Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار نجف امروز (جمعه) از حضور بیش از چهار میلیون و پانصد هزار عزادار عراقی در آیین سوگواری رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) در شهر نجف اشرف و حرم علوی خبر داد.

لوی الیاسری در کنفرانس مطبوعاتی خود با «عثمان الغانمی» وزیر کشور عراق در شهر نجف اشرف از "موفقیت طرح امنیتی و خدماتی ویژه آیین سوگواری رحلت حضرت محمد (ص) در استان نجف" خبر داد و گفت: بیش از چهار میلیون و پانصد هزار زائر در مراسم گرامیداشت رحلت پیامبر اکرم (ص) در حرم علوی شرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر کشور عراق نیز در این کنفرانس مطبوعاتی تصریح کرد: پیش از اجرای طرح امنیتی، عملیات تفتیش و بازرسی انجام شد و نیروهای مستقر در استان نجف با سه تیپ از وزارتخانه های دفاع و کشور تقویت شدند.

الغانمی تاکید کرد: ما هرگز اجازه تعرض و ایجاد ناامنی برای زائران حرم علوی را نداده و نخواهیم داد.

۱۲ هزار نیروی سازمان «الحشد الشعبی» در کنار سایر نیروهای نظامی و امنیتی عراق در طرح تامین امنیت و خدمات‌رسانی به زائران در شهر نجف مشارکت دارند.

 

منبع: العالم

پایان پیام/42

منبع: شبستان

کلیدواژه: رحلت پیامبر اسلام نجف اشرف نجف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۸۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۴۱ مظنون داعشی در ترکیه

وزیر کشور ترکیه علی یرلیکایا می‌گوید که طی عملیات در ۱۲ استان، نیرو‌های امنیتی ۴۱ مظنون داعشی را بازداشت کردند.

به گزارش فارس؛ «ما هیچ تروریستی را تحمل نخواهیم کرد» وزیر کشور ترکیه با گفتن این جمله از عملیات ویژه برای دستگیری مظنونان داعشی خبر داد.

یرلیکایا در صفحه ایکس (توئیتر سابق) اعلام کرد که نیرو‌های پلیس و امنیتی ترکیه طی عملیات در ۱۲ استان، ۴۱ نفر را به ظن داشتن ارتباط با داعش بازداشت کردند.

وزیر کشور ترکیه همچنین گفت که «می‌خواهم ملت عزیزمان بدانند که ما هیچ تروریستی را تحمل نخواهیم کرد و فقط یک هدف داریم: با حمایت و دعای شما تا خنثی شدن آخرین تروریست، بدون هر گونه تردید بجنگیم».

دیگر خبرها

  • باید یک تفاهم بزرگ رسانه‌ای میان ایران و عراق اتفاق بیفتد
  • از دجله تا راین!/کدام کشور اروپایی رکورددار تجهیز صدام به تسلیحات شیمیایی بود؟
  • سپهران کم تاخیرترین ایرلاین فرودگاه نجف شد
  • تأکید عراق بر پایبندی به توافق امنیتی با ایران
  • ترکیه ۴۱ نفر را به ‌اتهام ارتباط با گروهک داعش بازداشت کرد
  • دستگیری ۴۱ مظنون داعشی در ترکیه
  • ادامه موج گسترده مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس / در عمان حقوق یک پرستار ۶ برابر ایران است
  • چهار نکته درباره یک خودکشی خاص در محله امیر اکرم!
  • شرط ترامپ برای کمک به اوکراین
  • تیم جدید و اروپایی اکرم عفیف مشخص شد؟