Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@13:22:22 GMT

خط جدید توسعه ماسک در بندرعباس به بهره برداری رسید

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۵۵۳۳۲

خط جدید توسعه ماسک در بندرعباس به بهره برداری رسید

استاندار هرمزگان در حاشیه بهره برداری و بازدید از این طرح‌ گفت: این طرح توسعه‌ای با سرمایه گذاری ۲۵میلیارد ریال افتتاح و با بهره‌برداری از آن برای ۳۳ نفر شغل ایجاد شده است.
فریدون همتی افزود: پدرام طب بندرعباس که محصولاتی شامل نخ و سوزن جراحی، لباس بیمارستانی، باند و گاز استریل، ماسک یکبار مصرف پزشکی و محلول ضدعفونی کننده دست تولید می‌کند، هم اکنون با بهره‌گیری از دستگاه تمام اتوماتیک و با مرحله قبلی، روزانه ۳۰۰هزار ماسک تولید می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 وی بیان داشت: با احتساب مرحله قبلی، با نزدیک به ۱۰۰میلیارد ریال سرمایه گذاری زمینه اشتغال ۱۸۸نفر را فراهم کرده است.
استاندار هرمزگان اظهارداشت: طرح تولیدی و توسعه پرشتاب پدرام طب بندرعباس در هشت ماه اخیر عاملی مهم در راستای تهیه اقلام مورد نیاز کادر پزشکی در دوران پرمشقت پیک اول و دوم کرونا در استان است.
همتی ادامه داد: پدرام طب با ایجاد بازار رقابتی توانسته  قیمت تمام شده محصولات مورد نیاز مردم نظیر ماسک و محلول ضدعفونی را متعادل کند که اگر بتواند نوآوری و خلاقیت را چاشنی فعالیت حرفه‌ای خود کند، سهم قابل توجهی در بازار صادراتی داشته باشد.

وی همچنین ضمن توصیه به مردم برای رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی گفت: اگرچه ممکن است رعایت پروتکل‌ها با مشقاتی نیز همراه باشد، اما ثمره این احتیاط و مراقبت، امنیت و آسایش برای همه شهروندان است.
دستگاه تمام اتوماتیک تولید ماسک در پدرام طب بندرعباس یکی از بروزترین دستگاه های تولید ماسک در دنیاست که پروسه واردات این دستگاه در حالت عادی حداقل نزدیک به یک سال زمان می‌برد اما با حمایت استاندار هرمزگان پدرام طب توانست مجوز واردات این دستگاه تمام اتوماتیک را در مدت زمان بسیار کوتاهی اخذ کند.

برچسب‌ها کرونا ماسک استانداری هرمزگان  فریدون همتی هرمزگان بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا ماسک استانداری هرمزگان فریدون همتی هرمزگان بهداشت و سلامت کرونا ماسک استانداری هرمزگان فریدون همتی هرمزگان بهداشت و سلامت اخبار کنکور پدرام طب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۵۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پلیس هرمزگان سردار علی اکبر جاویدان در تشریح این خبر بیان داشت: در راستای مقابله جدی و بی امان با قاچاقچیان سوخت و به منظور جلوگیری از هدر رفت سرمایه ملی، روز گذشته طرح ضربتی پاکسازی مناطق آلوده به قاچاق سوخت به صورت همزمان در مناطق خونسرخ، سورو، نخل ناخدا و روستای دهنو از توابع بندرعباس اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این طرح که با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی و گشت زنی‌های هدفمند اجرا شد جمعاً ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق، مقادیری مشروبات الکلی، ۴۲۳ جفت کفش و یک دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی استان با بیان اینکه در این طرح تعداد ۵ دستگاه خودروی شوتی فعال در قاچاق سوخت و ۱۰ فروند تشتک فایبرگلاس قایق موتوری نیز توقیف شدند، اظهار داشت: در این رابطه تعداد ۱۳۷ نفر اتباع بیگانه غیر مجاز و فاقد مجوز اقامت که برخی از آنها در تهیه و قاچاق سوخت فعالیت داشتند نیز شناسایی و دستگیر شدند که هماهنگی‌های لازم جهت طرد آنان انجام شده است.

کد خبر 6090382

دیگر خبرها

  • دستگاه آزمایش غربالگری بیماری‌های ویروسی در قم به بهره‌برداری رسید
  • ۱۲ طرح نیمه تمام بهداشتی در خراسان رضوی به ثمر نشست
  • ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان کشف شد
  • ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس کشف شد
  • طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت و کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس 
  • کشف ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در بندرعباس
  • اعلام برنامه های روز ملی خلیج فارس در هرمزگان
  • آیا نانوذرات از طریق دستگاه گوارش به بافت مغز می‌رسند؟
  • پروژه قزوین- الموت در تابستان امسال به بهره برداری می‌رسد
  • آغاز ساخت دو طرح راهسازی در بندرعباس