Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@09:50:06 GMT

پخش مستقیم اجتماع رضویون سوادکوه از شبکه تبرستان

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۵۰۸۲۹

پخش مستقیم اجتماع رضویون سوادکوه از شبکه تبرستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، حجت الاسلام محمد‌زمان رضایی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران شهرستان سوادکوه با اشاره به اینکه معجزه ماندگاری انقلاب اسلامی با استقامت به دست آمد و تقویت شد، گفت: ایستادگی باعث فتح سنگر‌های دشمنان شد و هر‌جا منفعل شدیم و به دشمن اعتماد کردیم، ضرر کردیم و شکست خوردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه زیراب‌سوادکوه، تکیه بر توانمندی‌های داخلی را تنها راه برون‌رفت از مشکلات ذکر کرد و افزود: تداوم مبارزه حق با باطل که در سخنان امام راحل وجود دارد و موضوع «آتش به اختیار» مقام معظم رهبری در برابر هزینه‌ها و برنامه‌های دشمنان در مقابله با انقلاب اسلامی وجود دارد.

وی اهل بیت(ع) را از داشته‌های بزرگ ملت توصیف کرد و با بیان اینکه قدر داشته‌های خودمان را بدانیم، خاطر نشان کرد: ایمان به خدا و توسل به اهل بیت(ع) از راه‌های پیروزی در دفاع مقدس بود.

رضایی با بیان اینکه قرآن و اهل بیت(ع) در کنار هم برای سعادت ضرورت دارد، افزود: حفظ انقلاب اسلامی با خدمت به مردم تقویت می‌شود.

امام جمعه زیراب‌سوادکوه با اشاره به برگزاری مراسم «لبیک یا حسین» و اجتماع عاشورائیان در سال‌های گذشته برگزار می‌کردیم و تعطیلی آن برای امسال به دلیل شیوع کرونا، افزود: با درخواست مدیران شبکه تبرستان «اجتماع رضویان» سوادکوه ساعت 15 روز شنبه 26 مهر‌ماه و هم‌زمان با شهادت امام رضا(ع) در صحن امام‌زاده عبدالحق زیراب‌سوادکوه برگزار می‌شود.

امام جمعه زیراب‌سوادکوه از پخش مستقیم مراسم اجتماع رضویون در شبکه تبرستان به مدت حدود 80 دقیقه و پخش در شبکه‌های دیگر ملی خبر داد و افزود: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در اولویت برگزاری مراسم اجتماع رضویون قرار دارد.

انتهای پیام/۸۶۰۱۵/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: امام جمعه زیراب اجتماع رضویون شبکه تبرستان زیراب سوادکوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۰۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن

برنامه تلاوت روزانه یک جزء از قرآن کریم توسط قاریان نوجوان که هرروز از شبکه قرآن سیما پخش می‌شود در روزهای اخیر مورد عنایت و قدردانی مقام معظم رهبری قرار گرفت. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از نشریه شماره 441 خط حزب‌الله، برنامه تلاوت روزانه یک جزء از قرآن کریم توسط قاریان نوجوان که با حضور بیش از 200 دانش‌آموز از مدارس متوسطه اول شهر مقدس قم در حرم مطهر حضرت معصومه(س) ضبط شده و هر روز ساعت 13 از شبکه قرآن سیما پخش می‌شود در روزهای اخیر مورد عنایت و قدردانی مقام معظم رهبری قرار گرفت.

«محفل» بدون سلبریتی با خلاقیت و یک شبِ صدمیلیونی!

ایشان ضمن تقدیر از برگزارکننده این جلسه قرآنی، آستان مقدس حضرت معصومه(س) و شبکه قرآن سیما و با تحسین تلاوت‌های تجویدی و کامل این نوجوانان فرمودند:  «مکررا این برنامه را از رسانه ملی دیده‌ام. برگزاری آن، اقدامی عالی است. من جداً از این جلسه قرآنی لذت می‌برم و خیلی اوقات دلم نمی‌آید که برخیزم و بروم.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمله مستقیم نظامی ایران به رژیم صهیونیستی یک شاهکار نظامی بود
  • آیا می شناسیدش؟
  • اجتماع بزرگ صادقیون برگزار می‌شود
  • احکام دین باید در اجتماع جاری شود
  • سردار فدوی: امام خمینی (ره) خبیثان آمریکایی و صهیونیسم را مورد حمله مستقیم قرار داد/ 92 درصد از کشورهای جهان طی 200 روز گذشته، همان مطالب 60 سال پیش امام خمینی در خصوص آمریکا را تکرار کردند
  • اجتماع بزرگ صادقیون با میزبانی از شهید گمنام برگزار می‌شود
  • کادرسازی برای نظام جمهوری اسلامی اولویت حلقه صالحین باشد
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن
  • اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی‌ها در کرج
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما