Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- عملکرد فوق العاده ارلینگ هالند در یک سال اخیر در رده باشگاهی و ملی باعث شده باشگاه های بزرگی امیدوار به جذب او در تابستان بعدی باشند، اما انگار رئال مادرید در این مورد از بالاترین شانس برخوردار است.
به گزارش آریا، نشریه مارکا در گزارشی مدعی شد باشگاه رئال مادرید و زین الدین زیدان نام مهاجم نروژی را به عنوان گزینه اصلی خود برای هدف حمله بالاتر از کیلیان امباپه از پاری سن ژرمن قرار داده و جذب او در تابستان سال 2021 را محتمل تر می دانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مینو رایولا، مدیر برنامه ایتالیایی در هنگام بسته شدن قرارداد انتقال ارلینگ هالند به دورتموند، برای برخی باشگاه ها از جمله رئال مادرید یک بند خرید 75 میلیون یورویی برای تابستان سال بعد قرار داده است. اما رئال مادرید قصد ندارد برای خرید این مهاجم گلزن جنجال به پا کند و هدف اصلی آنها مذاکره و جلب رضایت باشگاه آلمانی است. این دو باشگاه از رابطه خوبی برخوردار هستند و به تازگی راینر، هافبک جوان رئال مادرید به صورت قرضی راهی دورتموند شده است.
پس اگر رئال بخواهد انتقال ارلینگ هالند در تابستان سال بعد را نهایی سازد، به جای پرداخت بند آزادسازی 75 میلیون یورویی، به دنبال مذاکره مستقیم با مدیران دورتموند است. بدین ترتیب به نظر می رسد باشگاه اسپانیایی در نهایت مجبور به پرداخت رقمی بالاتر از 75 میلیون خواهد شد که البته انگار این شرایط مورد قبول فلورنتینو پرزقرار گرفته است. بسیاری معتقدند ارلینگ هالند بهترین گزینه برای جانشینی کریستیانو رونالدو خواهد بود و او می تواند خلا یک ستاره گلزن را در برنابئو پر کند.
 رئال از سال 2017 در رویای جذب کیلیان امباپه است. ستاره فرانسوی اما تابستان 2017 راهی پی اس جی شد و تا 2022 نیز قرارداد دارد. هرچند او اخیرا به سران باشگاهش اطلاع داده است که تابستان بعد قصد جدایی دارد و تمدید نخواهد کرد ولی به نظر نمی رسد با توجه به اینکه همچنان یک سال از قرارداد او باقی خواهد ماند، رئال کار ساده ای برای جذب او داشته باشد و قطعا پی اس جی رقم بالایی برای او تقاضا خواهد کرد.
ادامه داشتن مشکلات اقتصادی ناشی از کرونا طبعا باعث  خواهد شد رئال نتواند منابع مالی لازم برای جذب امباپه را فراهم کند. در چنین شرایطی رئال که قطعا سال بعد به جانشینی برای بنزمای 33 ساله نیاز خواهد داشت، یک مهاجم بزرگ را هدف قرار خواهد داد. اگر به هر دلیلی جذب امباپه مقدور نباشد، رئال برای شکار ارلینگ هالند ستاره نروژی دورتموند اقدام خواهد کرد. هالند فصل گذشته همه را انگشت به دهان کرد و به درخشش خود در فصل جاری هم ادامه داده و در 9 بازی در همه رقابت ها توانسته 11 گل به ثمر برساند.
او فصل جاری قطعا در دورتموند خواهد ماند ولی از تابستان بعد بند فسخ 75 میلیون یورویی او قابل فعال شدن است. جذب او هزینه ای کمتر از امباپه خواهد داشت هرچند رئال سعی خواهد کرد با توجه به روابط خوبش با دورتموند، از رقم نهایی انتقال کم کند. پیوستن هالند به رئال یعنی هم تیمی شدن او و مارتین اودگارد که زوجی موفق را در تیم ملی نروژ ساخته اند. رئال خوشبین است امباپه نیز قراردادش را تمدید نکند تا تابستان 2022 بتواند او را به عنوان بازیکن آزاد جذب کند. رئال رویای زوج تهاجمی هالند-امباپه در تابستان 2022 را در سر دارد؛ همان سالی که بازسازی برنابئو نیز تمام خواهد شد.
پل اسکولز اسطوره منچستریونایتد و تیم ملی انگلیس از ارلینگ هالند پدیده نروژی بوروسیا دورتموند تمجید کرده و می‌گوید او می‌تواند به سطح مسی و رونالدو رسیده و خودش را به عنوان یکی از بزرگترین فوتبالیست‌های دنیا مطرح کند. هالند که از ماه ژانویه از سالزبورگ اتریش به دورتموند پیوست در این مدت تنها در 14 بازی در بوندس لیگا موفق شد 17 گل برای این تیم به ثمر برساند. او همچنین این هفته با پیراهن تیم ملی نروژ برای اولین بار هت تریک کرد و در پیروزی 4-0 مقابل رومانی نقشی تعیین کننده داشت.
پل اسکولز در صحبتهای خود درباره هالند گفت: " به نظر من هالند استثنایی است. تا جایی که من دیده ام او به سطح مسی و رونالدو خواهد رسید".
اسطوره منچستریونایتد در ادامه گفت: " برای همین است که من همیشه می گفتم جیدون سانچو بازیکن مناسبی برای یونایتد نیست چون ما در سبک و سیاق او همین حالا سه بازیکن داریم. برای همین معتقدم هزینه کردن 100 میلیون پوند برای او کار درستی نیست".
 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: هالند باشگاه رئال مادرید زیدان ارلینگ هالند رئال مادرید جذب او

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۸۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تابستان داغ بارسلونا؛ به این 5 وینگر چپ علاقه داریم

نیکو ویلیامز + 4 ستاره از 3 لیگ مختلف در لیست بلوگرانا برای تقویت پست وینگر چپ قرار دارند.

طرفداری | 5 ستاره در لیست باشگاه بارسلونا برای تقویت پست وینگر چپ قرار دارند.

به گزارش اسپورت، با رسمی شدن ادامه همکاری ژاوی با بارسلونا حداقل برای یک فصل دیگر، سران باشگاه کاتالان با رهبری دکو برنامه‌ریزی برای نقل‌وانتقالات تابستان پیش رو را آغاز کرده‌اند. پیش‌بینی می‌شود بارسا یکی از باشگاه‌های فعال در پنجره تابستانی باشد، چرا که دکو و ژاوی مصمم‌اند به ترکیب بارسا با تقویت سه پست مهم قدرت بیش‌تری ببخشند: هافبک دفاعی، هافبک مرکزی و وینگر چپ. 

دکو، مدیر ورزشی بارسلونا جذب یک وینگر چپ ایده‌آل را بسیار ضروری و حیاتی می‌داند؛ پستی که این فصل توسط ژائو فلیکس و فران تورس اصلاً پوشش داده نشد و ژاوی را مجبور کرد رافینیا را از وینگر راست به آن منطقه از زمین منتقل کند. علاوه بر نیکو ویلیامز، ستاره جوان اتلتیک بیلبائو، 4 گزینه اولیه نیز به لیست آبی‌واناری‌ها برای تقویت وینگر چپ اضافه شده‌اند:

کائورو میتوما (برایتون / 26 ساله / پایان قرارداد تابستان 2027) خویچا کواراتسخلیا (ناپولی / 22 ساله / پایان قرارداد تابستان 2027) گابریل مارتینلی (آرسنال / 22 ساله / پایان قرارداد تابستان 2027) لروی سانه (بایرن مونیخ / 28 ساله / پایان قرارداد تابستان 2025) 5 ستاره در لیست باشگاه بارسلونا برای تقویت پست وینگر چپ قرار دارند.

 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • برناردو سیلوا: رئال مادرید تیم عجیبیه!
  • زین الدین زیدان و وینیسیوس جونیور، تماشاگران ویژه بازی رافائل نادال در تنیس اوپن مادرید + عکس
  • ستارگانی که با رؤیای «رونالدو شدن» بزرگ شدند!
  • تابستان داغ بارسلونا؛ به این 5 وینگر چپ علاقه داریم
  • حمله شدید بازیکن ژاپنی به داور بازی سوسیداد - رئال مادرید
  • هالند هیولا است، منتظر لروی سانه هستم!‏
  • ترفند جالب رئال برای دو برابر کردن دستمزد امباپه
  • کارلتو یک جام تا بلعیدن رکورد زیدان
  • بالاتر از زیدان: آنچلوتی پرافتخارترین مربی تاریخ رئال
  • بلینگام را با زیدان مقایسه نکنید!