Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملک شاهکویی از توزیع بیش از ۲۳۰ هزار بسته معیشتی از آغاز رزمایش کمک مؤمنانه تاکنون در استان گلستان خبر داد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، سردار «علی ملک شاهکویی» عصر امروز(پنجشنبه 24 مهر) در حاشیه اجرای مرحله سوم رزمایش کمک مؤمنانه سپاه نینوا گلستان در حسینیه عاشقان ثارالله گرگان در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: از آغاز رزمایش کمک مؤمنانه تاکنون بیش از 230 هزار بسته معیشتی در لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب بین نیازمندان و افراد آسیب دیده از کرونا در استان گلستان توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان ادامه داد: امروز در آخر ماه صفر و به مناسبت شهادت امام حسن(علیه السلام) مرحله سوم رزمایش کمک مؤمنانه همزمان با سراسر کشور در گلستان آغاز شد و در قالب آن 11 هزار بسته معیشتی با مشارکت اصناف، بسیج ادارات، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(رحمه الله علیه) و قرارگاه خاتم الانبیاء(صلی الله علیه و آله و سلم) و خیران آماده و در سراسر استان توزیع خواهد شد.

 

وی بر ضرورت تداوم رزمایش کمک مؤمنانه تأکید کرد و یادآور شد: رزمایش کمک مؤمنانه و توزیع بسته های معیشتی تا ریشه کنی ویروس منحوس کرونا ادامه دارد.

 

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: آسیب دیدگان کرونا کمک مؤمنانه سردار علی ملک شاهکویی فرمانده سپاه نینوا گلستان رزمایش کمک مؤمنانه هزار بسته معیشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۱۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات مرحله دوم گنبد در ۲۳۰ شعبه برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدعلی مهاجر عصر روز شنبه در جمع خبرنگاران از برگزاری مرحله دوم انتخابات در روز ۲۱ اردیبهشت خبر داد و اظهار کرد: در ۱۱ اسفند سال ۱۴۰۲ دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در گلستان با حضور و مشارکت بسیار خوب مردم برگزار شد که در این دوره از انتخابات حوزه گنبدکاووس به دور دوم کشیده شد.

وی با اشاره به اینکه ۷۰۰ ناظر بر روند برگزاری انتخابات نظارت می‌کنند، افزود: این دوره از انتخابات در حوزه انتخابیه گنبدکاووس در ۲۳۰ شعبه برگزار می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان گفت: نامزدهای حوزه انتخابیه گنبدکاووس از بامداد پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت تبلیغات خود را به صورت رسمی آغاز خواهند کرد که این تبلیغات تا ۸ صبح پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ادامه دارد.

کد خبر 6090408

دیگر خبرها

  • آغاز فصل سرشماری قرقاول در استان گلستان
  • آغاز توزیع تخم نوغان در شهرستان شفت
  • انتخابات مرحله دوم گنبد در ۲۳۰ شعبه برگزار می شود
  • آغاز توزیع بیش از ۱۵ هزار جعبه تخم نوغان
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • بسته شدن پرونده مرحله نخست کنکور در گیلان
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان