Web Analytics Made Easy - Statcounter

خادم الحسینی با اشاره به اهمیت هم افزایی و هم اندیشی مجمع جوانان البرز در قالب پیشبرد اهداف انقلاب برنامه ریزی شده است گفت: عملکرد کمیسیون فرهنگی مجمع جوانان البرز برمبنای بیانیه گام دوم انقلاب است.

« رضا خادم الحسینی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص روند فعالیت های صورت گرفته در مجمع جوانان استان البرز گفت: هم افزایی و هم اندیشی مجمع جوانان البرز در قالب پیشبرد اهداف انقلاب برنامه ریزی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس کمیسیون فرهنگ و هنر مجمع جوانان البرز افزود: این کمیسیون از بهمن سال ۹۸ همزمان با شیوع بیماری کرونا با هدف راه گشایی برای هنرمندان جوان استان البرز فعالیت خود را آغاز کرد. 

 

به گفته خادم الحسینی با اشاره به اهمیت بهره مندی از جوانان هنرمند و نخبه استان به نفع دیگر جوانان بیان کرد: این کمیسیون در طول این مدت موفق به برپایی برنامه های متعدد فرهنگی در قالب مجازی شده است.

 

وی ادامه داد: کمیسیون فرهنگ و هنر مجمع جوانان البرز طراح و سیاست گذاری و حامی طرح ها است و فارغ از بحث اجرایی این کمیسیون در قالب همکاری با شهرداری کرج، ستاد عتبات عالیات البرز و حوزه هنری و ... فعالیت دارد. 

 

رئیس کمیسیون فرهنگ و هنر مجمع جوانان البرز در پایان عنوان کرد: هم افزایی و هم اندیشی با دیگر نهادها در جریان رشد و پیشرفت برنامه هایی که مرتبط با جوانان است یکی از رویکردهای اصلی این کمیسیون است.

 

 

پایان پیام/301

منبع: شبستان

کلیدواژه: جوانان البرز بیانیه گام دوم انقلاب مجمع جوانان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۰۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مجمع رؤسای کمیسیون‌های شهرسازی شوراها در بوشهر

دریافت 42 MB

فیلم: محمد غلامحسینی

کد خبر 6087028

دیگر خبرها

  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • اساسنامه شورای عالی نوجوانان و جوانان تصویب شد
  • تصویب و تکمیل اساسنامه شورای عالی نوجوانان و جوانان
  • برگزاری جشنواره قلب شهر در مسجد ملااسماعيل یزد
  • برگزاری مجمع رؤسای کمیسیون‌های شهرسازی شوراها در بوشهر
  • مدارس کار راهکاری برای کاهش ترک تحصیل / برنامه درسی هنوز برمبنای دهه ۶۰ است
  • خادم سیدالشهدا رئیس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان شد
  • مجمع انتخاباتی هیئت ورزش کارگری استان اصفهان در حال برگزاری است
  • اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی ویژه خانواده و بانوان در البرز
  • برنامه‌های هفته فرهنگی سنندج در قالب ۱۹ عنوان برگزار می‌شود