Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-07@03:30:56 GMT

سرخط خبر‌های مهم جهان

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۵۵۷۴۱

ادامه رقابت‌های انتخاباتی ترامپ و بایدن، درخواست نیمی از ساکنان اراضی اشغالی برای خروج نتانیاهو از عرصه سیاسی و بازداشت وزیر دفاع سابق مکزیک در آمریکا مهم‌ترین تحولات جهان در ساعات گذشته هستند. خبرگزاری میزان – مهم‌ترین تحولات و رویداد‌های بین الملل در ساعات گذشته عبارتند از: *شمار قربانیان و مبتلایان به کرونا براساس جدیدترین آمارها، تاکنون ۳۸ میلیون و ۴۰۴ هزار و ۲۰۶ نفر در سراسر جهان به بیماری کرونا مبتلا شده اند و یک میلیون و ۹۱ هزار و ۵۶۹ نفر نیز جان خود را بر اثر این بیماری از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  *محکومیت شهرک سازی‌های جدید رژیم صهیونیستی در کرانه باختری در جامعه بین المللی «نیکولای ملادینوف»، فرستاده ویژه صلح سازمان ملل متحد و «جوزپ بورل»، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا ضمن محکوم کردن شهرک سازی‌های جدید رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی خواستار توقف این روند شدند. *حضور همزمان ترامپ و بایدن در برنامه تلویزیونی پاسخگویی به سوالات رای دهندگان «دونالد ترامپ»، رییس جمهور آمریکا که از حضور در مناظره مجازی با رقیب انتخاباتی خود سرباز زده بود، همزمان با برنامه پرسش و پاسخ تلویزیونی «جو بایدن»، نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، در برنامه تلویزیونی یک شبکه دیگر حضور یافت تا به سوالات رای دهندگان پاسخ دهد. *توییتر حساب کاربری ترامپ را موقتا مسدود کرد شبکه اجتماعی توییتر که پیشتر برخی از پیام‌های ترامپ را به دلیل داشتن محتوا‌های ناقض قوانین این شبکه اجتماعی مخفی کرده بود، حساب کاربری وی را به دلیل انتشار ویدئویی در مورد فعالیت‌های پسر «جو بایدن» به صورت موقت مسدود کرد. *بازداشت وزیر دفاع سابق مکزیک در آمریکا «مارسلو ابرارد»، وزیر خارجه مکزیک اعلام کرد «به گزارش سفیر آمریکا در مکزیک، سالوادور سینفوئگوس، وزیر دفاع سابق در فرودگاه لس آنجلس آمریکا بازداشت شده است.» برخی از گزارش ها، اداره مبارزه با مواد مخدر آمریکا را نهاد بازداشت کننده این مقام سابق مکزیکی اعلام کردند.   این دومین وزیر سابق مکزیک است که در آمریکا بازداشت می‌شود.  بیشتر بخوانید: حضور ترامپ بدون ماسک در کارزار؛ ادامه تنش در قره باغ ابتلای پسر ترامپ به کرونا؛ هشدار صلیب سرخ در مورد شیوع کرونا در اروپا *گفت و گوی مشاور امنیت ملی آمریکا با مقامات عربستان درباره ایران «رابرت اوبراین»، مشاور امنیت ملی کاخ سفید با انتشار بیانیه‌ای از رایزنی با «فیصل با فرحان»، وزیر خارجه عربستان و «ریما بنت بندر» سفیر عربستان در آمریکا در مورد ایران خبر داد. *ثبت ۲ مورد آنفلوآنزای مرغی در اراضی اشغالی وزارت کشاورزی رژیم صهیونیستی پس از ثبت ۲ مورد آنفلوآنزای مرغی، کلیه حیوانان بال دار را برای مقابله با شیوع این بیماری قرنطینه کرد. *بیش از نیمی از ساکنان اراضی اشغالی خواهان خروج نتانیاهو از عرصه قدرت هستند
۵۴ درصد از ساکنان اراضی اشغالی در نظرسنجی که توسط «جروزالم پست» و «معاریو» انجام شد، اعلام کردند که خواهان خروج «بنیامین نتانیاهو»، نخست وزیر رژیم صهیونیستی از عرصه قدرت هستند.   انتهای پیام/ برچسب ها: تحولات بین الملل آمریکا کرونا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رویداد های بین الملل تحولات بین الملل آمریکا کرونا رژیم صهیونیستی اراضی اشغالی سابق مکزیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۵۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ بهترین دوست اسرائیل!

گلن بِک، شخصیت رسانه‌ای معروف محافظه‌کاران آمریکا در واکنش به تجمع‌های اعتراضی این روز‌های دانشجویان گفت: ممکن است که میلیون‌ها دانشجو به اسرائیل اعتراض کنند، ولی اگر ترامپ برنده انتخابات ۲۰۲۴ شود، اسرائیل دوباره یک دوست وفادار در کاخ سفید دارد.

به گزارش روزنامه فرهیختگان، وی افزود: کلیف سیمز، معاون سابق اطلاعات ملی آمریکا (مشاور امنیتی فعلی ترامپ) به من گفت که ترامپ چقدر مصمم بود تا سفارت آمریکا در اسرائیل را به اورشلیم (بیت المقدس) منتقل کند.

کلیف نقل می‌کرد که ترامپ به او گفته «من وعده دادم که این کار را می‌کنم و واقعاً هم این کار را انجام دادیم.»

دیگر خبرها

  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • حذف ترامپ و ستاره ایرانی از قهرمانی جهان
  • شگفتی در اسنوکر قهرمانی جهان؛ حذف وفایی، سالیوان و ترامپ
  • ترامپ بهترین دوست اسرائیل!
  • زیباترین اما خطرناک‌ترین شهر ساحلی جهان
  • ترامپ، دولت بایدن را با گشتاپو مقایسه کرد
  • چند دانشجو در آمریکا بازداشت شده‌اند؟
  • ترامپ به من گفت در مورد رابطه با «خانم بازیگر» حرفی نزنم
  • افشاگری دستیار ترامپ در مورد رابطه با خانم بازیگر فیلم های ...
  • اولمرت، نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی: اسرائیل از جنگ غزه پیروز بیرون نخواهد آمد/ تهاجم به رفح تظاهرات در دانشگاه‌های آمریکا و سراسر جهان را تشدید می‌کند