Web Analytics Made Easy - Statcounter

زارعی گفت: ایستگاه صلواتی توزیع ماسک رایگان و گرفتن فشار خون، به همت کانون شهدای روستای سمچول بهشهر همزمان با سالروز رحلت حضرت رسول(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) در مصلای بهشهر برپا شد.

« علی اکبر زارعی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در بهشهر اظهار کرد: بزرگداشت شعائر دینی و تلاش برای زنده نگه داشتن ارزش ها و آرمان های دین و انقلاب از اهداف مهمی است که در کانون های مساجد مورد توجه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر مسئول کانون شهدای روستای سمچول افزود: آموزه های دینی و الهی منش و رفتار اهل بیت(ع) الگو حقیقی و راهنمای اصلی در زندگی است و کانون های مساجد تلاش برای بزرگداشت نام و یاد شهدا و پاسداشت شهادت اهل بیت(ع) را در طول سال در دستور کار دارند و برنامه های مختلف فرهنگی و اجتماعی را در طول سال برگزار می کند.

وی یادآور شد: برپایی ایستگاه صلواتی در آخرماه صفر به همت کانون شهدای روستای سمچول، با توزیع ماسک رایگان و گرفتن فشار خون از نمازگزاران به یاد شهیدان نورالله نقدعلی و شعبان زارعی از شهدای روستای سمچول برگزار شد.

زارعی گفت: ایستگاه صلواتی به همت کانون شهدای روستای سمچول بهشهر همزمان با سالروز رحلت حضرت رسول(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و شهادت امام رضا(ع)  و با مشارکت هلال احمر و سپاه بهشهر در مصلای بهشهر برپا شد.

وی در پایان با تاکید بر نهادینه کردن باورهای دینی و ارزشی در بین آحاد مردم، یادآور شد:  کانون فرهنگی هنری شهدای مسجد روستای سمچول بهشهر تلاش دارد تا با استفاده از توان روحانیت کانون در جهت تعالی و رشد باورهای ایمانی در برهه های مختلف فعالیت های موثری را داشته باشد.

پایان پیام/175

منبع: شبستان

کلیدواژه: رحلت رسول اکرم ص و شهادت امام حسن مجتبی ع ایستگاه صلواتی بهشهر ایستگاه صلواتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۶۰۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلستان شهدای جروکان ساماندهی شد

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: ساماندهی گلزار شهدای جروکان با هزینه بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال در دستور کار شهرداری قرار گرفته است و با هزینه‌ای بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال انجام شد.

سیدسلمان قاضی‌عسگر با اشاره به سامان‌دهی گلزار شهدای جروکان با هزینه‌ای بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال اظهار کرد: این اقدام با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت انجام شد؛ بهسازی و مرمت گلزارهای شهدا به‌منظور ماندگارسازی نام شهدا به‌عنوان میراث ملی ضروری است.

وی با تاکید بر اهمیت تلاش برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت افزود: ارتقای سطح آگاهی مردم نسبت به باورهای دینی و معرفی شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران به‌عنوان الگو برای جوانان از مؤثرترین راهکارها به‌منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان با بیان اینکه ساماندهی گلستان شهدای جروکان شامل ساماندهی قبور شهدا، کف‌سازی و بدنه‌سازی این مجموعه است، گفت: گلزار شهدا سمبل فرهنگ ایثار و شهادت است، از این‌رو حفظ و ساماندهی این پروژه یکی از الزامات و اولویت‌های پروژه‌های شهرداری است.

قاضی‌عسگر خاطرنشان کرد: در عملیات عمرانی پروژه‌های فرهنگی باید رویکرد ما خلاقانه و با اثرگذاری ارزش ترویجی باشد تا به اهدافی که در ترویج ارزش‌ها مشخص شده، دست پیدا کنیم.

کد خبر 749089

دیگر خبرها

  • آمار شهدای امروز حمله های رژیم صهیونیستی به غزه
  • دیدار دانشجویان دانشگاه آزاد یزد با خانواده شهید سرسنگی
  • گلستان شهدای جروکان ساماندهی شد
  • مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای کردستان از دستاوردهای دولت سیزدهم است
  • وقوع مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای کردستان
  • برپایی ایستگاه سلامت در سیب و سوران
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است
  • هجوم ملخ‌ها به مزارع روستای لندی منطقه میانکوه
  • انتقال آب به اراضی روستای رحیم آباد شهرستان کیار