Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، نشست جمع‌بندی حضور هلدینگ شستا در اردبیل با حضور علی نیکزاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، اکبر بهنام‌جو استاندار اردبیل، محمد رضوانی‌فر مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی (شستا) و صدیف بدری نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس، بعدازظهر امروز برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیکزاد در این نشست با اشاره به عدم رعایت عدالت در توزیع امکانات و سرمایه‌های شستا در استان اردبیل اظهار کرد: امیدواریم با همت مدیران در یک سال آینده این مسئله کمی مرتفع گردد چرا که این مجموعه تا به‌ امروز در اردبیل و چند استان دیگر اقدام مهمی نداشته است.

نایب رئیس مجلس افزود: ما به‌عنوان نمایندگان مردم و همچنین مسؤولین دستگاه‌های اجرایی در کنار شستا برای بهبود وضعیت و همچنین سرعت‌بخشی به پروژه‌ها خواهیم بود.

محمد رضوانی‌فر، مدیرعامل شستا نیز در این نشست گفت: ماه گذشته به درخواست نایب رئیس محترم مجلس و نمایندگان استان اردبیل، نشستی در مجلس برگزار کردیم و همکاران در این مدت نسبت به احصاء ظرفیت‌های استان پرداخته‌اند.

وی بیان کرد: شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی (شستا) در تلاش خواهد بود تا اقدامات مناسبی را برای سرمایه‌گذاری در استان اردبیل و پیشبرد برنامه‌ها، با همراهی نمایندگان استان در مجلس و مسؤولان استانی صورت دهد.

از احداث مجموعه دامداری تا ایجاد مجتمع دارویی و اختصاص قیر

در این نشست مقرر شد پروژه هتل گردشگری و مجتمع مسکونی ایران‌سازه در شورابیل با همکاری طرفین و پیگیری نمایندگان، تعیین تکلیف شود.

احداث مجموعه‌های دامداری در شهرستان‌های نمین، نیر، مشگین‌شهر، گرمی و خلخال با مجموع سرمایه‌گذاری ۱۵۰۰ میلیارد تومان نیز از مصوبات این نشست بود.

همچنین در ادامه مقرر شد تا با ورود شستا، به میزان ۴۰ میلیارد تومان قیر به شهرداری‌های استان اردبیل تخصیص یابد و به جای آن از طریق تهاتر زمین صورت گیرد.

بررسی امکان خرید شرکت تسنیم نوش و حضور شرکت سابیر در امور عمرانی جاده‌های استان اردبیل نیز در این جلسه مطرح شد.

احداث مجتمع دارویی اردبیل با اعتبار ۷۰۰ میلیارد تومانی از دیگر مواردی بود که در این نشست تصویب گردید.

- انتهای پیام/۳۴۶۳/۴۲۱/

منبع: فارس

کلیدواژه: علی نیکزاد شستا اردبیل نایب رئیس مجلس شورای اسلامی صدیف بدری عدالت نمین خلخال گرمی مشگین شهر شهرستان نیر مجلس استان اردبیل سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۹۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست تخصصی مدیر توزیع برق سلماس با فرماندار

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در این جلسه و نشست تخصصی که در محل فرمانداری ایک شهرستان برگزار شد ضمن بیان اقدامات مهم انجام شده و در دست اقدام این شرکت در سطح شهرستان سلماس؛ در مورد مسائلی، چون جابه‌جایی برخی از تیر‌های برق که نیاز به تعویض و جابه جایی دارند و نیز برنامه ریزی برای تامین برق واحد‌های تولیدی صحبت شد.  در ادامه این نشست عبداللهی مدیر توزیع برق سلماس نیز ضمن اشاره به پیش رو بودن ایام پیک بار تابستان خواستار همکاری و مشارکت سایر ادارات در برنامه‌های پیک بار تابستان ۱۴۰۳ شد.

دیگر خبرها

  • شرکت‌های تامین سرمایه بهبود شبکه برق تعریف شود
  • رعایت توازن تولید و مصرف انرژی به سرمایه گذاری خارجی نیاز دارد
  • نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه سرمایه انسانی صنعت نفت برگزار شد
  • مبلغ دقیق مرحله سوم سود سهام عدالت / مرحله سوم سود سهام عدالت کی واریز می‌شود؟
  • بازاندیشی نظری و روشی در شناخت کلان مفهوم عدالت اجتماعی
  • نشست تخصصی مدیر توزیع برق سلماس با فرماندار
  • پتروشیمی‌ها حق مردم استان بوشهر را بدهند/ لزوم رعایت عدالت
  • بحث روز؛ VAR در فوتبال، قاضی عادل یا قاتل روح ورزش محبوب ما؟
  • اداره سرمایه انباشته وقف باید علمی باشد/ تحقق شعار سال در حوزه کشت و صنعت
  • کشف کالا‌های قاچاق ۵۶ میلیاردی در اردبیل