Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز جمعه آستان قدس رضوی، عضو هیات مدیره کانون ناشنوایان خراسان رضوی در حاشیه این مراسم گفت: این جمع با حضور معنوی و دل‌های پاک خود در این مراسم و مکان نورانی، نایب‌الزیاره جامعه بزرگ ناشنوایان سراسر کشور هستند که به دلیل محدودیت‌های بهداشتی موجود، نتوانستند خود را به مشهدالرضا (ع) برسانند.

رسول طالبی افزود: برپایی چنین مراسمی تأثیر بسیار مثبت بر روحیه ناشنوایان دارد و ترتیب دادن این دست برنامه‌های مذهبی ویژه‌ ناشنوایان که نمی‌توانند به صورت معمول از محتوای مراسم و آیین‌های مذهبی بهره‌مند شوند، بسیار ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو شبکه ملی سازمان‌های مردم‌ نهاد ناشنوایان ایران با اشاره به جمعیت ۱۴ هزار نفری ناشنوایان خراسان رضوی، ابراز امیدواری کرد برگزاری چنین مراسمی در حرم مطهر رضوی تداوم یابد تا ناشنوایان هم سهمی از فضای معنوی این مکان شریف داشته باشند.

وی ادامه داد: آستان قدس رضوی تاکنون مراسم دیگری در اعیاد ائمه اطهار(ع) برای ناشنوایان برگزار کرده است اما کمتر فرصت حضور در مراسم عزاداری را داشته‌اند.

سخنران مراسم عزاداری نیز با زبان اشاره به تبیین شخصیت پیامبر اسلام (ص) پرداخت و با اشاره به حدیثی از ایشان مبنی بر اینکه "اگر می‌خواهید پیامبر(ص) را در قیامت راضی و خشنود زیارت کنید، باید به این خاندان محبت داشته باشید" گفت: نه ‌فقط محبت زبانی بلکه محبت باید در عمل مشخص باشد.

حجت الاسلام اژدر محمدی افزود: مسیر قلبمان باید پاک باشد وگرنه در قلبی که هر نوع محبت آمریکا و اسراییل وجود دارد، نمی‌توان محبت اهل‌بیت (ع) را جای داد. نمی‌توانیم هم‌زمان محبت دوست و دشمن را در قلبمان بگنجانیم.

وی ادامه داد: باید قدردان و شاکر حضور در مراسم این شب پرفیض باشیم و از محضر امام رئوف (ع) درخواست کنیم چه در دنیا و چه در آخرت دست ما از دامن اهل بیت (ع) کوتاه نماند.

برچسب‌ها حرم امام رضا پیامبر اکرم هیأت عزاداری ناشنوایان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حرم امام رضا پیامبر اکرم هیأت عزاداری ناشنوایان حرم امام رضا پیامبر اکرم هیأت عزاداری ناشنوایان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۹۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوگواری شهادت امام صادق (ع) در حرم شاهچراغ

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، همزمان با ۲۵ شوال زائران و دلدادگان اهل‌بیت (ع) در اندوه شهادت رئیس مکتب شیعه به سوگ نشستند و شیفتگاه اهل بیت (ع) به حرم مطهر آمده‌اند تا به پیشگاه مقدس حضرت احمد بن موسی (ع) تسلیت عرض کنند و خود را در غم شهادت جد بزرگوارشان شریک گردانند.
در مراسم سوگواری که با حضور زائران و مجاوران حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) در شبستان امام خمینی (ره) در حال برگزاری است، اکبر افخمی، پیرامون فضایل و مناقب امام جعفر صادق (ع) سخنرانی می‌کند و سیدمحسن رسولی حاج مهدی سلحشور نیز در رثای شهادت این امام همام، به مرثیه سرایی می‌پردازد.

دیگر خبرها

  • حجاج دیگر کشورها در مراسم حج محبت زائران ایرانی را احساس کنند
  • مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در پیشوا برگزار شد
  • عزای امام صادق در انار برپا شد
  • آیین سوگواری شهادت ششمین ستاره تابناک آسمان امامت و ولایت امام جعفر صادق (ع) در خراسان رضوی
  • سوگواری شهادت امام صادق (ع) در حرم شاهچراغ
  • برگزاری مراسم عزاداری ششمین اختر تابناک امامت در شهر انابد + تصاویر
  • آیین های عزاداری سالروز شهادت «صادق آل محمد» در گیلان برپا است
  • برپایی آیین‌ سوگواری شهادت امام جعفرصادق (ع) در یاسوج
  • اجتماع بزرگ صادقیون در مشهد الرضا
  • آیین سوگواری شهادت امام صادق (ع) در حرم شاهچراغ (َُع)