Web Analytics Made Easy - Statcounter

موسس گروه بین المللی طرح سلامت بیدار دل کشور درحاشیه نشست با اعضای ستاد طرح سلامت بیدار دل استان های البرز و زنجان عصر پنجشنبه به خبرنگار ایرنا درکرج اظهارداشت: طرح سلامت، پیشگیری ازآسیب های اجتماعی دراجرای فرمایش مقام معظم رهبری و مقابله با تهاحم فرهنگی و جنگ نرم اجرایی شد.

دکتر بهرام مرادی با اشاره به اینکه برای اجرای این طرح مهم کارگروه ها ودپارتمان های در ۴ منطقه کشور پیش بینی شد، خاطرنشان کرد: در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری درسال جهش تولید نیز به منظور شناسایی ظرفیت های هراستان کارگروه های با محوریت اشتغال وکارآفرینی همراه با فرهنگ سازی دربین نیروی مولد تشکیل گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: برای تحقق شعارسال، ائتلاف بزرگ سند چشم انداز افق ۱۴۰۴ در گام دوم انقلاب نیز صورت گرفت تا اقدامات مناسب در مناطق مختلف کشور توسط مدیران ارشد، معاونت ها، مسولان دپارتمان ها، کارگروه ها و قرارگاه های جهادی مناطق چهارگانه بیدار دل کشور انجام شود.

وی یادآورشد: طرح جامعه سلامت بیدار دل داری ۲۷ واحد کاری از جمله واحد های برنامه ریزی و آموزش، فرهنگی و هنری، نمایشی و رزمی، استعدادیابی و سازماندهی نخبگان، تولید و اشتغال با محوریت آموزش، تحقیق و پژوهش، واحدخیرین،مدارس و دانش آموزان، دانشجویان و دانشگاهها، طلاب و روحانیون، درمان پزشکی و روانشناسی، مسابقات ملی و بین المللی، اموربانوان، فناوری اطلاعات و فضای مجازی است.

مرادی تصریح کرد: دانشکده بین المللی ابن سینا " گرجستان " با همکاری معاونت منابع انسانی و برنامه ریزی آموزش و معاونت فناوری اطلاعات و روابط عمومی ستاد مرکزی طرح سلامت بیداردل کشورنیزبه نام جمهوری اسلامی ایران دایرشده است.

موسس گروه بین المللی طرح سلامت بیداردل کشورادامه داد: ساختار تعریفی درآمد زایی پیشنهادی این مجموعه از جمله در زمینه راه اندازی شبکه مرکز ی بازاریابی، فروش و خدمات، خدمات رفاهی، فعال سازی فروشگاه آنلاین، سامانه روزمهساز و آموزش آنلاین، حوزه فناوری اطلاعات، تربیت بدنی و علوم ورزشی، حوزه حقوقی، انتشارات و چاپ ، سنگ های قیمتی و زینتی، پزشکی، بهداشتی و درمانی و خدمات دانشکده بین المللی ابن سینا گرجستان آماده شده است.

وی عنوان کرد: قرارگاه جهادی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی نیز در قالب طرح سلامت بیداردل کشور با همکاری ستاد مبارزه با ویروس کرونا دایر شده است.

وی اضافه کرد: با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا و شرایط بحرانی ایجاد شده دربین مدارس کم برخوردار اهواز مواد ضد عفونی و ماسک در بین دانش آموزان توزیع شد.

وی تاکید کرد: طرح سلامت بیدار دل کشور به منظور فرهنگ سازی و اقدامات آموزشی با نگاه پیشگیرانه درحوزه آسیب های اجتماعی نیاز به مشارکت فرهنگیان در قالب گروه های جهادی درحوزه آموزشی و فرهنگی دارد.

برچسب‌ها سلامت البرز فرهنگیان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سلامت البرز فرهنگیان سلامت البرز فرهنگیان اخبار کنکور بین المللی دل کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۴۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استخدام ۵۸۱ نفر در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با گریزی به طرح رتبه‌بندی معلمان، این طرح را از خدمات ارزشمند نظام به جامعه فرهنگیان دانست و گفت: ۵۸۱ نفر در مهرماه سال‌جاری در آموزش و پرورش استان به عنوان معلم استخدام می‌شوند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، محمد جمالی‌آرند ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تبریک هفته معلم، اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌ها و تحولات اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی در جامعه مدیون تلاش معلم است.

وی از اجرای بیش از 400 برنامه در نواحی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم اشاره کرد و افزود: زنگ سپاس در پاسداشت مقام معلم در مدارس استان نواخته شد.

سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: در هفته گرامیداشت مقام معلم از 94 معلم نمونه شهرستانی و منطقه‌ای تجلیل می‌شود.

وی با گریزی به طرح رتبه‌بندی معلمان، این طرح را از خدمات ارزشمند نظام به جامعه فرهنگیان دانست و تصریح کرد: 581 نفر در مهرماه سال‌جاری در آموزش و پرورش استان به عنوان معلم استخدام می‌شوند.

جمالی‌آرند خاطرنشان کرد: برنامه‌محوری و قانون‌مداری دو اصل هستند که به عنوان سیاست کاری در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد مد نظر است.

وی افزود:دو ناحیه‌ای شدن آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد از قبل مطرح بوده و هم‌اکنون نیز در حال بررسی است.

سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ظرفیت شایستگان در بدنه مدیریتی آموزش و پرورش استان استفاده استفاده می‌شود و هرگز دنبال نگاه قومی و جغرافیایی در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد نیستیم.

وی به مشکل مسکن فرهنگیان اشاره کرد و افزود: جهت حل مشکل مسکن فرهنگیان در حال رایزنی با حوزه استانداری استان هستیم.

جمالی‌آرند خاطرنشان کرد: برنامه ابتکاری «بام» از طرف آموزش و پرورش استان ارائه شده‌است و از اول مهر سال‌جاری در مقاطع ابتدایی استان با هدف کاستن از میزان مشق دانش‌آموزان اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سردار زهرایی: سال گذشته ۱۱ هزار گروه جهادی به بسیج پیوستند
  • جذب نخبگان در دانشگاه فرهنگیان
  • وجدان مراکز علمی و دانشگاهیان در غرب بیدار شده است
  • استخدام ۵۸۱ نفر در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد
  • دانشجویان لبنانی هم به جنبش بزرگ حمایت از غزه پیوستند
  • ارایه خدمات رایگان تخصصی سلامت روان در البرز
  • محقق حوزه سلامت در خوی با بیش از ۶۰ مقاله بین‌المللی مجری طرح شهر سالم 
  • معلمان چهارمحال‌وبختیاری در جمع معلمان نمونه کشور
  • خراسان رضوی، رتبه دوم کشور در جذب نخبگان به دانشگاه فرهنگیان
  • فراهم کردن بستر رشد مهارتی و انگیزشی کارگران از اولویت‌های ما است