Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت‌مدیره باشگاه استقلال برای پرداخت پول وینفرد شفر راهی ترکیه شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اسماعیل خلیل‌زاده رئیس هیئت‌مدیره باشگاه استقلال بعد از جلسه شب گذشته با مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان بامداد امروز راهی ترکیه شد.

وی برای بررسی راه‌های انتقال پول شفر به این کشور رفت تا بتواند مشکل انتقال این پول را حل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه استقلال باید مبلغ ۶۱۳ هزار دلار به این مربی آلمانی بدهد تا پرونده شکایت این مربی بسته شود. یکی از دلایل بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی استقلال شکایت شفر است.

البته باشگاه استقلال باید پول میلیچ، جباروف و ایسما را هم پرداخت کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال استقلال اسماعیل خلیل زاده رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال لیگ برتر باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۵۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرار از سقوط: یونیون دست به دامن مربی زن!

به گزارش "ورزش سه"، یونیون برلین در آستانه سقوط به رقابت‌های بوندسلیگای دو قرار دارد. آنها روز گذشته در بازی حساسی که برابر برگزار کردن با نتیجه 3-4 شکست خوردند، در حالی که سه گل را تنها در نیمه اول دریافت کردند.

درک زینگلر، رئیس این باشگاه، پیش از این بازی در مصاحبه‌ای با مدعی شده بود: «ما در حال حاضر از نظر روانی برای این واقعیت آماده هستیم که چاره دیگری جز به دست آوردن امتیازات باقی‌مانده نداریم.» اما بازیکنان این تیم در زمین چنین چیزی را نشان ندادند.

یونیون برلین در نیمه دوم توانست شرایط را به سود خودش تغییر دهد و سه تعویضی که بلیتسا انجام داد به کمک آنها آمد. دو نفر از این بازیکنان توانستند در این بازی گلزنی کنند اما در نهایت باز هم گل خوردند تا فرصت کسب نتیجه مساوی را هم از دست بدهند.

رئیس این باشگاه پیش از شروع این دیدار از بلیتسا حمایت کرد اما یک موضوع مشخص است: این تیم در حال حاضر در جایگاه پانزدهم جدول رده‌بندی قرار دارد اما همچنان با ریسک سقوط مستقیم به دسته پایین‌تر روبه‌رو است.

این احتمال وجود دارد که سرمربی کروات به‌زودی از کارش برکنار شود و ممکن است ماری لوئیسا اتا به‌عنوان دستیار این تیم و مارکو گروته به‌عنوان مربی تیم زیر ۱۹ سال یونیون مجبور به حفظ این تیم در بوندسلیگا شوند. این دو نفر پیش از این هم پس از استعفای ارس فیشر در ماه نوامبر هدایت این تیم را قبول کرده بودند. 

حتی در زمان محرومیت بلیتسا هم این اتا بود که به‌عنوان جانشین او در نشست‌های خبری حاضر می‌شد. حضور او روی نیمکت زمانی قوت می‌گیرد که بدانیم بعید به نظر می‌رسد که حضور یک مربی دیگر بتواند در فاصله دو هفته پیش از پایان رقابت تاثیر خاصی روی تیم داشته باشد. شاید یک الگو بتواند آنها را نجات دهد.

دیگر خبرها

  • هاشمی‌نسب: این استقلال قهرمان لیگ است چه با جام چه بی جام
  • مربی خارجی تیم ملی میهمان ویژه بازی سپاهان - استقلال خوزستان
  • ۴.۵ میلیارد تومان؛ میزان جرایم مالی کمیته انضباطی در ۱۷ روز
  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل
  • فرار از سقوط: یونیون دست به دامن مربی زن!
  • سرنوشت قهرمانی به هیچ عنوان دست استقلال نیست | پرسپولیس با استرس رقیب جام را می گیرد
  • کلهر: سرنوشت قهرمانی دست استقلال نیست
  • چرتکه ۲میلیاردی فدراسیون برای مصاحبه یک مربی!
  • شیرازی‌ها به دادگاه عالی ورزش شکایت می‌کنند/ تیم مهمان نباید تاوان برگزار نشدن بازی را بدهد
  • تهدید رجب‌زاده: مطمئن باشید به CAS شکایت می‌کنیم