Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@21:50:59 GMT

شیطنت اخیر سعودی ها نشان دهنده قدرت ایران است

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۵۸۷۸۷

شیطنت اخیر سعودی ها نشان دهنده قدرت ایران است

حجت الاسلام باقری ارومی به شیطنت اخیر سعودی ها در تحت فشار قراردادن ورزش ایران در عرصه بین الملل اشاره کرد و گفت: وقتی پرچم سه رنگ کشورمان در میادین ورزشی افتخار آفرینی می کند دشمنان ما اینگونه مانع تراشی می کنند و این نشان از قدرت ورزش ما دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اسالم، حجت الاسلام«محمدجواد باقری ارومی» در خطبه های این هفته آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه این شهر ضمن تسلیت شهادت پیامبر اکرم (ص) و امامان حسن مجتبی(ع) و علی بن موسی الرضا(ع) به بیان ویژگی های خاص این سه بزرگوار پرداخت و گفت: اهل بیت (ع) همگی دارای فضائل و ویژگی ها خوب اخلاقی هستند ولی به اقتضای زمان برخی ویژگی ها در بعضی امامان جلوه بیشتری پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه اسالم افزود: خوش خُلقی و نرم خویی یکی از صفات بارز پیامبر اکرم (ص) بر اساس آیات قرآن است که حضرت محمد(ص) به وسیله آن توانست سرسخت ترین افراد ضد توحید و ضد انسانیت را پیرامون خود گرد آورد و دل و جان آنها را با انوار الهی روشن و هدایت کند.

 

وی تصریح کرد: صفت بخشندگی امام حسن مجتبی(ع) که بی منت بارها سرمایه خود را با نیازمندان تقسیم کرد باعث شد که ایشان به عنوان کریم اهل بیت(ع) شناخته شود.

 

حجت الاسلام باقری ارومی گفت: امام رضا(ع) هم در مناظرات مختلف با نمایندگان ادیان، مذاهب و اقوام مختلف بر اساس کتاب هایشان به آنها پاسخ داد که همین امر ایشان را به لقب عالم آل محمد معروف کرد.

 

خطیب نماز جمعه اسالم با اشاره به اول ربیع الاول سالروز هجرت تاریخ ساز پیامبر اسلام(ص) به چگونگی هجرت و کیفیت حرکت پیامبر (ص) و ایثار و فداکاری امیرالمؤمنین علی(ع) در خوابیدن در بستر پیامبر(ص) پرداخت و اظهارکرد: هجرت پیامبر (ص) شروع مرحله جدید اسلام و زمینه ساز گسترش دین اسلام در جهان شد.

 

این استاد حوزه گفت: خداوند همیشه در بن بست ها راهی را به روی انسان ها باز می کند و هجرت یکی از آن راه هاست که نه تنها در هجرت دیار و سرزمین و بلکه در هجرت درونی و حرکت از بدی ها به خوبی ها می تواند راهگشای زندگی انسان باشد.

 

وی با گرامیداشت ۲۶ مهر روز ورزش و تربیت بدنی ضمن بیان فوائد فردی و اجتماعی ورزش در سلامت انسان و جامعه به آثار فرهنگی و سیاسی ورزش در انتشار پیام های دینی و انقلابی پرداخت.

 

حجت الاسلام باقری ارومی به شیطنت اخیر سعودی ها و رسانه های وابسته به آنان در تحت فشار قراردادن ورزش ایران در عرصه بین الملل اشاره کرد و گفت: وقتی پرچم سه رنگ و توحیدی کشورمان در میادین ورزشی افتخار آفرینی می کند دشمنان ما اینگونه مانع تراشی می کنند و این نشان از قدرت ورزش ما دارد.

پایان پیام/163

منبع: شبستان

کلیدواژه: اسالم خطبه نماز جمعه ورزش باقری ارومی حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۸۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشیدی: برخورد با دانشجویان آمریکایی نشان‌دهنده دموکراسی پوشالی آمریکاست

عضو هیات رئیسه مجلس گفت که اعتراضات دانشجویی نشان داد که دموکراسی در آمریکا پوشالی و دروغین است. همچنین تفکرات پوسیده دولتمردان آمریکایی تاثیری روی مردم به خصوص آزادیخواهان ندارد.

محمد رشیدی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اعتراضات دانشجویی در آمریکا علیه جنایات رژیم صهیونیستی در غزه گفت: اعتراضات دانشجویی در آمریکا چند مساله را نشان داد؛ یکی اینکه در آمریکا برخلاف ادعاهای دروغینش که مهد دموکراسی است، چنین چیزی وجود ندارد بلکه آنها دموکراسی خودخواسته را قبول دارند؛ بدان معنا که آنچه خودشان تعیین می‌کنند قابل اعتراض و مخالفت است نه اینکه عده‌ای بخواهند در دفاع از مظلوم اعتراض کنند.

این نماینده مجلس اضافه کرد: دانشجویان آمریکایی نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی اعتراض کردند اما با آنها شدیداً برخورد شد این یعنی دموکراسی در آمریکا پوشالی و دروغین است و اینکه چهره واقعی دولتمردان آمریکا به دنیا نشان داده شد.

رشیدی با بیان اینکه جوانان داخل آمریکا همراه با دانشجویان شده‌اند، گفت: این نشان می‌دهد که تفکرات پوسیده دولتمردان آمریکا روی ملت‌ها اثر ندارد و آزادی‌خواهی در تمام ملت‌های جهان به عنوان یک حرکت شکل گرفته است. می‌توان منشأ آن را ایران دانست چون تا پیش از انقلاب اسلامی چنین موضوعی سابقه نداشته است.

منتخب مجلس دوازدهم یادآور شد: انقلاب اسلامی شعار دفاع از مردم فلسطین را سر داد و این جزء آرمان‌های اولیه‌اش بود که با گذشت 50 سال همچنان در این راه حرکت می‌کند. اکنون مردم دنیا ظلم را نمی‌پذیرند و در حمایت از مردم مظلوم فریاد می‌زنند که بارزترین آن خیزش دانشجویان آمریکایی علیه دولتمردان آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

وی در پایان گفت: حرکت دانشجویان آمریکایی در نوع خود بی‌نظیر بود و انگیزه بیشتری را برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین فراهم می‌کند تا در دنیا شاهد خیزش جهانی باشیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تداوم جنگ پس از ۲۰۰ روز نشان دهنده توان مقاومت است
  • رشیدی: برخورد با دانشجویان آمریکایی نشان‌دهنده دموکراسی پوشالی آمریکاست
  • رئیسی: ایران تحریم ناپذیر است
  • هرگز تحریم‌ها در ایران به نتیجه نخواهد رسید
  • آنکارا: هدف قرار دادن اردوغان نشان دهنده وضعیت روانی فعلی اسرائیل است
  • افزایش میزان فرونشست‌های زمین همزمان تشدید بارندگی‌ها
  • جشنواره کوچ عشایر نشان‌دهنده عظمت و شان جامعه عشایری است
  • عملیات تنبیهی وعده صادق، اثبات ظهور قدرت نظامی ایران به جهان
  • جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان افشا شد
  • افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان