Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@23:16:06 GMT

امنیت کامل در مرزهای شمالغرب کشور برقرار است

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۵۲۳۹۰

امنیت کامل در مرزهای شمالغرب کشور برقرار است

ایسنا/آذربایجان شرقی فرمانده منطقه پدافند هوایی شمالغرب کشور گفت: امنیت کامل در مرزهای منطقه شمالغرب کشور به صورت هوایی و زمینی و به ویژه در مرزهای منطقه مناقشه قره‌باغ برقرار است.

امیر سرتیپ دوم عباس عظیمی روز پنجشنبه در نشست خبری به مناسبت سالروز تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران، با اشاره به تداوم درگیری‌ها در منطقه قره باغ با وجود اعلام آتش بس، اظهار کرد: درگیری‌های زمینی و هوایی در منطقه مورد مناقشه قره باغ در رصد، پایش و کنترل کامل نیروهای مسلح کشورمان قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی اضافه کرد: مجموعه نیروهای مسلح کشورمان نیز در آمادگی کامل هستند و اگر کوچکترین مورد و احساس خطری در رابطه با کشورمان داشته باشیم، به طور محکم پاسخ لازم داده خواهد شد.

وی در ادامه به فرارسیدن سالروز تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در ۲۴ مهر سال ۵۸ نیز اشاره کرد و گفت: امروز اگر شاهد یک ارتش مکتبی، ارزشی و حزب اللهی هستیم، در نتیجه تلاش‌های سازمان عقیدتی سیاسی ارتش است.

عظیمی خاطرنشان کرد: بعد از هشت سال جنگ تحمیلی، سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان سربازان و فرماندهان جنگ نرم در برابر هجمه‌های روانی و جنگ نرم دشمن ایستادگی و مقابله می‌کنند.

وی افزود: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، ارتشیان قهرمان مصداق بارز "اشداء علی الکفار و رحماء بینهم" بوده که در مقابل دشمنان سر سخت می‌ایستند و برای یاری رساندن به نیازمندان، کمک‌های مومنانه، امدادرسانی و ... در خط مقدم هستند.

تشریح فعالیت‌های عقیدتی سیاسی پدافند هوایی شمالغرب کشور

رئیس عقیدتی سیاسی پدافند هوایی شمالغرب کشور نیز در این نشست خبری، اظهار کرد: در ۲۴ مهر سال ۵۸، سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران به دستور امام راحل تشکیل شد و یکی از ماموریت‌های اصلی آن، رشد و پرورش مذهبی کارکنان و پرسنل ارتش است.

حجت‌الاسلام ارشد خبازی با بیان این‌که محور این تشکیلات بر پایه ایمان و اعتقادات بوده و فعالیت‌های قرآنی، بهترین و کامل‌ترین و اقدامی است که در این رابطه انجام داده است، افزود: طی ۴۱ سال اخیر تلاش‌های بسیاری در این رابطه در تمام رده‌های ارتش انجام شده است.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآنی در کشور، ادامه داد: در این رابطه در پدافند هوایی شمالغرب کشور بیش از ۱۶۰ نفر حافظ نیم جزء تا حافظ کل قرآن کریم داریم که هشت نفر حافظ کل قرآن هستند.

وی با تاکید بر این‌که هشت دارالتحفیظ قرآن کریم برای خانواده‌ها و فرزندان کارکنان، سربازان وظیفه و کارکنان پایور در پدافند هوایی شمالغرب راه‌اندازی شده است، گفت: سی‌ونهمین دوره از مسابقات قرانی ارتش نیز توسط سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد که این دوره‌های برگزار شده، در نوع خود بی‌نظیر است.

حجت‌الاسلام خبازی با تاکید بر این‌که امسال با توجه به شیوع کرونا، مسابقات قرآنی خانواده و فرزندان کارکنان پدافند هوایی شمالغرب به صورت مجازی برگزار شد، اظهار کرد: در این رابطه، 18 نفر از منطقه پدافند هوایی شمالغرب در بین نیروهای پدافند کشور انتخاب شدند که به مسابقات سراسری ارتش راه می‌یابند.

وی با بیان این‌که سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تمام تلاش خود را در مقابل هجمه‌های دشمنان به کار گرفته است، افزود: برگزاری همایش‌های مختلف، دوره‌های بصیرت دینی، سیاسی و اجتماعی و... از جمله برنامه‌هایی است که در راستای آگاهسازی کارکنان، پرسنل و خانواده‌هایشان نسبت به هجمه‌های دشمنان برگزار می‌شود.

رئیس عقیدتی سیاسی پدافند هوایی شمالغرب کشور با اشاره به تدوین سه کتاب در مورد رشادت‌های پدافند هوایی شمالغرب در دوران دفاع مقدس، اظهار کرد: این کتب در صورت تایید نشریات ارتش منتشر خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به توزیع بیش از ۱۰ هزار پرس غذای گرم در بین خانواده‌های آسیب دیده از کرونا، بیان کرد: بیش از چهار هزار بسته معیشتی هم با تامین مالی کارکنان منطقه پدافند هوایی شمالغرب در بین نیازمندان توزیع شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی قره باغ آذربايجان شرقي پدافند هوایی ارتش جمهوري اسلامي ايران عقيدتي سياسي ارتش پدافند هوایی شمالغرب کشور سازمان عقیدتی سیاسی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۲۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۲۰ ویژه برنامه درهفته عقیدتی سیاسی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای گیلان ؛ مسول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان امروز در نشست خبری که به مناسبت هفته عقیدتی درجمع اصحاب رسانه برگزار شد، افزود: مهمترین برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی تجلیل از مقام زنان و مادران شهدا و بانوانی است که در عرصه‌های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی فعالیت دارند.

حجت الاسلام والمسلمین احسان الله محمدی ، تجلیل از معلمان و کارگران در این هفته که همزمان با روزمعلم و کارگر است، غبار روبی گلزار شهدا و اجرای برنامه‌های ورزشی را از دیگر برنامه‌های هفته عقیدتی و سیاسی عنوان کرد.

دیگر خبرها

  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • آغاز هفته عقیدتی سیاسی
  • همکاری سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و اداره کل هنرهای نمایشی برای تولید آثار نمایشی
  • شلیک موشک ناو هواپیمابر «شارل دوگل» در ماموریت مدیترانه
  • ببینید | آمادگی کامل ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب
  • سپاه از حریم ولایت و اسلام جانانه دفاع می‌کند
  • امیردریادار ایرانی : آمادگی کامل ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • شرط حماس برای خلع سلاح : تشکیل کشور فلسطین در مرزهای 67 و پایان اشغال
  • اجرای بیش از ۲۰ ویژه برنامه درهفته عقیدتی سیاسی
  • خلیل الحیه، از رهبران حماس: آماده آتش‌بسی 5 ساله با اسرائیل هستیم/ حماس در صورتی که کشور مستقل فلسطین در مرزهای سال ۱۹۶۷ میلادی تشکیل شود، آماده زمین گذاشتن سلاح و تبدیل به حزبی سیاسی است