Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، موسوی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خراسان جنوبی گفت: ۱۶ هزار شغل با پرداخت ۳۷۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات ارزان قیمت به هزار و ۶۵۰ طرح اشتغالزایی ایجاد شده است.

او افزود: از مجموع طرح اقتصادی، هزار و ۶۲۶ طرح اجتماع‌ محور سحاب با اشتغالزایی چهار هزار و ۸۷۸ نفر، ۱۲ طرح تسهیلات‌محور با ۱۴۷ نفر اشتغال و ۱۲ طرح بنگاه‌محور با اشتغال ۱۱ هزار و ۲۸۰ نفر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسوی بیان کرد: طرح ‌های اجتماع محور در زمینه‌ های صنعت، کشاورزی، دامپروری، مشاغل خانگی خرد از جمله حوله‌ بافی، قالیبافی و تولید پوشاک و کفش اجرا شده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در خراسان جنوبی اظهار کرد: ۲۹ تسهیل‌گر در ۱۱ شهرستان استان باهدف  اجرای امور طرح ‌های اشتغالزایی اجتماع‌ محور با این نهاد همکاری دارند.

بیشتر بخوانید

 سرمایه گذاری بنیاد برکت در واحد‌های تولیدی خراسان جنوبی

او ادامه داد: طرح‌ های اشتغال ‌زایی این نهاد علاوه بر ایجاد فرصت‌ های کسب و کار در مناطق محروم، رونق تولید را نیز به دنبال داشته است.

موسوی در خصوص نحوه مشارکت در طرح‌ های اقتصادی این نهاد نیز گفت: بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) از فعالیت کارآفرینان اقتصادی به ۲ صورت مشارکت مدنی و مشارکت در طرح ‌های اقتصادی بنگاه محور حمایت می‌ کند که در مشارکت مدنی از ١٠٠ میلیون تومان و حداکثر سه میلیارد تومان می‌توانیم تسهیلات پرداخت کنیم.

انتهای پیام/ ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تسهیلات ارزان قیمت مشاغل خانگی حوله بافی مناطق محروم خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۷۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف انبار احتکار برنج در خراسان جنوبی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،سرهنگ دهقان گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان در بازرسی از انباری ۲۲ تن برنج احتکار شده کشف کردند.

وی افزود: ارزش کالای احتکار شده یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برآورد شده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی گفت: مأموران در این خصوص  یک متهم را دستگیر کردند.

سرهنگ دهقان افزود:  متهم دستگیر شده به همراه پرونده  برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • بیش از ۳ هزار مشترک نهاد‌های حمایتی از نعمت گاز بهره‌مند شدند
  • تاکید بر لزوم پرداخت وام‌های تکلیفی در شهرستان بستان آباد
  • مشارکت احتمالی کره جنوبی در پیمان آکوس؛ محور گفت‌وگوهای دو جانبه سئول و کانبرا
  • ۶ کیلومتر باند دوم محور نهبندان - زابل زیربار ترافیک رفت
  • اخذ موافقت ایجاد دو دانشگاه فرهنگیان در خراسان جنوبی
  • کشف انبار احتکار برنج در خراسان جنوبی
  • شهرک تخصصی گوهرسنگ در خراسان جنوبی ایجاد می‌شود
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • رییس نهاد رهبری در دانشگاه‌های خراسان رضوی: هم افزایی فعالیت‌های سپاه با دانشگاه برکت دارد
  • پرداخت ۱۰۶ میلیارد تسهیلات به مددجویان کمیته امداد