Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، حجت‌الاسلام احمد راهداری در خطبه‌های نماز جمعه زاهدان، ضمن دعوت همه آحاد مردم به رعایت تقوا اظهار داشت: درزمینهٔ دسترسی همه مردم استان و زاهدان به گاز شهری فعالیت‌هایی انجام و بخشی نیز در دست اجرا است و امیدوارم خداوند به فعالان این بخش قوت دهد اما  این‌که در برخی نقاط شهری لوله قرار داده‌شده و گاز تزریق نشده و یا برای علمک کشی به منازل و صنوف اقدامی نشده که یک عیب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی بیان کرد: در برخی نقاط 3ماه تا یک سال لوله گاز جایگذاری شده اما برای تزریق گاز در شبکه اقدامی نشده است، در استان‌های دیگر قبل از رسیدن گاز به مناطق مسکونی حتی روستاها، اول علمک ها درب منازل نصب می‌شود سپس کار اتصال گاز شهری به شبکه آن روستا انجام می‌گیرد، آیا نوع گاز شهری و یا مهندسین فعال در استان با آن‌ها فرقی دارند؟
 
وی با اشاره به فرارسیدن فصل سرما تأکید کرد: این‌که به‌مثل جریان عروس‌کشی، مردم به دنبال خودروی حامل سیلندرهای یازده کیلویی گاز باشند درشان مردم نیست، مردم به انقلاب، نظام و کشورمان خدمت می‌کنند و حاضرند از جان و مال خود در این مسیر بدهند چراکه نظام را دوست دارند همان‌طور که در روزهای اخیر نیز شاهد شهادت جمعی از فرزندان این سرزمین بودند، آن‌ها از مسئولان نظام خدمت می‌خواهند، خدمت کنیم تا مردم دلگرم باشند و اگر مشکلی نیز وجود دارد باصداقت با مردم باید سخن گفت.
 
راهداری افزود: مسئولان باید با مردم باصداقت سخن بگویند، آنان حاضرت حتی یک زمستان دیگر را نیز در سرما بگذرانند اما مسئولان با آنان صادق باشند.
 
وی خاطرنشان کرد: نیت همه مسئولان نظام خدمت به مردم است چراکه اگر این نیت را نداشتند بی‌شک پس مسئولیت را قبول نمی‌کردند، آنان مردم را ولی‌نعمت خود و خودشان را خادم آن‌ها می‌دانند.
 
امام‌جمعه موقت زاهدان با اشاره به سالروز وفات پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا (ع)، خاطرنشان کرد: باید مطالعه زندگی پیامبر(ص) و ائمه اطهار(ع) را در اولویت زندگی خود قرار دهیم و از زندگی آنان درس گرفته و بهره ببریم.
 
وی با اشاره به افزایش روند طلاق در جامعه، تصریح کرد: یکی از یکی از علل افزایش طلاق در جامعه دور شدن از میراث‌های گران‌بهای رسول‌الله(ص) به‌مثل عفو و گذشت است.
 
وی با اشاره به سفر رئیس مجلس شورای اسلامی در روزهای اخیر به نقاط مختلف استان، ابراز امیدواری کرد این سفر برکات خوبی را به همراه داشته باشد و مردم آن‌ها را لمس کنند.
 
راهداری گفت: کار نظارت مجلس شورای اسلامی حق قانونی این نهاد است و این کار باید به نحوی انجام شود که مسئولین فکر نکنند مجلس به دنبال مچ‌گیری از آن‌هاست بلکه مجلس را پشتیبان و پناهگاه خود بدانند.
 
انتهای پیام/
 

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۸۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنهایی می‌تواند زندگی بازماندگان سرطان را کوتاه کند

ایتنا - مطالعه جدیدی نشان می‌دهد افرادی که در حال طی کردن دوره درمان سرطان، در تنهایی هستند، در مقایسه با افرادی که با همنشینی همراه هستند، احتمال مرگ بیشتری دارند.
Jingxuan Zhao ، محقق و دانشمند ارشد در تحقیقات خدمات بهداشتی در انجمن سرطان آمریکا  گفت: «تنهایی و احساس منزوی شدن نگرانی رایجی در میان بازماندگان سرطان است».

به گزارش ایتنا، ژائو توضیح داد که تشخیص و درمان سرطان افراد را منزوی می‌کند و روابط اجتماعی آنها را تحت فشار قرار می‌دهد. ژائو گفت: «بیش از 18 میلیون بازمانده سرطان در ایالات متحده وجود دارد و انتظار می‌رود این تعداد تا سال 2030 به 22 میلیون نفر افزایش یابد. اکنون باید به این موضوع حیاتی بپردازیم.»

برای این مطالعه، محققان بیش از 3400 بازمانده سرطان 50 ساله و بالاتر را که به یک مطالعه با بودجه فدرال در مورد بازنشستگی و سلامت بین سال‌های 2008 تا 2018 پاسخ مثبت دادند، ارزیابی کردند. حدود 28 درصد از بازماندگان احساس تنهایی شدید و 24 درصد دیگر احساس تنهایی متوسط را گزارش کردند. محققان دریافتند افرادی که بالاترین سطح تنهایی را گزارش می‌کنند، 67 درصد بیشتر از افرادی که کمتر تنها هستند، در معرض خطر مرگ قرار دارند.

این مطالعه در 25 آوریل در مجله شبکه ملی جامع سرطان منتشر شد. ژائو در یک نشریه خبری گفت: «آنچه لازم است، اجرای برنامه‌هایی برای غربالگری تنهایی در میان بازماندگان سرطان و ارائه حمایت اجتماعی از افراد نیازمند است. این اقدامات می‌تواند مداخلاتی مانند مشاوره سلامت روان، حمایت جامعه، مشارکت در شبکه‌های اجتماعی و ادغام این برنامه‌ها در درمان سرطان باشد.»

این مطالعه جدید یک سال پس از توصیه جراح عمومی، دکتر ویوک مورتی، درباره "اپیدمی تنهایی و انزوا" که به یک بحران بهداشت عمومی کم‌توجه تبدیل شده است، انجام شد. مورتی در یک انتشار خبری گفت: « روابط ما منبعی برای درمان و بهزیستی است که پنهان می‌شود، روابطی که می‌تواند به ما کمک کند زندگی سالم‌تر، کامل‌تر و سازنده‌تری داشته باشیم. با توجه به پیامدهای سلامتی قابل توجه تنهایی و انزوا، ما باید ایجاد ارتباط اجتماعی را به همان شیوه‌ای که دیگر مسائل مهم بهداشت عمومی مانند تنباکو، چاقی و اختلالات مصرف مواد را در اولویت قرار داده‌ایم، در اولویت قرار دهیم.» 

دیگر خبرها

  • این ۴ نکته عمرتان را ۶ سال افزایش می‌دهد
  •  برنامه ریزی و حسن تدبیر را در اولویت قرار دهید
  • ظرفیت فضای صدور احادیث در توسعه فقه اجتماعی بررسی می شود
  • مجلس مقتدر با پشتوانه مردمی شکل می‌گیرد
  • مسئولان عملیات فرهنگی و جهاد تبیین را جدی بگیرند
  • کم‌توجهی به روستاها موجب حاشیه‌نشینی در شهرها می‌شود
  • دنیا از توان نظامی ایران متحیر شده است
  • حسن تدبیر دانشجویان عمره‌گزار را در اولویت قرار دهید
  • ضرورت اولویت قرار دادن حسن تدبیر دانشجویان عمره‌گزار
  • تنهایی می‌تواند زندگی بازماندگان سرطان را کوتاه کند