Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع عراقی از فراخوان برای برگزاری تظاهرات علیه توهین‌کنندگان به نیروهای بسیج مردمی(حشد شعبی) خبر دادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رسانه‌های عراق، فراخوان برای برگزاری تظاهرات در روز هفدهم اکتبر(فردا شنبه) داده شده است تا بر مخالفت با هرگونه بی احترامی و خدشه وارد کردن به حشد شعبی تاکید شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تظاهرات برای نشان دادن اعتراض به اظهارات اخیر هوشیار زیباری، وزیر خارجه اسبق عراق و از رهبران حزب دموکرات کردستان عراق علیه حشد شعبی برگزار می شود که به زعم خود خواستار خالی شدن منطقه الخضراء بغداد از حضور حشد شعبی شده بود.وی البته اظهارات توهین آمیزی را علیه حشد شعبی مطرح کرده بود.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

بر اساس فراخوانی که برای این تظاهرات داده شد از تمام تظاهرات کنندگان خواسته شده است ضمن رعایت نکات بهداشتی و استفاده از ماسک در تظاهراتی که قرار است در مقابل مقر حزب دموکرات کردستان(حزبی که ریاست آن را مسعود بارزانی برعهده دارد و زیباری از اعضای آن به شمار می رود) در منطقه الکراده برگزار شود، شرکت کنند.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

همچنین از شبکه های ماهواره ای عراق دعوت شده است که این مراسم را پوشش دهند.

 اهداف سفر مصطفی الکاظمی به فرانسه

شبکه الفرات گزارش داد مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق ابتدای هفته آینده به دعوت امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه به پاریس خواهد رفت.

این شبکه به نقل از منابع آگاه اعلام کرد در این سفر درباره توسعه همکاری های دوجانبه و توسعه همکاری ها در زمنیه های نظامی و امنیتی بحث و تبادل نظر خواهد شد.

 پیشتر فواد حسین وزیر خارجه عراق اعلام کرده بود که در جریان سفر مصطفی الکاظمی به فرانسه، عراق درخواست خرید سلاح از فرانسه را متناسب با نیازمندی های ارتش عراق ارائه خواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار عراق حشد الشعبی اخبار عراق حشد الشعبی حشد شعبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۶۰۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات ویژه پلیس فتا علیه فروشندگان و تبلیغ‌کنندگان سلاح در فضای مجازی

رئیس پلیس فتای فراجا از آغاز طرح عملیاتی این پلیس برای برخورد با تبلیغ کنندگان فروش سلاح و مهمات و ترویج‌کنندگان خشونت در فضای مجازی در سال‌جاری خبرداد.

به گزارش ایسنا، سردار وحید مجید دراین‌باره گفت: همزمان با آغاز سال ۱۴۰۳ و در راستای پاکسازی و ارتقاء امنیت فضای مجازی دو طرح عملیاتی ویژه پلیس فتا علیه تبلیغ کنندگان و فروشندگان سلاح، مهمات و اقلام ممنوعه و همچنین مقابله با پدیده ترویج خشونت و اراذل و اوباش در فضای سایبر در حال اجرا است.

وی ادامه داد: در این راستا  ۳۴ کارگروه ویژه عملیاتی و اطلاعاتی در خصوص  رصد تارنماهای مجرمانه و شناسایی مجرمان این دو حوزه که همواره پاکسازی و امنیت آن مورد درخواست هموطنان است ، شروع به اجرای طرح کردند. بر اساس تجزیه، تحلیل و رصدهای صورت گرفته در فضای مجازی بیش از ۹۰ درصد تبلیغات فروش و واگذاری سلاح ، مهمات ، افشانه و شوکر الکتریکی صرفا یک ترفند کلاهبردارانه از سوی مجرمان سایبری برای کلاهبرداری مالی از متقاضیان محسوب می‌شود و در حقیقت این افراد کلاهبردار هیچگونه اقلامی نظیر سلاح، مهمات و ... را به درخواست کنندگان واگذار نخواهند کرد.

رئیس پلیس فتای فراجا با تاکید بر عزم جدی پلیس فتا در برخورد با این دو پدیده مخل امنیت و آرامش در فضای مجازی ؛ از کاربران خواست تا ضمن مشارکت با پلیس فتا در پاکسازی فضای مجازی در صورت مشاهده موارد مشکوک و مجرمانه موضوع را به پلیس فتا گزارش کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستگیری عاملان توهین به وینیسیوس در ال‌کلاسیکو
  • دیدنی های امروز؛ از اعتراضات ضداسرائیلی تا مهمات منفجر نشده در غزه
  • واکنش موسویان به تجمع علیه خودش در دانشگاه امریکایی
  • ببینید | مسلمان شدن یکی از شرکت کنندگان در تظاهرات همبستگی با غزه
  • پلیس علیه تبلیغ‌کنندگان سلاح در فضای مجازی
  • جزئیات عملیات پلیس علیه فروش سلاح و مهمات
  • آغاز عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح در فضای مجازی
  • عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح و مهمات
  • عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح و مهمات در فضای مجازی
  • عملیات ویژه پلیس فتا علیه فروشندگان و تبلیغ‌کنندگان سلاح در فضای مجازی