Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری فرانسه، «کونگ پی‌وو» ( Cong Peiwu) سفیر چین در کانادا امروز جمعه با شرکت در یک کنفرانس مطبوعاتی به اتاوا در خصوص اعطای پناهندگی به هنگ‌کنگی های مخالف پکن هشدار داد.

در کنفرانس مطبوعاتی سفیر چین در کانادا در این خصوص آمده است که این اقدام اتاوا «سلامت و ایمنی» کانادایی‌های ساکن هنگ‌کنگ را به مخاطره خواهد انداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سفیر چین در کانادا در این خصوص اعلام کرد: ما قویاً از طرف کانادایی می‌خواهیم به مجرمان خشن در هنگ‌کنگ به اصطلاح پناهندگی سیاسی ندهد؛ زیرا این اقدام دخالت در امور داخلی چین است و قطعاً سبب جسورتر کردن این مجرمان خشن خواهد شد.

وی در ادامه اضافه کرد: بر این اساس، اگر طرف کانادایی واقعاً به ثبات و رفاه در هنگ کنگ و سلامت و ایمنی ۳۰۰ هزار کانادایی دارایِ گذرنامه در هنگ کنگ اهمیت می‌دهد و همچنین تعداد زیادی از شرکت‌های کانادایی فعال در هنگ کنگ برایش مهم است، باید از تلاش‌ها برای مقابله با این جرایم خشن (در هنگ کنگ) حمایت کند.

گفتنی است، پس از بازداشت «منگ وانژو» مدیر ارشد مالی شرکت «هوآوی» در کانادا و نیز تصویب قانون امنیت ملی چین و اجرای آن در منطقه هنگ کنگ، روابط میان اتاوا و پکن تحت تأثیر دخالت های آمریکا به سردی گرائیده است.

کد خبر 5049387

منبع: مهر

کلیدواژه: ایالات متحده امریکا چین کانادا هنگ کنگ اتاوا ایالات متحده امریکا رژیم صهیونیستی عراق دونالد ترامپ انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 ویروس کرونا فلسطین عربستان سعودی روسیه مناقشه قره باغ لبنان ترکیه ایران جو بایدن هنگ کنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۶۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به ۱۲ واحد تولیدی برتر

  به گزارش خبرنگار گروه صنعت خبرگزاری صدا و سیما، ۲۵۰ واحد تولیدی برای شرکت در جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی استان تهران به صورت تخصصی ارزیابی شدند که در نهایت به ۱۲ واحدی که بیشترین امتیاز را کسب کرده بودند، نشان اقتصاد مقاومتی اعطا شد.   الگوسازی مناسب در عرصه تولید کالا و خدمات، ایجاد فضای رقابتی مناسب در افزایش کیفیت تولید کالا و خدمات، گسترش ضریب نفوذ گفتمان اقتصاد مقاومتی در واحد‌های تولیدی و خدماتی و همچنین هدایت عرصه تولید در زمینه پیروی از سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از اهداف جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی عنوان شده است.

دیگر خبرها

  • هشدار توانیر به مشترکان پرمصرف برق/ با استفاده از کولرگازی منتظر قبض نجومی باشید
  • قانون ضد مهاجرتی سوناک عامل هجوم مهاجران به ایرلند
  • گزارش سالانه کمیسیون حقوق بشر کانادا منتشر شد
  • اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به ۱۲ واحد تولیدی برتر
  • روسیه به کانادا هشدار داد
  • کانادا ۲ میلیون دلار به تولید پهپاد در اوکراین اختصاص می‌دهد
  • اعطای سیاست‌های تأمین تجهیزات پزشکی در نیمه دوم سال
  • تحریم‌های مشترک انگلیس، آمریکا و کانادا علیه ایران
  • مهاجرت فعال سیاسی و منتقد جنجالی ایرانی به کانادا؟
  • کانادایی‌ها به دنبال استخدام سولسشایر