Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، با توجه به شیوع کرونا برگزاری این مراسم با برخی محدودیت‌ها و تاکید ویژه بر رعایت تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی همراه است.
پاسداران و بسیجیان سپاه ناحیه امام حسن(ع) قزوین پیش از آغاز این مراسم برای آماده سازی و ضدعفونی محل برگزاری مراسم گرامیداشت در صحن گلزار شهدا وارد عمل شده اند.
پنج ویژه برنامه‌ برای گرامیداشت شهید شیری در روز جاری برنامه ریزی شده است که از ابتدای صبح امروز همراه با قرائت دعای ندبه در معراج شهدای قزوین آغاز گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حضور در گلزار شهدای شهر قزوین، برگزاری مراسم استقبال و تشییع در شهر تاکستان، انتقال به خانه شهید بعد از نماز مغرب و عشا و در نهایت انتقال پیکر شهید به همراه خانواده ایشان به صدا و سیما از برنامه‌های روز جمعه برای بزرگداشت این شهید والا مقام است.
پیکر مطهر و پاک شهید شیری فردا ساعت ۹ صبح همراه با استقبال نظامی وارد شهر اقبالیه می‌شود و پس از آن مراسم تشییع و خاکسپاری برگزار خواهد شد.
شهید شیری در درگیری‌های سال ۹۴ در منطقه العیص استان حلب به همراه ۲ رزمنده دیگر قزوینی در عملیات قبه الخضرا به شهادت رسیدند که پیکر پاک وی به تازگی به همراه هفت تن از شهدای خان طومان به وطن بازگشته است.
این شهید یکم آذرماه سال ۱۳۶۵ در روستای گرماب خدابنده به دنیا آمد، پدرش شعبانعلی و مادرش رقیه آقائی نام داشت.
شهید شیری که تحصیلاتش را تا مقطع کارشناسی در رشته مدیریت دفاعی ادامه داد، در تاریخ ۱۱ فروردین سال ۱۳۸۷ ازدواج کرد و صاحب دو فرزند پسر و دختر شد.
این شهید والامقام که پاسدار بود، توسط سپاه صاحب‌الامر (عج) قزوین و به‌عنوان فرمانده دسته و مدافع حرم در جبهه دفاعی سوریه حضور یافت و چهارم آذر سال ۱۳۹۴ در سوریه، بر اثر انفجار تله انفجاری و اصابت ترکش و جراحات وارده شهید شد و تا پنج سال اثری از پیکرش به دست نیامد.

برچسب‌ها بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران شهدای مدافع حرم شهدا استان قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران شهدای مدافع حرم شهدا استان قزوین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران شهدای مدافع حرم شهدا استان قزوین اخبار کنکور شهید شیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۶۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت شهدای کارگر استان همدان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روحانی در مدرسه علمیه رضویه قم
  • همراه با اخبار ورزشی هشتم اردیبهشت استان قزوین
  • غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای آبادان
  • گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم صادق شیبک و احمد غلامی در گالیکش و آزادشهر
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید حسن محمدی در جعفریه
  • پیکر مادر شهید «حسن محمدی» به خاک سپرده شد
  • برگزاری گرامیداشت یاد و خاطره شهید شفیع زاده در تبریز
  • گرامیداشت شهدای کارگر استان همدان
  • تضعیف فرهنگ جهاد و شهادت، هدف دشمنان انقلاب
  • مراسم گرامیداشت شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت در یزد