Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک عضو ارشد کمیته قضائی سنای آمریکا اعلام کرد این کمیته قصد دارد مدیرعامل شرکت توئیتر را به دلیل سانسور کردن گزارشی در ارتباط با فساد مالی نامزد دموکرات‌ها در انتخابات آمریکا و پسرش احضار کند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، سناتور «تد کروز» از اعضای ارشد کمیته قضائی سنای آمریکا روز پنج‌شنبه در پیامی توئیتری از احضار «جک دورسی» به این کمیته در آینده نزدیک خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سناتور تد کروز طی پیامی کوتاه در حساب کاربری رسمی خود در توئیتر اعلام کرد: «کمیته قضائی سنا قصد دارد مدیرعامل توئیتر را احضار کند تا پاسخ وی درباره سانسور [گزارش مربوط به فساد بایدن و پسرش] را بشنود.»

علاوه بر تد کروز، سناتور لیندزی گراهام رئیس کمیته قضائی سنای آمریکا نیز با تأیید خبر احضار احتمالی «جک دورسی» مدیرعامل توئیتر به سنا اعلام کرده است که کمیته قضائی سنا روز سه‌شنبه 20 اکتبر (29 مهر) درباره احضار مدیرعامل توئیتر به سنا رأی‌گیری خواهد کرد و در صورت موافقت اعضای این کمیته، جک دورسی در روز جمعه 23 اکتبر (دوم آبان) در سنا حضور خواهد یافت.

توئیتر اخیراً در اقدامی که با مخالفت گسترده جمهوری‌خواهان مواجه شده، دسترسی به گزارش نشریه نیویورک‌ پست درباره فساد مالی جو بایدن نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و پسرش را محدود کرده است.

توئیتر پیام‌های ترامپ را "گمراه کننده" ارزیابی کردانتشار ایمیل‌هایی درباره ارتباط بایدن و پسرش با شرکت اوکراینی و جنجالی که ترامپ به راه انداختجدال بایدن و ترامپ در مرحله نهایی رقابت‌های انتخاباتی آمریکا؛ تشدید رقابت در ایالت‌های خاکستریپزشک سابق رئیس‌جمهور آمریکا: جو بایدن توان ذهنی لازم را برای اداره کشور ندارد

انتهای پیام/.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا دونالد ترامپ جوزف بایدن حزب جمهوری خواه سنای آمریکا انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا دونالد ترامپ جوزف بایدن حزب جمهوری خواه سنای آمریکا مدیرعامل توئیتر سنای آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۳۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن: دانشگاه جای یهودستیزی نیست

جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا روز پنج‌شنبه مدعی شد که فضای دانشگاه محل مناسبی برای یهودی‌ستیزی نیست.

به گزارش ایسنا، بایدن در اظهاراتی در کاخ سفید گفت: فضای دانشگاه یا حتی ایالات متحده نباید محلی برای یهودی‌ستیزی یا تهدید به خشونت علیه دانشجویان یهودی باشد. اینجا جای نفرت‌پراکنی یا خشونت نیست.

بایدن در ادامه عنوان کرد که با فرستادن گارد ملی برای مقابله با این اعتراضات مخالف است.

رئیس‌جمهور آمریکا همچنین تاکید کرد که این اعتراضات منجر به تغییر سیاست آن‌ها در خاورمیانه نخواهد شد.

بیش از ۱۷۰۰ معترض دانشجوی حامی فلسطین طی دو هفته گذشته در دانشگاه‌های سراسر ایالات متحده از جمله «دانشگاه تگزاس» در آستین، «دانشگاه چاپل هیل» کارولینای شمالی، «دانشگاه پلی تکنیک ایالتی کالیفرنیا» در هامبولت و دیگر مراکز دانشگاهی دستگیر شده‌اند.

صدها دانشجوی دانشگاه کالیفرنیا از متفرق کردن تحصن خود خودداری کرده‌اند و به گزارش روزنامه نیویورک‌تایمز، معترضان دانشگاه کالیفرنیا خود را برای هرگونه رویارویی با ده‌ها افسر پلیس مستقر و هلیکوپترهای در حال پرواز آماده می‌کنند.

دیگر خبرها

  • احضار دو مدیر پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • احضار مدیران پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • احضار مدیر روابط عمومی پرسپولیس و مدیر رسانه سپاهان به کمیته انضباطی
  • احضار ۲ مدیر پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • تلاش سنای آمریکا برای جلوگیری از بازداشت نتانیاهو
  • تماس سنای آمریکا با دیوان بین‌المللی کیفری برای جلوگیری از اقدام احتمالی علیه سران تل‌آویو
  • بایدن: دانشگاه جای یهودستیزی نیست
  • نمایندگان پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی احضار شدند
  • احضار نمایندگان دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • احضار نمایندگان پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی