Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، «مصطفی الکاظمی» نخست وزیر عراق امروز پنجشنبه میزبان «ماکسیم ماکسیموف» سفیر روسیه در بغداد بود که در این دیدار دو طرف درباره مسائل متعدد با یکدیگر گفت‌وگو کردند.

به گزارش پایگاه خبری روسیا الیوم، دولت عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد که ماکسیموف ضمن رساندن سلام رهبران روسیه به الکاظمی، برای او در رهبری دولت عراق در شرایطی که با چالش‌های مختلف روبه‌روست، آرزوی موفقیت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این بیانیه، در دیدار نخست وزیر عراق با سفیر روسیه، روابط دوجانبه در زمینه‌های سیاسی، اقتصادی و امنیتی و همچنین اوضاع منطقه و راه‌های همکاری مشترک میان دو کشور به منظور ایجاد ثبات در منطقه مورد بررسی قرار گرفت.

عراق اخیرا هم از استمرار فعالیت «مرکز امنیتی چهارجانبه» در وزارت دفاع عراق برای مبارزه علیه داعش خبر داد و گفت که این مرکز از چهار کشور عراق، روسیه، سوریه و ایران تشکیل شده و مأموریت آن ارائه اطلاعات، هماهنگی اطلاعاتی بین این کشور و استمرار مبارزه علیه داعش است.

انتهای پیام/.

منبع: فارس

کلیدواژه: مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراقی سفیر روسیه بغداد مسکو روابط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۳۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایزنی طالبان با ترکیه در کابل

سرپرست وزارت خارجه طالبان با جهاد ارگین‌آی، سفیر ترکیه در کابل دیدار کرد؛ بر بنیاد خبرنامه‌ وزارت خارجه طالبان در این دیدار درباره روابط دوجانبه، اقدام‌های مثبت در افغانستان، آغاز تجارت از طریق راه لاجورد، افتتاح نمایش‌گاه‌های مشترک در ترکیه و افغانستان گفت‌وگو شده است. 
سفیر ترکیه در این دیدار گفت که در آینده نزدیک ترکیش ایرلاین نیز پروازهایش را به افغانستان از سر خواهد گرفت.

پبش از این نیز امیرخان متقی در دیدار با سفیر ترکیه در کابل ضمن قدردانی بابت کمک‌های بشردوستانه مردم و دولت ترکیه گفته بود که طالبان تسهیلات لازم را به سرمایه‌گذاران ترک در افغانستان فراهم خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • محورهای رایزنی «بایدن» و «نتانیاهو»
  • آلمان سفیر خود را از مسکو فرا می‌خواند
  • نخست‌وزیر بلژیک: در حال بررسی اعمال تحریم‌های اقتصادی علیه اسرائیل هستیم
  • روسیه: به نظرات طالبان در نشست‌های بین‌المللی اهمیت می‌دهیم
  • واکنش روسیه به اقدام خصمانه کشورهای بالتیک برای قطع روابط
  • انتقاد روسیه از مواضع نخست‌وزیر انگلیس نسبت به اوکراین
  • آمادگی شهرداری زلنودولسک روسیه برای ایجاد مرکز تجاری ایران
  • رایزنی طالبان با ترکیه در کابل
  • امیرعبداللهیان: آماده کمک به بازگشت آرامش و ثبات به سودان هستیم
  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق