Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حسین عباسی ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص مراسم پیاده‌روی «جاماندگان ارض طوس» اظهار داشت: به دلیل وضعیت بحرانی ناشی از شیوع کرونا مراسم پیاده‌روی «جاماندگان ارض طوس» در سالروز شهادت امام رضا (ع) در پیشوا برگزار نمی‌شود.

عباسی افزود: طی سال‌های اخیر و در سال‌روز شهادت ولی نعمت ایرانیان حضرت امام رضا (ع) مردم جنوشرق استان تهران با پای پیاده و در قالب هیئت‌ها و دسته‌های عزاداری به سمت حرم مطهر برادر بزرگوار ایشان حضرت امامزاده جعفر (ع) حرکت نموده و مودت خود به اهل بیت (ع) را نشان می‌دادند که امسال به دلیل شیوع کرونا برگزاری این مراسم ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: مراسم سوگواری رحلت پیامبر مکرم اسلام (ص) و شهادت حضرت امام حسن مجتبی و امام رضا (ع) در ۲۸ و ۲۹ صفر حتی‌المقدور به‌صورت غیر عمومی و از طریق رسانه‌ها و فضای مجازی برگزار گردد و در صورت برپایی هیئت‌ها نیز به طور محدود و با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی در فضای باز صورت پذیرد.

فرماندار پیشوا در ادامه عنوان داشت: با توجه به وخامت وضعیت کرونا و برای رها شدن از این شرایط لازم است توصیه‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا توسط همه افراد جامعه رعایت شود.

کد خبر 5049067

منبع: مهر

کلیدواژه: حسین عباسی فرمانداری پیشوا اربعین حسینی ویروس کرونا اربعین 99 شیراز شیوع کرونا اربعین حسینی بوشهر آمار کرونا گرگان شهرکرد مجلس شورای اسلامی شهدای مدافع حرم کرمانشاه ستاد ملی مقابله با کرونا سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۰۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهدای کربلای ۵ و عاشورا مهمان مسجد مقدس جمکران

همزمان با شهادت امام جعفر صادق (ع)، آیین تشییع و تدفین دو شهید گمنام که در عملیات کربلای۵ و عاشورا به فیض شهادت نائل شدند؛ با حضور عاشقان و منتظران امام زمان (عج) در آستان مقدس مسجد جمکران برگزار می‌شود.

این مراسم با حضور جمعی از خانواده‌های معظم شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم، مسئولین و مردم انقلابی استان قم و زائران و منتظران برگزار و روز جمعه چهاردهم اردیبهشت ماه ساعت ۱۶:۳۰ از انتهای بلوار پیامبر اعظم(ص)، میدان آل یاسین آغاز خواهد شد.

پیکرهای مطهر این دو شهید گرانقدر دفاع مقدس تا صحن جامع امام مهدی (عج) تشییع و پس از اقامه نماز بر پیکر آنها، در خاک مقدس جمکران به خاک سپرده می‌شوند.

خبرنگار: زینب دده‌بیگی

انتهای خبر/

کد خبر: 1229157

دیگر خبرها

  • شهدای کربلای ۵ و عاشورا مهمان مسجد مقدس جمکران
  • برگزاری مراسم سوگواری شهادت امام صادق(ع) در هیات عشاق الحسین
  • اعلام ویژه‌برنامه‌های سالروز شهادت امام صادق(ع )در حرم مطهرحضرت شاهچراغ(ع)
  • پیکر دو شهید گمنام در مسجد جمکران مقدس آرام می‌گیرد
  • ۲ شهید گمنام در آستان مقدس مسجد جمکران آرام می‌گیرند
  • گردهمایی بزرگ دختران دانشجو در قم برگزار می شود
  • رزمایش اهدای ۳۱۳ سری جهیزیه در حرم حضرت معصومه (س) برگزار می شود
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • حرکت دسته عزاداری در روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در تهران برگزار می شود
  • راهپیمایی تکریم حجاب و عفاف در شاهرود برگزار می‌شود