Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید حسین موسوی، کارشناس مذهبی گفت: مسئولان ما بدانند که اگر می‌خواهند قلب‌هایشان نورانی شود و عاقبت به خیر باشند و مانند شهید ذکریا شیری به خدا برسند، باید در مسیر خدمت به مردم کوشا باشند، زیرا این شهید بزرگوار از همه چیز خود برای تامین امنیت مردم گذشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین؛ سید حسین موسوی بعد از ظهر امروز(پنج شنبه) در مراسم استقبال از پیکر شهید مدافع حرم ذکریا شیری در مزار شهدای گمنام شهرستان آبیک اظهار کرد: مادران و پدران شهدا در واقع ولی نعمتان و مایه خیر و برکت جامعه اسلامی ایران هستند که باید قدردان ایثار و فداکاری آنها بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه بیان کرد: شخصی که سال‌های طولانی از عمر خود را در مکتب اسلام ناب محمدی رشد کرده و بزرگ شده؛ همواره به این می‌اندیشد که چگونه می‌تواند در راستای پاسداشت ارزش‌های دینی و اسلامی در مسیر خدمت به مردم قدم بردارد.

کارشناس مسائل دینی با اشاره به شرایط اقتصادی کشور عنوان کرد: انسان‌های کوچک، موش صفتانه به فکر کسب درآمد و حفظ منافع خود در این شرایط سخت اقتصادی هستند؛ ولی انسان تربیت شده مکتب اهل بیت(ع) اهل احتکار و کسب منفعت و به چالش کشیدن اقتصاد مردم نیست.

موسوی بیان کرد: شهید ذکریا شیری نه تنها مال و اندوخته‌اش، بلکه جان خود را در راه اسلام داد. شهدا بسیار دارای اعتبار و ارزش هستند لذا هرچیزی که به شهید انتصاب پیدا می‌کند حتی چفیه و تابوت او ارزشمند و قابل احترام است.

وی یادآور شد: علت برگزاری مراسم بزرگداشت شهدا، قطعا تحریک احساسات مردم نسبت به شهیدان نیست؛ بلکه الگوگرفتن از اندیشه شهدا بخصوص شهید ذکریا شیری از اهداف برگزاری اینگونه مراسمات است.

کارشناس مذهبی عنوان کرد: اگر کسی در نظام ولایی و شهدایی ایران و تنها حکومت شیعی جهان، یعنی ایران، مسئولیتی را می‌پذیرد ماموریت او مضاعف می‌شود.

وی اذعان کرد: مسئولان ما در ماه‌های پایانی دولت دوازدهم با وجود تحریم‌ها باید بیشتر تلاش کنند؛ اگر شهدایی نظیر شهید شیری در میدان بودند در جهت رفع مشکل مردم قدم برمی‌داشتند.

کارشناس مذهبی گفت: تحلیل‌گران خارجی تابستانی داغ را در ایران پیش‌بینی می‌کردند اما اکنون شاهد تابستان داغ در امریکا هستند. سه دلیل در تحقق نیافتن این تابستان داغ در ایران وجود دارد که یکی از آن، برگزاری رزمایش کمک‌های مومنانه به دستور مقام معظم رهبری و بذل مال توسط مردم بود.

وی عنوان کرد: البته آنها با اسم رمز "پیمان نوین" برای ایران برای سالگرد اغتشاشات در سال گذشته برنامه‌ریزی می‌کنند؛ قطعا نظام اسلامی با این همه هزینه‌ها و خون شهدا به سر منزل مقصود رسیده و نقشه شوم دشمنان برملا می‌شود.


موسوی در ادامه گفت: مسئولان ما بدانند که اگر می‌خواهند قلب‌هایشان نورانی شود و عاقبت به خیر باشند و مانند شهید ذکریا شیری به خدا برسند، باید در مسیر خدمت به مردم کوشا باشند، زیرا این شهید بزرگوار از همه چیز خود برای تامین امنیت مردم گذشت.

وی در پایان گفت: شهدای مدافع حرم با وجود دوری از والدین و همسر و فرزند برای حفظ امنیت و آرامش ما رفتند تا ما با آرامش در کشور زندگی کنیم، بنابراین باید با توسل به اهل بیت(ع) و تلاش مضاعف مشکلات جامعه را رفع کنیم.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: شهید ذکریا شیری خدمت به مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۲۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد

به گزارش خبرنگار مهر، بارندگی شدید روز گذشته در شهرستان زیرکوه منجر به وقوع سیل در بسیاری از نقاط روستایی این شهرستان شده است.

گروه‌های جهادی مانند همیشه در صحنه حاضر و به سیل زدگان شهرستان زیرکوه خدمات رسانی داشته و دارند.

مهدی هنری مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان‌جنوبی خراسان‌جنوبی بعد از ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران در این خصوص، اظهار کرد: با توجه به پیش‌بینی هواشناسی در خصوص بارندگی شدید و هشدار زرد و قرمز برای برخی نقاط استان، ۱۱ قرارگاه جهادی منطقه‌ای فعال شده و کلیه گروه‌های جهادی استان در حالت آماده باش بودند.

وی افزود: گروه‌های جهادی در پی وقوع سیل در برخی نقاط استان در اولین دقایق وقوع سیلاب با حضور در محل مشغول خدمت رسانی به مردم عزیز استان هستند.

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی بیان کرد: قرارگاه جهادی بسیج سازندگی شهرستان زیرکوه از نیمه شب گذشته مشغول خدمت رسانی در قالب تخلیه آب داخل منازل و جابجایی وسایل منازل مردم و کمک به توزیع بسته‌های حمایتی و هدایت مردم به نقاط امن می‌باشند.

هنری عنوان کرد: همچنین با توجه به نیاز منطقه به برخی ماشین آلات مهندسی و تجهیزات و دستور سردار مهدوی فرمانده محترم سپاه انصار الرضا (ع) صبح امروز یک دستگاه لودر بسیج سازندگی و یک دستگاه تریلی کفی از مرکز استان و یک دستگاه لودر از معصوم آباد زیرکوه، پنج دستگاه موتور و کف‌کش هم اکنون در روستاهای سیل زده در حال استفاده توسط جهادگران است.

وی اظهار کرد: در سایر شهرستان‌ها نیز قرارگاه‌های جهادی فعال و در حالت آماده باش بوده و به محض نیاز از ظرفیت آنها استفاده خواهد شد.

هنری با بیان اینکه جهادگران مشغول خدمت رسانی به سیل زدگان هستند به اقدامات انجام شده توسط گروه‌های جهادی در این منطقه اشاره و عنوان کرد: بیش از ۳۰ مورد امداد رسانی انجام شده که شامل کمک به خودروهای سانحه دیده و گرفتار در سیل، کمک به تخلیه تعدادی مغازه در حاجی آباد، کمک به تخلیه و لایروبی منازل و محل نگهداری دام و اسکان اضطراری خصوصاً در روستای نوده می‌شود.

کد خبر 6088695

دیگر خبرها

  • اردو‌های جهادی، گام‌هایی استوار در مسیر محرومیت‌زدایی
  • استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای خدمت به خانواده شهدا
  • رویکرد دولت سیزدهم خدمت شبانه‌روزی و جهادی به مردم است
  • تجلیل از راویان فعال روحانی موسسه فرهنگی روایت سیره شهدا
  • مسئولان نسبت به ایمنی راه‌ها توجه بیشتری داشته باشند
  • لزوم حمایت بیشتر مسئولان از کارگران در شرایط جنگ اقتصادی
  • معلم تراز در جمهوری اسلامی باید روحیه انقلابی و جهادی داشته باشد
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • شرکت ۲۰ هزار بسیجی در المپیاد جام شهید عجمیان
  • تجلیل و تکریم خانواده شهدا باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود