Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-29@06:41:40 GMT

پاسخ سنگین مهدی رسول پناه به بشار رسن

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۵۳۲۰۰

پاسخ سنگین مهدی رسول پناه به بشار رسن

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: به بشار رسن اعلام کردیم که باشگاه مخالف صد درصد جدایی او از تیم است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهدی رسول‌پناه درباره وضعیت پرداخت مطالبات برانکو ایوانکوویچ اظهار داشت:

ما نامه‌ای به کمیته انضباطی فیفا ارسال کرده‌ایم تا آنها را در جریان پرداختی به برانکو قرار دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال آماده کردن نامه‌ای برای برانکو و وکیل‌ او هستیم و انشاء‌الله موضوعی باشگاه را تهدید نکند. ما بر حسب وظیفه، کارمان را انجام می‌دهیم تا خیال هواداران راحت شود. می‌دانیم هواداران ناراحت هستند و سعی می‌کنیم این مسائل را درک کرده و کارها را انجام دهیم.

وی در مورد بحث جدایی بشار رسن تصریح کرد:

به رسن گفتیم که باشگاه مخالف صد درصد جدایی ایشان است. رسن قراردادی دارد که بر اساس آن، نمی‌تواند برود. شب گذشته به هتل رفتم و به رسن اعلام کردم که باشگاه مخالف جدایی ا,ست. به او گفتیم قرارداد دارد و باید به آن عمل کند. باشگاه نمی‌تواند نه مخالفتی داشته باشد و نه می‌گذارد که برود. باشگاه در این قضیه جدی است، چون هواداران نگران هستند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص غیبت بشار در تمرینات سرخ‌پوشان گفت:

رسن گفت که باید یکی دو روز به عراق برود تا در سالگرد مادرش شرکت کند. از طرفی بار دیگر به باشگاه قطری خواهان رسن نامه‌ای در رابطه با اغوای بازیکن ارسال کرده‌ایم. رسن با ما قرارداد دارد و حقی ندارد که باشگاه دیگری با او مذاکره کند. به تعهدات مالی‌مان عمل کرده‌ایم و خود بشار نیز این مسئله را اعلام کرده است.

رسول‌پناه در رابطه با بحث تمدید قرارداد با محمد نادری و وضعیت جدایی شجاع خلیل‌زاده خاطرنشان کرد:

قرار بود نادری امروز به باشگاه بیاید و منتظرش هستیم. با شجاع نیز قرار است مذاکره کرده و او را راضی کنیم. خلیل‌زاده افتخار پرسپولیس است و تمام دغدغه ما توافق با این بازیکن است.

وی در واکنش به اینکه گفته می‌شود نادری به تماس‌های باشگاه پاسخ نمی‌دهد، گفت:

ما با مدیربرنامه‌های نادری در ارتباطیم و امروز منتظر او هستیم. مدیربرنامه‌های نادری دیروز اعلام کرد که امروز می‌آید و در حال حاضر نیز منتظر او هستیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بشار رسن بشار رسن مهدی رسول پناه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۳۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از فرهیختگان شهر در منطقه ۱۵ اصفهان

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان گفت: در هفته فرهنگی اصفهان بیش از ۳۰ عنوان برنامه در این منطقه پیش‌بینی و اجرا شده است که یکی از مهم‌ترین و پرشورترین این برنامه‌ها جشن «دروازه آفتاب» همراه با تجلیل از فرهیختگان شهر بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هوشنگ نظری‌پور در ویژه برنامه جشن بزرگ دروازه آفتاب در پارک کوثر خوراسگان اظهار کرد: در هفته فرهنگی اصفهان بیش از ۳۰ عنوان برنامه در منطقه ۱۵ پیش بینی و اجرا شده است که یکی از مهم‌ترین و پرشورترین این برنامه‌ها ویژه برنامه جشن دروازه آفتاب بود که با رویکرد تاریخی و اصفهان شناسی با استقبال چشمگیر و چند هزار نفری شهروندان مواجه شد.

وی افزود: تجلیل از چهره‌های اثر گذار اجتماعی از دیگر اهداف این ویژه برنامه بود که طی آن از ۲ نفر از فرهیختگان شهر «علی امینی» به عنوان نخبه ورزشی جانبازان و «استاد نادرقلی نادری رارانی» به عنوان نویسنده و پژوهشگر تاریخی قدردانی و تکریم شدند.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان تصریح کرد: علی امینی متولد سال ۱۳۴۴ محله پزوه خوراسگان است که در دوران دفاع مقدس در کنار حاج حسین خرازی در جبهه‌های حق علیه باطل مشغول نبرد بود و در چند عملیات دچار مجروحیت شد و به درجه جانبازی نائل آمد؛ او بیشترین درصد جانبازی استان اصفهان را دارد و یک دست و دوپای وی در حین جنگ و در عملیات‌های مختلف دچار مجروحیت و قطع شده است، اما با رو آوردن به ورزش به صورت حرفه‌ای بیش از ۵۰۰ مقام و رتبه در سطح مسابقات استان، کشور و در مسابقات بین‌المللی کسب و با رکوردشکنی بیش از ۳۵ سال است که در رشته‌های مختلف ورزشی مشغول به افتخار آفرینی بوده است و بیشترین مقام بین المللی را با ۹ عنوان و کسب مدال‌های رنگارنگ در مسابقات شنای جهانی سال ۲۰۱۶ به دست آورده است.

نظری‌پور درباره شخصیت استاد نادرقلی نادری‌رارانی گفت: استاد نادری رارانی در سال ۱۳۱۷ شمسی در روستای تاریخی راران دیده به جهان گشود و پس از شش سال تحصیل در خوراسگان برای طی کردن مقطع متوسطه عازم اصفهان شد و افتخار آشنایی و شاگردی استاد جلال الدین همایی را به دست آورد و پس از آن برای ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر به تهران رفت و از آن پس برای تحقیق و پژوهش در فرهنگ‌های مختلف بشری، آثار، موزه‌ها و کتابخانه های معتبر رهسپار کشورهای گوناگون جهان شد. استاد نادری رارانی ۱۰۴ اثر مکتوب در رابطه با قرآن، تاریخ، ادبیات و هنر به رشته تحریر درآوردهاست و آخرین اثر خود را با عنوان گذرگاه زندگی در حدود ۷۰۰ صفحه به یونسکو اهدا کرده است.

کد خبر 748247

دیگر خبرها

  • مطالبه ۳۵ میلیارد تومانی شهرداری قوچان در پروژه مجتمع فرهنگی هنری
  • دیدار وزیر خارجه بحرین با بشار اسد
  • حادثه تلخ برای مهمان ویژه استقلال که باعث قطع دست او شده است
  • دیدار وزیر خارجه بحرین با بشار اسد پس از ۱۳ سال
  • وزیر خارجه بحرین با بشار اسد دیدار کرد
  • نادری با جدایی ری از تهران مخالفت کرد
  • پناه عجیب اریک تن هاخ به تاریخ؛ وقتی تیم‌سازی مفهومش را از دست می‌دهد
  • تجلیل از فرهیختگان شهر در منطقه ۱۵ اصفهان
  • بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • آمادگی‌ چپ‌پای تراکتور چالش جدی ذوب آهن!