Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-29@03:19:34 GMT

راه‌اندازی طرح مشاور فرهنگی تربیتی استادان دانشگاه

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۵۸۸۳۵

راه‌اندازی طرح مشاور فرهنگی تربیتی استادان دانشگاه

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی از راه‌اندازی طرح مشاور فرهنگی تربیتی استادان دانشگاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از اهواز، فرزاد جهان‌بین در سفر خود به خوزستان و در جمع استادان گروه‌های معارف، وصایا و اندیشه امام خمینی(ره) و دفاع مقدس دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: با راه‌اندازی طرح مشاور فرهنگی و تربیتی استادان دانشگاه، محملی برای استفاده هدفمند از ظرفیت‌های استادان فراهم می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود: استاد دانشگاه، نقش کلیدی در فرهنگ‌سازی و ارائه الگوهای تربیتی به دانشجویان دارد؛ بنابراین سرمایه‌گذاری و توجه خاص به استاد در زمینه‌های فرهنگی می‌تواند موجب ایجاد تحولات فرهنگی شود.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استاد را منشأ و سرچشمه نشاط، امید و اعتمادبه‌نفس در دانشگاه خواند و عنوان کرد: استاد، حتی اگر صرفاً فعالیت آموزشی داشته باشد، همچنان دارای اثر فرهنگی است و می‌توان از این ظرفیت در راستای گسترش فضای انقلابی استفاده کرد.

تغییرات در نحوه دریافت و تمدید مجوز تدریس

جهان‌بین  با بیان تدریس درس وصایا و اندیشه رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) در دانشگاه آزاد اسلامی از ایجاد تغییراتی در نحوه دریافت و تمدید مجوز تدریس این درس خبر داد و از برگزاری دوره‌های آموزشی مستمر نام برد.

وی با بیان اهمیت گروه معارف اسلامی در دانشگاه، این گروه را فرصتی بی‌نظیر برای انتقال معارف اسلامی خواند و گفت: با قرار گرفتن استادان در نظام برنامه‌وبودجه فرهنگی، می‌توان به‌صورت مشترک میان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، گروه‌های معارف، معاون فرهنگی برنامه‌هایی را تعریف و پس از تصویب در شورای فرهنگی اجرا کرد.

به گزارش آنا، پیش از برگزاری این نشست، معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی به همراه مسئولان استانی و استادان دانشگاه با حضور بر مزار دو شهید گمنام در واحد اهواز، یاد و خاطره این شهدا را گرامی داشتند. نشست با کانون‌ها، هیئت‌های مذهبی و فرهنگی دانشجویی، دیدار با خانواده شهید مدافع حرم، دیدار با دانشجویان و استادان بسیجی و تشکل‌های اسلامی و سیاسی، و شرکت در شورای های فرهنگی و معاونان فرهنگی و دانشجویی ازجمله برنامه‌های سفر فرزاد جهان‌بین معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی به استان خوزستان است.

انتهای پیام/4121/

منبع: آنا

کلیدواژه: معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی فرزاد جهان بین استادان دانشگاهی معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استادان دانشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۸۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش یک استاد دانشگاه تهران به ادعای وزیر: اخراجم سیاسی بود

محمدعلی زلفی‌گل، وزیر علوم و تحقیقات روز گذشته گفت: «تعداد کمی از اساتیدی که در سطح دانشگاه‌ها اخراج شدند، بدون تردید مشکلاتی در زمینه آموزش، پژوهش و موارد دیگری داشتند.»

درهمین‌باره یکی از استادان اخراج شده دانشگاه تهران به سخنان وزیر علوم واکنش نشان دادو در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «آماده مناظره با وزیر علوم هستم. اخراج من و بسیاری از استادان دانشگاه سیاسی است. زلفی‌گل وزیر علوم به ایسنا گفته: «جوسازی ایجاد شده درباره #اخراج_استادان صحت ندارد». شرط مناظره ما با وزیر محترم راست‌گویی باشد نه تهمت و دروغ مثل آنچه رئیس دانشگاه تهران در مناظره گفت.»

دیگر خبرها

  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد شهرکرد در حمایت از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین
  • واکنش یک استاد دانشگاه تهران به ادعای وزیر: اخراجم سیاسی بود
  • نام‌گذاری معبر ورودی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان به‌نام «استاد فروغی»
  • راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی در رشتخوار ضروری است
  • چالش‌ تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • اعلام همبستگی دانشجویان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه
  • ادعای متوهمانه و عجیب مشاور اوباما درباره خیزش دانشجویی در این کشور
  • جریان دانشجویی بستر خوبی برای پای کار آمدن قشر خاکستری در فعالیت‌های فرهنگی است
  • همبستگی دانشگاهیان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه
  • دیدگاه یک استاد دانشگاه درباره تعطیلی جمعه و شنبه