Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید ظهرابی روز پنجشنبه در سومین نشست  کارگروه مدیریت پسماند استان فارس افزود: در سطح شهر شیراز  از ۳۸ بیمارستان فعال در شیراز  ، ۲ بیمارستان از بیماران کرونایی مراقبت می نمایند ، ۵ آزمایشگاه تشخیص طبی ، یک نقاهتگاه و مراکز بهداشت شهرستان به عنوان مراکز ۱۶ ساعته تشخیص کرونا فعالیت دارند و امور مربوط به بیماران کرونایی را پیگیری می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی افزود: در بیمارستان های مرجع کرونا  تمامی پسماندها عفونی محسوب شده و همین موضوع باعث افزایش حجم پسماندهای عفونی می شود که نسبت به افزایش دستگاه های بی خطر سازی در این بیمارستان ها اقدام شده است.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان فارس گفت: همچنین در استان فارس۷۱ بیمارستان مجهز به سیستم بی خطر ساز پسماندهای عفونی می باشند و کارشناسان  اداره کل حفاظت محیط زیست استان ، ضمن اعزام  جهت نظارت بر عملکرد دستگاه های بی خطر ساز ، از آزمایشگاه های معتمد به طور مستمر گزارش خود اظهاری دستگاه های بی خطر ساز مراکز درمانی را دریافت می کنند و در صورت عدم کارکرد مناسب دستگاه ها ، اخطاریه رفع آلودگی ابلاغ می گردد. 

ظهرابی افزود: همچنین با پیگیری بعمل آمده و همکاری های موثر دانشگاه علوم پزشکی شیراز ،  موضوع بی خطر سازی پسماندهای مراکز درمانی کوچک مانند مطب ها ، کلینیک ها ، آزمایشگاه ها در حال ساماندهی بوده و شرکت منتخب طی چند ماه آینده نسبت به استقرار دستگاه متمرکز بی خطر سازی پسماندهای عفونی و مدیریت پسماندهای مراکز درمانی کوچک اقدام خواهد کرد. همچنین موضوع   در سایر شهرستان های استان نیز در دست پیگیری است.

این مقام مسوول ادامه داد : به منظور بهبود وضعیت مدیریت پسماندهای عادی در استان و جلوگیری از گسترش آلودگی های محیط زیستی موضوع  ایجاد مراکز متمرکز بازیافت و تبدیل پسماند به کود و انرژی در دستور کار کارگروه استان قرار گرفته و مقرر شد به صورت آزمایشی در شهرستان های آباده ، مرودشت و قیرو کارزین ، با مسئولیت دفتر شهری و شوراهای استانداری فارس و همکاری دفتر روستایی استانداری و سایر ادارت مرتبط ، موضوع تجمیع مراکز دفع پسماند شهری و روستایی توسط شهرداران مرکز هر شهرستان پیگیری و برنامه اجرایی ارائه شود. 

برچسب‌ها ویروس کرونا دفع زباله اداره کل حفاظت محیط زیست فارس بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا دفع زباله اداره کل حفاظت محیط زیست فارس بهداشت و سلامت ویروس کرونا دفع زباله اداره کل حفاظت محیط زیست فارس بهداشت و سلامت اخبار کنکور دستگاه ها بی خطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۲۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق سند تحول قضایی در اردبیل با جدیت پیگیری می شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسین کثیرلو ظهر پنجشنبه در نشست هم اندیشی اعضای شورای معاونین رئیس کل دادگستری استان با قضات محاکم تجدید نظر و کیفری یک استان اردبیل اظهار کرد: سیاست ها و رویکردهای دستگاه قضایی در استان اردبیل تدوین و به همه کارکنان ابلاغ شده است.

وی با اشاره به جایگاه، شأن و منصب قضاوت خاطرنشان کرد: برخورد مناسب با مراجعین و داشتن سعه صدر در استماع مسائل و مشکلات مردم یکی از مهمترین ویژگی های قضات است که باید بر استمرار آن مداومت داشته باشیم.

رییس کل دادگستری استان اردبیل تسریع توأم با دقت در رسیدگی به پرونده ها را یکی دیگر از رویکردهای دستگاه قضا اعلام کرد و گفت: این موضوعات در دستگاه قضایی استان اردبیل به جد مورد اهتمام است و قضات استان تمام توان خویش را به کار می گیرند تا با بهره مندی از هنر قضایی همراه با دانش قضایی خود عادلانه ترین احکام را در سریعترین زمان ممکن صادر کنند.

کثیرلو برگزاری نشست های فصلی را ظرفیت بسیار خوبی برای ایجاد هماهنگی، تعامل و هم افزایی مابین قضات دانست و افزود: این جلسات می تواند با بهره مندی از نظریه های مشورتی قضات در رفع مشکلات و نیز صدور آرای متقن بسیار موثر باشد.

وی قانونمداری، اهتمام به ایجاد صلح و سازش و برخورد جدی با هرگونه مظاهر فساد در حوزه های مختلف را موثر خواند و تصریح کرد: در راستای تحقق سند تحول قضائی در استان اقدامات شایسته و متقنی انجام می شود تا در تحقق این سند در اردبیل بتوانیم پیشگام و پیشرو باشیم.

کد خبر 6095086

دیگر خبرها

  • پیگیری طلب میلیاردی مردم از یک شرکت خصوصی
  • اهدای تجهیزات پزشکی به بیمارستان تکاب
  • کمیسیون اصل ۹۰، مرجع رسیدگی به شکایت‌های مردم
  • پیگیری نوبت دهی الکترونیک در بیمارستان‌های تامین اجتماعی
  • تحقق سند تحول قضایی در اردبیل با جدیت پیگیری می شود
  • دغدغه‌ام حل مسایل معیشتی و پیگیری منافع ملی و مطالبات مردم است
  • پیگیری ایجاد بیمارستان ویژه چشم در اهواز
  • پیگیری مسائل عمومی اولویت کاری دستگاه قضا است
  • ادامه موج گسترده مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس / در عمان حقوق یک پرستار ۶ برابر ایران است
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس