Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام دشتکی با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ وقف در جهت تبیین آرمان های دینی و بصیرتی گفت: قرائت زیارت نامه حضرت رسول اکرم(ص) با محوریت بقاع متبرکه استان البرز برگزار شد.

« حجت الاسلام دشتکی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز با عرض تسلیت فرارسیدن سالروز ۲۸ صفر گفت: قرائت زیارت نامه حضرت رسول اکرم(ص) با محوریت بقاع متبرکه استان البرز برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز افزود: آئین زیارت نامه حضرت رسول اکرم(ص) صبح جمعه ۲۵ مهر در بقاع متبرکه استان البرز ساعت ۱۰صبح در فضای باز با رعایت قوانین و دستورات بهداشتی برگزار شد. 

 

وی با اشاره به برپایی آئین خوانش زیارت نامه امام رضا(ع) و امام حسن مجتبی(ع) با محوریت بقاع متبرکه استان ادامه داد: آئین عزاداری ویژه شهادت امام رضا(ع) نیز در بقاء متبرکه شاخص استان به همراه تهیه و توزیع ۵ هزار پرس غذا میان محرومان به مناسبت ۲۸ صفر انجام می شود.

 

حجت الاسلام دشتکی بیان کرد: اجرای طرح ماندگار با توزیع ۲ هزار بسته کمک معیشتی ویژه محرومان از دیگر برنامه هایی است که به مناسبت هفته وقف اجرا می شود. 

 

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان البرز در پایان خاطرنشان کرد: واقفان خیر اندیش در سطح استان البرز با باور به آرمان های دینی و الهی در امر ترویج فرهنگ وقف از هیچ تلاشی مضایقه نمی کنند. 

 

 

پایان پیام/301

منبع: شبستان

کلیدواژه: بقاع متبرکه استان البرز برنامه های هفته وقف هفته وقف محوریت بقاع متبرکه استان زیارت نامه حضرت رسول اکرم ص بقاع متبرکه استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۹۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیارت اماکن مقدس عراق در هوای بارانی + فیلم

بارش باران در شهرهای نجف و کربلا، حال و هوای خاصی به حرم مطهر امام علی (ع) و حرم امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل العباس (ع) داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • زیارت اماکن مقدس عراق در هوای بارانی + فیلم
  • ساخت فیلم «عشق آباد» با محوریت امام رضا (ع) و فرهنگ رضوی
  • آئین نکوداشت آیت الله موسوی جزایری برگزار می شود
  • آئین تکریم آیت الله موسوی جزایری برگزار می‌شود
  • وظیفه پلتفرم‌ها در عرضه دارو/ ۶ ماه اجرای آزمایشی در یک استان
  • آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد
  • ائمه معصومین(ع) سرآمدان گفت‌وگو بودند/نباید به مقدسات توهین شود
  • اعلام مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت در هفته جاری‌
  • ائمه معصومین(ع) سرآمدانِ گفت‌وگو بودند/ احساس مسئولیت مسلمانان، نسبت به تمام بشریت
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد