Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@16:05:29 GMT

نظارتی بر مبادی ورودی و خروجی البرز وجود ندارد

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۵۷۶۸۲

نظارتی بر مبادی ورودی و خروجی البرز وجود ندارد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد فتحی ظهر جمعه در حاشیه بازدید از مبادی ورودی و خروجی شهرستان کرج اظهار کرد: بر اساس جلسات برگزار شده و دستورات رئیس ستاد کرونای استان قرار بر این شد که مبادی ورودی و خروجی استان توسط نیروی انتظامی و پلیس راهور مورد کنترل و نظارت قرار گیرد اما با وجود موج سفرهای مردم و اینکه نیروها در مبادی مستقر هستند اما هیچ‌گونه نظارتی بر رفت و آمدها صورت نمی‌پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه متأسفانه خودروها در حال ادامه دادن به مسیر خود بوده و برگشت داده نمی‌شوند، تصریح کرد: تصمیمی که درباره عدم مسافرت در این ایام قرار گرفته شد با توجه به اینکه نظارتی بر آن وجود ندارد عملاً بی‌فایده شده است و در روزهای آتی شاهد روند گسترش این بیماری با شدت بیشتری خواهیم بود.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی البرز بیان کرد: متولیان اجرای این امر هیچ نظارتی بر اجرای این دستورالعمل نداشته و حتی حضورشان در مبادی ورودی و خروجی علاوه بر اینکه سبب اجرای این دستورالعمل نشده بلکه عامل ایجاد ترافیک در مبادی بین‌شهری شده است.

وی ادامه داد: از مسئولان ذی‌ربط خواهشمندم کنترل‌های لازم را در خصوص این موضوع داشته باشند، چراکه دانشگاه علوم پزشکی تنها می‌تواند در بخش درمان و همچنین نظارت بر واحدهای صنفی اقدامات مربوطه را انجام دهد.

فتحی همچنین از شهروندان خواست از سفرهای بین‌شهری اجتناب ورزیده و برای حفظ سلامتی خود و جامعه همکاری بیشتری با بخش درمان داشته باشند و گفت: در صورت عدم رعایت پروتکل‌ها و حضور در اجتماعات بدون شک شاهد بالاتر رفتن آمار مرگ و میر و بیماری کرونا در سطح کشور و استان البرز خواهیم بود.

وی متذکر شد: بدون شک تنها وجود نیروهای انسانی برای کنترل مبادی ورودی و خروجی کارگشا نیست و می‌توان با استفاده از نیوجرسی و ابزارهای این‌چنینی نسبت به جلوگیری از تردد مسافران اقدامات لازم را انجام داد.

کد خبر 5049462

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد فتحی رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز شهرستان کرج نیروی انتظامی ویروس کرونا محدودیت های کرونایی ویروس کرونا اربعین 99 شیراز بوشهر شیوع کرونا آمار کرونا اربعین حسینی گرگان شهرکرد مجلس شورای اسلامی شهدای مدافع حرم کرمانشاه ستاد ملی مقابله با کرونا سیستان و بلوچستان مبادی ورودی و خروجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۷۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معدوم شدن بیش از ۲ تن مواد غذایی فاسد در تاکستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، زهیر درگاهپور رئیس مرکز بهداشت تاکستان گفت: در یک ماه گذشته ۲ هزار و ۵۳۰  کیلوگرم مواد غذایی فاسد و غیرقابل مصرف، در طرح نظارتی و تشدید بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی این شهرستان ضبط و از چرخه عرضه خارج شد.

وی بیان کرد: توقیف و کشف و ضبط اجناس تاریخ گذشته و فاسد و غیرقابل مصرف، به منظور کنترل و بررسی مواد غذایی عرضه شده در سوپرمارکت ها، فروشگاه‌ها و انبار‌های بزرگ مواد غذایی، از وظایف نظارتی بازرسان بهداشت محیط، برای تامین سلامت مردم است؛ که این اجناس، با هماهنگی شهرداری و دادستان عمومی و انقلاب معدوم می‌شود.

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات تکمیلی ۴ خطه شدن محور خروجی دره شهر به طول ۱۱‌.۵ کیلومتر
  • خروجی سد کوثر افزایش داده شد/مهار سیلابها توسط سد
  • فیلم| کشف مواد مخدر از زیر شاسی یک کامیون خروجی توسط ماموران گمرک بازرگان!
  • معدوم شدن بیش از ۲ تن مواد غذایی فاسد در تاکستان
  • کشف مواد مخدر از زیر شاسی یک کامیون خروجی توسط ماموران گمرک بازرگان (فیلم)
  • خروجی اکسپو فرصتی برای پیگیری قراردادهای تجاری مناسب بین کشورهاست
  • ترافیک سنگین و اجرای محدودیت تردد در آزادراه تهران - شمال
  • اولین خروجی لیورپول بعد از کلوپ مشخص شد
  • توقف فعالیت ۲۸ واحد صنعتی متخلف در شهرک صنعتی اشتهارد
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت