Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@20:06:35 GMT

یک سپاهانی دیگر در کادر سپاهان با نویدکیا (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۵۷۲۶۵

فرهاد بهادرانی به عنوان دستیار جدید محرم نویدکیا به کادر فنی سپاهان اضافه شد.

به گزارش "ورزش سه"، پس از بازگشت سپاهان از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، اخبار زیادی پیرامون اضافه شدن یک دستیار شناخته شده به کادر فنی طلایی پوشان اصفهانی شنیده می‌شد و در این میان مذاکراتی جدی با علیرضا مرزبان و مجتبی حسینی انجام شد که البته هیچ کدام از این دو مربی درنهایت پیشنهادی که به آنها ارائه شده بود را نپذیرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا چند روز پس از این اتفاقات، سرمربی سپاهان دستیار جدید خود را معرفی کرده و فرهاد بهادرانی همبازی سابقش به سایر نفرات کادر فنی اضافه شد.      
بهادرانی که یکی از قدیمی‌های سپاهان به شمار می‌رود و پیش از تغییر نام نماینده زردپوش شهر اصفهان نیز یکی از اعضای این تیم بود، پس از اینکه در سال 1386 از فوتبال خداحافظی کرد، به فوتبال رده پایه رفت و طی این مدت پنج مرتبه در تیم‌های مختلف آکادمی سپاهان به قهرمانی رسید و دو مرتبه هم به عنوان بهترین مربی انتخاب شد، تا حالا با این پشتوانه قدم به مسیر پرچالشی بگذارد و همبازی سابقش را در لیگ بیستم همراهی کند.
فرهادبهادرانی پس از انتخاب به عنوان یکی از دستیاران نویدکیا گفتگویی کوتاه با رسانه باشگاه سپاهان انجام داد و ابراز امیدواری کرد تا موفقیت‌های گذشته سپاهان با حضور کادر جدید تکرار شود. 
مجتبی توتونی، محمودکریمی، علیرضاربانی، رحمان احمدی و میگوئل تکسیرا سایر دستیاران نویدکیا در لیگ بیستم و اولین چالش او در پست سرمربیگری هستند.   نقل و انتقالات 1399 فولادمبارکه سپاهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نقل و انتقالات 1399 فولادمبارکه سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۷۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست ناپذیری نویدکیا در دربی کرمان دو رقمی شد

آفتاب‌‌نیوز :

دیدار تیم‌های مس رفسنجان و گل گهر سیرجان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر از ساعت ۱۷:۴۵ در رفسنجان آغاز شد که جدال دو تیم با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

داور: سیدرضا مهدوی

کمک‌ها: امیررضا آشورماهانی، احمد سلطانی

کارت زرد: سجاد شهباززاده از مس و گل گهر

گل: سعید سحرخیزان (۲۸) برای گل گهر و فرشید باقری (۲۸) برای مس

 مس با این نتیجه ۳۱ امتیازی شد و در رده نهم باقی ماند. محرم نویدکیا سرمربی این تیم دهمین بازی بدون باخت خود را تجربه کرد. گل گهر نیز با ۳۶ امتیاز از رده ششم تکان نخورد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • واکنش تند میثاقی به صحبت‌های پیرمرد سپاهانی؛ بیجا می‌کنی حرف می‌زنی!  
  • خبر جدید از پیرمرد هتاک سپاهانی؛ او بازداشت نشده و پیغام ویدیویی داده! +فیلم
  • پیغام جدید از پیرمرد حاشیه‌ساز سپاهانی؛ خبری از دستگیری نیست!
  • پیام پیرمرد حاشیه‌ساز سپاهانی بعد از توهین به هواداران زن پرسپولیسی
  • سپاهانی‌ها اورونوف را به چه روزی انداختند | تصاویری از پای زخمی ستاره پرسپولیس بعد از بازی حساس | داور حتی کارت زرد هم نداد
  • پیغام جدید از پیرمرد حاشیه‌ساز سپاهانی در یک ویدئو
  • واکاوی تساوی سپاهان و پرسپولیس؛ سرد، کسل کننده و بی‌روح
  • شکست ناپذیری نویدکیا در دربی کرمان دو رقمی شد
  • جابه‌جایی بانوان پرسپولیسی پس از شعار سپاهانی‌ها+ عکس و فیلم
  • پوستر پرسپولیس با حضور ۳ سپاهانی سابق