Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،عبدالرضا کرمی معاون اجتماعی فرماندهی مرزبانی کردستان در جلسه هماهنگی برنامه‌های گرامیداشت هفته ناجا استان کردستان، گفت: به مناسبت هفته ناجا طرح مردم‌داری (ویزیت رایگان) با همکاری معاونت بهداشت و درمان فرماندهی مرزبانی استان کردستان، اداره بهزیستی، بسیج دانشگاه علوم پزشکی استان و هلال احمر استان در روستا‌های مرزی انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: هر ساله در هفته ناجا ویزیت رایگان کنترل فشار خون، قندخون، تست شنوایی سنجی، بینایی سنجی صورت می‌گیرد امسال هم مانند سال گذشته اکیپ‌ها به روستا‌ها اعزام می‌شوند.

معاون اجتماعی فرماندهی مرزبانی کردستان ادامه داد: طرح مردم‌داری طی یک هفته ناجا صورت خواهد گرفت و پس از ویزیت دارو‌ها نیز به صورت رایگان تحویل بیماران می‌شود.

سرهنگ کرمی در بحث ایجاد امنیت و همکاری مرزنشینان با مرزبانان، بیان کرد: تعاملات ماهیانه با مرزنشینان و در شرایط و زمان‌های خاص به صورت نشست و دیداری صورت می‌گیرد که به منظور بررسی مشکلات مرزنشینان و مرزبانان و حفظ امنیت مرزی نظیر قاچاق کالا، مواد مخدر، سلاح غیرمجاز، تردد اتباع بیگانه، خروج احشام از نوار مرزی و… صورت می‌گیرد که این تعاملات در حفظ امنیت نوار مرزی به صورت مستقیم تأثیر بسزایی دارد.

او با بیان اینکه نیرو‌های مرزبانی در مرز‌ها به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات رسانی هستند و با فعالیت‌های مضاعف خود در سطح مرز توانستند در ایجاد امنیت پایدار مرزی تأثیرگذار باشند، یادآور شد: انتظار داریم که رسانه‌ها در راستای معرفی این خدمات ما را یاری دهند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هفته ناجا ویزیت رایگان هفته ناجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۳۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک اشتباه بزرگ دیگر: آرائوخو درس نمی‌گیرد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رونالد آرائوخو روزهای خوبی را سپری نمی‌کند. حدود دو هفته پیش او در دیدار برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل پاری سن ژرمن با خطا بر روی بردلی بارکولا در پشت محوطه جریمه از زمین بازی اخراج شد و همین کارت قرمز منجر به این شد که پاری سن ژرمن به بازی برگردد و به مرحله بعد صعود کند.

پس از آن ستاره اروگوئه‌ای خط دفاع در مقابل رئال مادرید هم کامل بازی کرد. دیداری که با پیروزی ۳-۲ مادریدی‌ها به پایان رسید و آبی‌اناری‌ها را از قهرمانی دور کرد.

پس از یک هفته بارسا در ورزشگاه المپیک مونتخوئیک به مصاف والنسیا رفته است. در حالی‌که بازی با نتیجه ۱-۱ دنبال می‌شد، در دقیقه ۳۷ دورو در سمت راست محوطه جریمه بارسلونا صاحب توپ شد. او مقابل دروازه قرار نداشت اما آرائوخو با تکلی بی‌مورد او را سرنگون کرد تا داور بلافاصله نقطه پنالتی را نشان دهد. پس از چند ثانیه په‌په‌لو پشت توپ قرار گرفت و با فریب تراشتگن دروازه بارسلونا را باز کرد تا تیم ژاوی هرناندز در خانه یک گل عقب بیافتد.

دیگر خبرها

  • چگونگی درگذشت نیکاشاکرمی و گاف های گزارش شبکه بی‌بی‌سی | از«مهر بسیار محرمانه» که نیست تا ناجا به جای فراجا و ...
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا : ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • معلمی رسالت و تکلیفی آمیخته با عشق است
  • یک اشتباه بزرگ دیگر: آرائوخو درس نمی‌گیرد! (عکس)
  • ۶۰ عنوان برنامه طی هفته معلم در اردبیل اجرا می‌شود
  • ۶۰ عنوان برنامه در طول هفته معلم در اردبیل اجرا می‌شود
  • صدور حکم انسداد کد ملی افراد در موارد خاص می‌تواند صورت گیرد
  • خدمتگزاری به مردم افتخاری بزرگ برای نیروهای مسلح است
  • طالبان هیچ‌گونه قاعده و قانونی در حوزه مرزبانی ندارد
  • وحیدی: اجرای طرح انسداد مرزها در حال پیگیری است