Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها_ مراسم پر شور گرامیداشت شهید مدافع حرم زکریا شیری با اولویت رعایت شیوه‌ نامه‌های بهداشتی برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین مراسم گرامیداشت شهید مدافع حرم زکریا شیری صبح امروز در آستان مقدس امامزاده حسین(ع) قزوین با حضور جمعیت پرشور و شعور مردم و مسئولان استان قزوین برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته‌ بسیار مشهود در مراسم امروز حضور مردم شهیدپرور قزوین با اولویت رعایت نکات بهداشتی بود همچنین مردم ثابت کردند که حتی با وجود محدودیت‌های ناشی از بیماری کرونا نیز می‌شود برنامه‌ای در خور شان عظیم شهید برگزار کرد.

بر سر دوراهی شادی و حزن قرار گرفته‌ام

یک آقای جوان قزوینی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین اظهار داشت: بر سر دوراهی شادی و حزن قرار گرفته‌ام، خوشحام از اینکه شهید عزیزتر از جانمان پس از پنج سال به شهر قزوین بازگشته و اندوهم به موجب زنده شدن دوباره داغ سنگین خانواده این شهید عزیز است.

تشییع شهید «ذکریا شیری» در گلزار شهدای قزوین به روایت تصاویرادای احترام دانشجویان سوری دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) قزوین به خانواده شهید مدافع حرم + فیلمشب وداع با شهید مدافع حرم «ذکریا شیری» در قزوین به روایت تصاویر

وی افزود: خدا کند که ادامه دهنده راه این شهدای مظلوم مدافع حرم باشیم و به مهم‌ترین وصیت این شهیدان یعنی پیروی محض از ولی فقیه تمام قد بدون سستی و کاستی عمل کنیم تا در قیامت مدیون خون شهدا نشویم.

حفظ حجاب ماموریت امروز بانوان مسلمان است

یک بانوی قزوینی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین اظهار داشت: زکریا شیری‌ها رفتند تا ناموس شیعه به دست حرامیان نیفتد و امنیت و آزادی را تماما مدیون شهدای مدافع حرم هستیم.

وی با بیان اینکه وظیفه یک بانوی مسلمان در قبال مجاهدت‌های شهدا و بذل جانشان، حفظ حجاب است، گفت: دشمنان خبیث بر روی بنیان خانواده‌های ایرانی دست گذاشته‌اند اما این در حالی است که مادران ایرانی باید با حفظ حجاب و ترتبیت علوی و فاطمی فرزندانشان داغ را بر دل آمریکا و حامیانش بگذارند.

داغ فراغ پنج سال دوری از پیکر مقدس شهید مدافع حرم قزوینی در این روزها اجازه دل کندن از این شهید به مردم قزوین نمی‌دهد و در طول دو روزی که پیکر شهید به قزوین منتقل شده حتی ثانیه‌ای دور و اطراف پیکر شهید خالی از زائر نشده است.

انتهای پیام/ش

R7541/P/S6,63/CT16 واژه های کاربردی مرتبط شهدای مدافع حرم مدافعان حرم استانداری قزوین بیشتر بخوانید... امام جمعه قزوین: شهید زکریا شیری و همرزمانش یکی از حساس‌ترین مناطق سوریه را از دست داعش خبیث آزاد کردند امام جمعه قزوین: مردم در تشییع شهید شیری پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند یوسف گمشده ننه رقیه به آغوشش بازگشت / قزوینی‌ها برای استقبال از شهید زکریا شیری لحظه‌شماری می‌کنند + فیلم قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... امام جمعه قزوین: شهید زکریا شیری و همرزمانش یکی از حساس‌ترین مناطق سوریه را از دست داعش خبیث آزاد کردند امام جمعه قزوین: مردم در تشییع شهید شیری پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند یوسف گمشده ننه رقیه به آغوشش بازگشت / قزوینی‌ها برای استقبال از شهید زکریا شیری لحظه‌شماری می‌کنند + فیلم واژه های کاربردی مرتبط شهدای مدافع حرم مدافعان حرم استانداری قزوین پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ معاون سپاه قدس: قطعا انتقام خون پاک "حاج قاسم" را از آمریکایی‌ها می‌گیریم / هزاران "شهید ‌حججی و ‌مدافع حرم" دیگر داریم ۲ جزئیات منع عبور و مرور در اصفهان اعلام شد ۳ جزئیات فوت دانش‌آموز ۱۱ساله دَیّری به روایت مقام قضائی/ متوفی روز حادثه در برنامه شاد "آنلاین" بوده است ۴ گزارش ویدئویی| خیز قوه قضائیه تا بیخ گوش آمریکایی‌ها / چرا "رئیسی" به نقطه صفر مرزی در شرق ایران ‌رفت؟ ۵ کوچک‌ترین خطری ‌مرزهای ‌هوایی و زمینی شمالغرب را تهدید نمی‌کند /‌ رصد کامل مناقشه قره‌باغ و مرزهای ایران ۶ کالاهای مردم قشم در آتش بی‌تدبیری خاکستر شد + عکس و فیلم ۷ گزارش ویدئویی| ارادت ویژه علمای اهل سنت به مقام شامخ امام رضا(ع)/ حرم رضوی قلب وحدت و اخوت مسلمانان ۸ گزارش ویدئویی| جاده‌های‌ شمال قفل شد ‌/ ترافیک بسیار سنگین در محور دماوند، فیروزکوه و ‌‌‌هراز‌ مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| روایت تسنیم از حال و هوای خاص این روزهای ‌حرم مطهر رضوی / ‌لحظه وصل زائران با اشک‌هایی از دلتنگی معاون سپاه قدس: قطعا انتقام خون پاک "حاج قاسم" را از آمریکایی‌ها می‌گیریم / هزاران "شهید ‌حججی و ‌مدافع حرم" دیگر داریم حال و هوای مزار حاج قاسم در سالروز رحلت پیامبر(ص) / پیکر شهید دفاع مقدس بعد از ۳۷ سال به خانه بازگشت + تصویر جنگل‌های گچساران همچنان در آتش بی‌تدبیری می‌سوزند/ یک قدم تا فاجعه زیست محیطی در «دیل» مهمترین اخبار تسنیم معاون سپاه قدس: قطعا انتقام خون پاک "حاج قاسم" را از آمریکایی‌ها می‌گیریم / هزاران "شهید ‌حججی و ‌مدافع حرم" دیگر داریم سازمان جهانی بهداشت: داروی "رمدسیویر" تاثیری در درمان بیماران کرونا ندارد! دیپلمات چینی: پکن آماده همکاری با مسکو برای مقابله با سلطه جهانی آمریکاست آخرین آمار کرونا در کشور| فوت ۲۶۵ نفر در ۲۴ ساعت گذشته تهدید جدید ترامپ علیه اروپا بعد از رای سازمان تجارت جهانی به نفع بروکسل درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهدای مدافع حرم مدافعان حرم استانداری قزوین شهدای مدافع حرم مدافعان حرم استانداری قزوین شهید زکریا شیری امام جمعه قزوین شهید مدافع حرم گزارش ویدئویی آمریکایی ها ترین اخبار حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۸۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در قم

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم گفت: پیکر مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس همزمان با ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) در مسجد مقدس جمکران به خاک سپرده می‌شوند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت الاسلام احمد لقمانپور اظهار داشت: پیکر مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس همزمان با ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) در قم تشییع و در مسجد مقدس جمکران به خاک سپرده می‌شوند.

 وی افزود: مراسم تشییع این دو شهید والامقام، روز جمعه 14 اردیبهشت ساعت 16:30 دقیقه از میدان آل یاسین تا مسجد مقدس جمکران تشییع و در صحن اصلی این مکان مقدس به خاک سپرده می‌شوند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم گفت: این دو لاله گلگون کفن در عملیات‌های کربلای 5 و عاشورا به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در قم
  • همسر آیت‌الله «سید مصطفی خمینی» در قم تشییع شد
  • شیری: می‌توانستیم کار را در ۹۰ دقیقه تمام کنیم
  • گوشه‌ای از اجتماع بزرگ و باشکوه مردم قم در حمایت از فراجا
  • ویدئو| راهپیمایی باشکوه مردم صعده یمن در حمایت از غزه
  • بزرگداشت شهیده راحله روشنگر شهید مدافع سلامت ماسال
  • رئیسی: خون شهدای حمله تروریستی دمشق موجب ذلت رژیم صهیونیستی شد
  • حضور رئیس‌جمهور در منزل شهید مدافع حرم آقابابایی
  • تشییع و خاکسپاری مادر شهید در فرادنبه