Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، ‌جزئیات طرح شفافیت آراء نمایندگان در جلسه هفته آینده کمیسیون تدوین آئین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی برای رأی‌گیری و تصویب به بحث گذاشته می‌شود.

سمیه محمودی نماینده مردم شهررضا و سخنگوی کمیسیون تدوین آئین‌نامه داخلی مجلس با اعلام این خبر گفت: ‌این طرح پس از بررسی در کارگروه هفته آینده در کمیسیون تدوین آئین‌نامه داخلی مجلس مطرح و بررسی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کلیات طرح شفافیت پیش از این در کمیسیون به تصویب رسیده بود و از هفته آ‌ینده رسیدگی به جزئیات آن مطرح خواهد بود.

پربیننده ترین نهاد قیمت‌گذاری خودرو قرار نیست تغییر کند معلمان جوان، عامل اصلی شکستن زنجیره محرومـیت قالیباف: عده‌ای می‌خواهند اقتصاد در انحصارشان باشد ماجرای واعظی و بازگشت نامه قالیباف هیچ مانع قانونی بر سر راه لغو تحریم تسلیحاتی وجود ندارد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: سمیه محمودی کمیسیون تدوین آئین نامه داخلی مجلس مجلس شورای اسلامی سمیه محمودی کمیسیون تدوین آئین نامه داخلی مجلس رأی گیری قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت آئین نامه داخلی مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۹۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین‌نامه توزیع اینترنتی دارو بر بستر سکوها ابلاغ شد

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، سیدرضا مظهری افزود: نسخه پیچی و فروش دارو همچنان تحت کنترل مسئول فنی داروخانه ها است و فقط حمل دارو با ابلاغ این آئین نامه با استفاده از سکوهای اینترنتی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: این آئین نامه با رعایت اصول حفظ سلامت بیماران، موجب سهولت دسترسی بیماران به داروهای مورد نیاز می‌شود.

مظهری افزود: توزیع دارو بر بستر اینترنت به زودی به صورت آزمایشی در چند شهر با دستور وزیر بهداشت آغاز می‌شود و بعد از ۶ ماه در سراسر کشور پوشش داده می‌شود.

رئیس مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت گفت: بیماران با استفاده از سکوهای اینترنتی برای انتخاب نزدیک‌ترین داروخانه به محل سکونت می‌توانند داروی خود را سریع‌تر دریافت کنند.

دیگر خبرها

  • وظیفه پلتفرم‌ها در عرضه دارو/ ۶ ماه اجرای آزمایشی در یک استان
  • قالیباف: جداول بودجه برای نخستین بار به رای گذاشته می‌شود
  • قالیباف: نباید به مجلس ظلم شود، نخستین بار است که مجلس یازدهم جداول را به رأی نمایندگان می گذارد
  • آیین‌نامه توزیع اینترنتی دارو بر بستر سکوها ابلاغ شد
  • داستان شفافیت (۲)؛ بیم و امید یازدهمین مجلس برای شفاف شدن
  • آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد
  • داستان شفافیت؛ قسمت اول
  • تدوین آئین‌نامه تاسیس و اداره موزه‌های دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و پژوهشی کشور
  • لایحه جداول بودجه ۱۴۰۳ در دستور کار هفتگی صحن علنی مجلس قرار خواهد گرفت
  • بررسی لایحه جداول بودجه ۱۴۰۳ در دستور کار هفتگی مجلس قرار خواهد گرفت