هیات های ورزشی برگزار خواهیم کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هفته تربیت بدنی تربیت بدنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۰۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در لرستان

ایسنا/لرستان مسئول عقیدتی سیاسی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: همزمان با هفته معلم از ۸ تا ۱۴ اردیبهشت‌ماه تحت عنوان هفته عقیدتی سیاسی نامگذاری شده که ۴۰۰ برنامه برای اجرا در این هفته در نظر گرفته شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین فرشاد رواد امروز، ۸ اردیبهشت ماه، در جمع خبرنگاران که به‌مناسبت هفته عقیدتی ‏سیاسی برگزار شد، اظهار کرد: همزمان با هفته معلم از ۸ تا ۱۴ اردیبهشت ماه هفته عقیدتی سیاسی نامگذاری شده که ۴۰۰ برنامه برای اجرا در این هفته در نظر ‏گرفته شده است.‏

وی ادامه داد: از جمله برنامه‌های این هفته می‌توان به دیدار اقشار و فرماندهان با ائمه ‏جمعه تمام شهرهای استان، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا در سراسر استان، دیدار ‏با خانواده شهدا و برگزاری همایش‌های بزرگداشت هفته عقیدتی در همه نواحی مقاومت ‏بسیج اشاره کرد.‏

رواد بیان کرد: همچنین مراسم زنگ سپاس از معلم در سطح مدارس منتخب استان با ‏همکاری بسیج فرهنگیان، بسیج دانش‌آموزی و آموزش و پرورش برگزار خواهد شد.‏

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: برگزاری کرسی‌های ‏آزاداندیشی بین دانشجویی و حوزه‌های علمیه، اعلام فراخوان مقاله در سطح دانشگاه‌ها و ‏حوزه‌ها، برگزاری نشست‌های علمی در کانون‌های برتر و برگزاری همایش فریاد مطهر ‏در آخرین روز از این هفته با حضور طیف گسترده بسیجیان در نماز جمعه ۱۴ اردیبهشت ‏ماه از جمله برنامه‌های شاخص ما در این هفته است.‏

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اجرای برنامه‌های نکوداشت هفته شیراز از ۱۲ اردیبهشت
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در لرستان
  • خانواده محور بودن برنامه‌های دهه کرامت در آذربایجان شرقی
  • آیین بزرگداشت هفته ترویج فرهنگ و منش پهلوانی در سنندج برگزار شد
  • ترویج فرهنگ غذای سالم متناسب با آموزه‌های طب ایرانی
  • همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در چهارمحال و بختیاری
  • آیا برنامه سلامت خانواده بهتر از پزشک خانواده است؟
  • آیا برنامه سلامت خانواده قوی تر از پزشک خانواده است
  • نواختن زنگ سپاس در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • اجرای ۲۹ ویژه برنامه در منطقه ۸ ویژه هفته فرهنگی اصفهان