Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیبو کورتوا از بازنشسته شدن در رئال مادرید استقبال می کند.

تیبو کورتوا، دروازه بان بلژیکی رئال مادرید در سال 2018 به این تیم پیوست و یک سال سخت را سپری کرد اما رفته رفته به قدری بهتر شد که حالا یکی از مهره های کلیدی ترکیب زیدان به حساب می آید.

به گزارش طرفداری و به نقل از مارکـا، کورتوا در مصاحبه اخیر خود با Cadena SER گفت:

دوست دارم که سال های خیلی بیشتری در اینجا بمانم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازنشستگی در رئال مادرید فوق العاده خواهد بود. در حال حاضر خوب کار می کنم. بعد از بازی با لوانته در کشاله ران خود کمی احساس ناراحتی کردم اما تنها یک مصدومیت جزئی بود. اگر بازی خیلی مهمی داشتیم، احتمالاً می توانستم برای تیم ملی بلژیک هم بازی کنم اما با توجه به تعداد بازی هایی که در پیش داریم بهتر بود که استراحت کنم. چند روزی استراحت کردم و گاهی اوقات این بهترین کاری است که می توانید برای بدن خود انجام دهید.

واکنش هایی که اخیراً نشان داده ام توجهات بیشتری را به خود جلب کرده چون در لحظات کلیدی رقم خورده اند. اگر ما با اختلاف چند گل از حریف پیش می افتادیم، شاید آن واکنش های من خیلی به چشم نمی آمدند و در مورد آینها صحبت نمی شد. من سعی دارم کار خودم را انجام دهم و سه امتیاز را برای تیم کسب کنیم. ترجیح می دهم در طول مسابقه به جای 6 یا 7 سیو، زیاد وادار به واکنش نشان دادن نشوم.

نیازی نیست که به همه منتقدانم پاسخ دهم. می دانم که درون زمین چه کارهایی می توانم انجام دهم و در چه موقعیتی قرار دارم. انتقاد تند کردن کار راحتی است اما باعث به وجود آمدن بحث می شود. من به حرف کسانی که در اطرافم هستند و انتقاد های سازنده می کنند گوش می دهم چون می دانم که بازی خوبی داشته ام یا بد بازی کرده ام. انتقاد ها می توانند روی شما تأثیر بگذارند، همگی انسان هستیم و احساسات داریم اما باید ببینید که فرد انتقاد کننده چه کسی است.

همیشه می دانم گلی که دریافت کرده ام غیرقابل مهار بود یا می توانستم عملکرد بهتری داشته باشم. من به سخت کوشی ادامه می دهم و این ثبات را در پی خواهد داشت. همیشه بازی با پای ضعیفی داشته ام اما خیلی تلاش کردم تا در این زمینه هم بهتر شوم، و به بازیسازی تیم از عقب زمین کمک کنم. با توجه به فشاری که وجود دارد و نوع بازی هجومی ما، دروازه بانی رئال مادرید مسئولیت بزرگی است. خارج از زمین بازی هم یک مربی خصوصی دارم که در زمینه افزایش قدرت بدنی و چابکی به من کمک می کند و یک آشپز اختصاصی دارم تا غذای سالم تر و بهتری بخورم. هرچه سن شما بالاتر می رود باید دقت و توجه بیشتری به این مسائل داشته باشید.

اشتباهات اخیر داوید دخیا و انتقاد ها از او

او اشتباه بزرگی مرتکب نشد. او فقط کمی از جایگیری مناسب خود فاصله داشت اما چنین تصمیماتی (خروج از دروازه) برای شما نتیجه بخش است و گاهی اوقات هم گران تمام می شود. مقابل سوئیس او واکنش فوق العاده ای داشت و در همین بازی با اوکراین هم او چند واکنش عالی نشان داد.

کورتوا در مورد سرخیو راموس، لیونل مسی و کریستیانو رونالدو

خیلی مهم است که راموس در رئال مادرید بماند. همیشه به او گفته ام که می خواهم یک قهرمانی در اروپا همراه با او کسب کنم. همیشه به جز تنها یک مورد، راموس را تحسین کرده ام، و آن یک مورد به فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال 2014 برمی گردد. در مورد مسی و رونالدو هم فقط باید تا جایی که می توانیم از بازی آنها لذت ببریم.

جدایی گرت بیل از رئال مادرید

برای گرت بهترین ها را آرزو می کنم، هرچند که به بهترین تیم لندن نرفت.

بیشتر بخوانید:

تیبو کورتوا: مطمئنم که درخشش هازارد به زودی شروع خواهد شد؛ زیدان اعتماد به نفس زیادی به من می دهد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رئال مادرید تیبو کورتوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۳۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کری ستاره بایرن برای رئال: در برنابئو صعود می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ فرداشب باید در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف رئال مادرید برود.

لئون گورتسکا از اینکه تیمش در بازی رفت میزبان باشدژ کمی ناراضی است اما به نوعی کری خوانده و گفته اینکه قرار است در سانتیاگو برنابئو به دنبال صعود باشند، جذاب است.

گورتسکا در آستانه بازی مقابل رئال مادرید در مصاحبه با کیکر به سوالات مختلفی پاسخ داد.

قراردادت در سال 2026 به پایان می‌رسد. آیا با مکس ایبرل صحبت کرده‌ای؟

البته. اما این عمدتا به آینده من مربوط نمی‌شد. او فقط می‌خواست مطلع شود و نظرم را در مورد موضوعات خاصی پرسید. برای همه واضح است که من تا سال 2026 قرارداد دارم و در بایرن احساس راحتی می‌کنم.

اهمیت مربی جدید در تصمیم برای ادامه کار؟

البته مربی هم حرفی برای گفتن دارد. سؤال از بازیکنان یا در نظر گرفتن آنچه می‌خواهند انجام دهند، مشروع است. این طبیعی است.

فرم فعلی؟

احساس بسیار خوبی دارم. از نظر بدنی بسیار خوب و بسیار باثباتم. در واقع هرگز در حرفه‌ام این ثبات را احساس نکرده‌ام. همیشه سعی می‌کنم بهترین عملکردم را در زمین نشان دهم.

صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا؟

واقعاً قبل از بازی با آرسنال تحت فشار زیادی بودیم. چنین احساسی داشتم: خوب، در حال حاضر چیزی در اینجا اتفاق می‌افتد. بعد از بازی می توان گفت که یک چیز مثبت ظاهر شد. در آن زمان بود که می‌توانستید متوجه شوید تیم چه توانایی‌هایی دارد و ما می‌توانیم چه عملکردی داشته باشیم.

بازی با رئال مادرید؟

حیف است که اولین بازی را در خانه انجام می‌دهیم. اما صعود در برنابئو به نظرم خاص خواهد بود، هیچ شکی در این مورد ندارم. برای این کار باید تمام توان‌‌مان را به کار بگیریم، مطمئناً کار آسانی نخواهد بود. همه این‌ها به جزئیات کوچک بستگی دارد.

شانس دعوت به تیم ملی برای یورو؟

بسیار با انگیزه‌ام، می‌خواهم مانند اخیراً با بازی‌های درخشان همه را تحت تاثیر قرار دهم و هر نقشی که یولیان ناگلزمان برای من در نظر دارد را بازی می‌کنم. با هم می‌توانیم به دستاوردهای زیادی برسیم، من به این اطمینان دارم.کری ستاره بایرن برای رئال: در برنابئو صعود می‌کنیم

دیگر خبرها

  • کری ستاره بایرن برای رئال: در برنابئو صعود می‌کنیم
  • والورده: برای صعود به فینال می‌جنگیم
  • توخل: می‌خواهیم به فینال ومبلی برسیم/ آنچلوتی یک اسطوره است
  • ماتئوس: بایرن خوشحاله چون سیتی از رئال قوی‌تره!
  • نویر: تمام جهان منتظر بازی بایرن-رئال هستند
  • راموس گوش ستاره سابق رئال را کشید!
  • نویر: بایرن مونیخ - رئال مادرید بزرگ‌ترین بازی‌‌هایی هستند که می‌توانید ببینید
  • لیست رئال مادرید برای سفر به مونیخ؛ حضور کورتوا، آلابا و کارواخال! + عکس
  • الان وقت حاشیه درست کردن، نیست؛ انتقاد لوتار ماتئوس از اولی هونس
  • خلاصه بازی رئال مادرید ۱ - ۰ رئال سوسیداد + ویدئو