Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک مسئول فلسطینی اعلام کرد، رژیم صهیونیستی دستور مصادره ۱۱ هزار دونم از اراضی فلسطینی در منطقه الاغوار را صادر کرده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از روزنامه القدس العربی، قاسم عواد، مدیرکل بررسی نقض‌های رژیم صهیونیستی در مرکز مقاومت در برابر شهرک‌سازی گفت: مسئولان رژیم صهیونیستی وسیع‌ترین عملیات مصادره اراضی فلسطینی در منطقه الاغوار را آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئولان دستور اعلام ۱۱ هزار دونم از اراضی منطقه الاغوار و اریحا به عنوان ذخیره‌گاه‌های طبیعی را صادر کرده‌اند. این بزرگترین عملیات مصادره اراضی فلسطین از بیش از ۲۰ سال پیش است.

وی گفت: دستورات شامل تبدیل اراضی به ذخیره‌گاه‌های طبیعی است اما به تدریج به شهرک‌های بزرگ یا پادگان‌های ارتش یا مناطق صنعتی و خدماتی تبدیل می‌شوند. این عملیات برای اهداف شهرک‌سازی است.

عواد گفت: این عملیات تخلیه ساکنان و مهاجرت آن‌ها و بستن مناطق به روی ساکنان و باز کردن آن به روی شهرک‌نشینان را می‌طلبد. آنچه امروز رخ می‌دهد اعمال حاکمیت و اجرای طرح الحاق و ادامه سیاست کانتون‌ها و سرقت منابع طبیعی است.

وی گفت: تماس‌هایی با محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین، محمد اشتیه، نخست‌وزیر فلسطین و رهبران سازمان آزادیبخش فلسطین(ساف) و گروه‌های فلسطینی برقرار شده تا در جریان این موضوع قرار گرفته و اقدام مناسب را اتخاذ کنند.

مساحت الاغوار به ۱.۶ میلیون دونم می‌رسد که ۱۳ هزار شهرک‌نشین اسرائیلی در ۳۸ شهرک و ۶۵ هزار فلسطینی در ۳۴ تجمع آنجا ساکن هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فلسطين رژيم صهيونيستي رژیم صهیونیستی اراضی فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۷۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن از آغاز چهارمین مرحله عملیات در برابر رژیم صهیونیستی خبرداد

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره در خبر فوری گزارش داد نیرو‌های مسلح یمن آغاز چهارمین مرحله عملیات خود در برابر ادامه تهاجم علیه نوار غزه را اعلام کرد.
یحیی سریع سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن که در راهپیمایی میلیونی در صنعا سخنرانی می‌کرد، گفت نیرو‌های ما روند تحولات در نبرد غزه و ادامه تهاجم علیه این منطقه و آماده شدن برای حمله به رفح را دنبال می‌کنند.
وی افزود در این مرحله همه کشتی‌هایی که تحریم کشتیرانی اسرائیل را نقض کردند و کشتی‌هایی را که به طرف بنادر فلسطین اشغالی از دریای مدیترانه حرکت کنند، در هر منطقه‌ای که دست ما برسد، هدف قرار خواهیم داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا: اسرائیل خاورمیانه را دچار بدترین چرخه خشونت کرده است/ تلاش‌ها برای راه حل دو دولتی باید افزایش یابد
  • یورش گسترده اسرائیل به طولکرم و درگیری با مقاومت فلسطین
  • حزب‌الله لبنان یک پایگاه صهیونیستی را هدف قرار داد
  • آغاز مرحله چهارم عملیات‌ ارتش یمن علیه رژیم صهیونیستی
  • بیانیه مهم نیروهای مسلح یمن درباره آغاز فاز چهارم عملیات علیه «مثلث تجاوز»
  • سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن از آغاز چهارمین مرحله عملیات در برابر رژیم صهیونیستی خبرداد
  • فلسطین، مسئله‌ای که عادی نمی‌شود!
  • قسام با موشک «رجوم» شهرک حولیت را به آتش کشید
  • ۷۱۹ حمله حزب‌الله علیه رژیم صهیونیستی در یک ماه
  • گوترش خواستار ارسال سریع کمک به غزه و برقراری آتش‌بس شد