Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا روز پنج‌شنبه در سخنرانی کمپین انتخاباتی خود در کارولینای شمالی با اشاره به ترور سردار سپهبد قاسم سلیمانی، وی را "بزرگ‌ترین تروریست جهان" و "قاتل نیروهای آمریکایی" خواند.
وی همچنین با اشاره به خروج خود از برجام، بار دیگر توافق هسته‌ای با ایران را "فاجعه‌بار" خواند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ترامپ مدعی شد: اولین تماسی که در صورت پیروزی در انتخاب دریافت خواهم کرد از طرف ایران خواهد بود که می‌گویند "می‌توانیم به توافق برسیم؟" چراکه با وجود تحریم‌ها و تمام کارهایی که کرده‌ایم کشورشان دارد به جهنم می‌رود!
وی ادعا کرد: من به‌ آن‌ها گفتم که تا پس از انتخابات صبر کنند اما تاکید کردم که پس از انتخابات همه چیز سخت‌تر خواهد شد.  به آن‌ها گفتم که تا پس انتخابات صبر کنند چراکه الان نمی‌توانند توافق کنند. اگر جوی خواب‌آلود پیروز شود، به بهترین توافق ممکن می‌رسند.

دونالد ترامپ اخیرا نیز در جمع هوادارانش در استفورد ایالت فلوریدا باز هم از اقدام یک جانبه دولتش برای خروج از توافق هسته ای دفاع کرد و گفت: من از توافق هسته ای فاجعه بار دولت قبلی خارج شدم. 
ترامپ باری دیگر ادعای انتخاباتی اش را مبنی بر تمایل ایران به مذاکره با آمریکا در صورت پیروزی او در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا تکرار کرد و گفت: احتمالا اولین تماس تلفنی ای که پس از پیروزی در انتخابات دریافت می کنم از ایران باشد که بسیار مشتاق یک توافق هستند،  به دلیل این که میزان تولید ناخالص داخلی آن ها زیر ۲۸ درصد است. 
بر اساس این گزارش،  ادعای انتخاباتی ترامپ در حالی مطرح می شود که مقامات کشورمان تا کنون تاکید کرده اند یپش از این در چارچوب برجام(توافق هسته ای) مذاکراتی طولانی برای دست یافتن به توافقی چند جانبه داشته اند که آمریکا نیز بخشی از آن بود. اکنون با وجود خروج آمریکا از توافق هسته ای و اعمال تحریم های متعدد اقتصادی تنها در صورت بازگشت آمریکا به این توافق و در چارچوب آن با این کشور مذاکره خواهند کرد. 
محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در این باره به شبکه راشا تودی گفته بود که با وجود سختی های بسیار در مسیر مذاکراتی که به توافق هسته ای منجر شد،  حاضر نیست این توافق را به خاطر رضایت شخصی کسی از بین ببرد. 

پربیننده ترین بایدن یا ترامپ؟/ کشورهای اروپایی خواستار پیروزی کدام نامزد انتخاباتی هستند؟ ترامپ علیه بایدن یک برگ دیگر رو کرد چین ارز دیجیتال منتشر کرد حامی بانفوذ ترامپ: بایدن قاطعانه در انتخابات پیروز می‌شود پسر ۱۴ساله ترامپ کرونا گرفت

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: انتخابات انتخابات آمریکا رئیس جمهور آمریکا وزیر امور خارجه تحریم دونالد ترامپ قاسم سلیمانی انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت توافق هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۸۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش‌آموزان نابغه ایرانی بر بام والیبال جهان ایستادند

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم والیبال دانش‌آموزی ایران که با شش پیروزی پیاپی مقابل اوگاندا، آلمان، بلژیک، هلند، ایتالیا و چین تایپه به فینال رقابت‌های دانش آموزان جهان راه یافته بود، امشب و در ادامه بازی‌های درخشان خود در بلگراد به مصاف آلمان رفت و توانست بار دیگر این حریف خود را شکست داده و با کسب پیروزی سه بر صفر مقابل این تیم اروپایی، قهرمان والیبال دانش‌آموزان جهان شود.

تیم والیبال دانش‌آموزی کشورمان در دست اول ۲۵ بر ۲۱، در دست دوم ۲۵ بر ۱۸ و در دست سوم با نتیجه ۲۶ بر ۲۴ آلمان را مغلوب کرده و در مجموع با نتیجه قاطع سه بر صفر، عنوان قهرمانی مسابقات جهانی را از آن خود کردند.

در این دیدار حسن‌پور سفیر و دیگر اعضای سفارت ایران در صربستان برای تشویق بازیکنان ایرانی به سالن آمده بودند و در کنار دانش‌آموزان نابغه ایرانی، جشن قهرمانی برپا کردند. گفتنی است تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان ساعت ۳:۱۵ بامداد روز سه شنبه به ایران بازخواهد گشت.

کد خبر 6091516

دیگر خبرها

  • فهرست انتخاباتی جامعه اسلامی مهندسین در دور دوم منتشر شد
  • ادعاهای تازه دونالد ترامپ درباره ایران و احتمال جنگ با اسرائیل
  • بسیاری از ناظران انتخاباتی فرهنگیان هستند
  • کدهای انتخاباتی کاندیداهای راه یافته به مرحله دوم اعلام شد
  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟
  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف
  • علیرضا عسگری؛ سوژه‌ای سوخته برای فرار از شکست
  • دانش‌آموزان نابغه ایرانی بر بام والیبال جهان ایستادند
  • ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد