Web Analytics Made Easy - Statcounter

هوفنهایم در چهارمین هفته بوندسلیگا 2020/21 میزبان دورتموند است.

هوفنهایم و دورتموند در چهارمین هفته بوندسلیگا 2020/21 به مصاف هم خواهند رفت. نگاهی داریم به آمار و اطلاعات مربوط به بازی هوفنهایم و دورتموند:

اطلاعات بازی هوفنهایم و دورتموند تاریخ برگزاری: شنبه، 26 مهر 1399 (16 اکتبر 2020) ساعت برگزاری: 17:00 به وقت تهران مکان برگزاری: پریزیرو آرنا، سین شیم بررسی وضعیت تیم های هوفنهایم و دورتموند هوفنهایم فصل جدید بوندسلیگا را با سباستین هونس به شکلی بسیار عالی آغاز کرد و در دو هفته ابتدایی دو پیروزی مقابل کلن و بایرن مونیخ به دست آورد اما در هفته سوم مقابل فرانکفورت متوقف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
آندره کراماریچ، مهاجم این تیم در 3 بازی 6 گل زده است و در صدر جدول گلزنان بوندسلیگا قرار دارد. با این حال به نقل از بیلد، ظاهراً آندره کراماریچ و دو بازیکن دیگر هوفنهایم به ویروس کرونا مبتلا شده اند و اگر این خبر صحت داشته باشد، آن ها قادر به بازی مقابل دورتموند نخواهند بود. دورتموند نیز فصل را با پیروزی مقابل مونشن گلادباخ آغاز کرد اما روند سینوسی دورتموند همچنان پابرجا است و آن ها در دومین بازی فصل مقابل آگزبورگ شکست خوردند. دورتموند پس از پیروزی در هفته سوم بوندسلیگا، امیدوار است که بتواند مقابل هوفنهایم پیروز شود تا دومین پیروزی متوالی خود در این فصل بوندسلیگا را به دست آورد. بهترین گلزن دورتموند مطابق انتظار هالند است که در 3 بازی 4 گل زده است. مانوئل آکانجی با توجه به مثبت شدن تست کرونایش، دورتموند را در این دیدار همراهی نخواهد کرد. ترکیب احتمالی هوفنهایم و دورتموند

هوفنهایم (2-5-3): بائومن | فوگت، پوش، آکپوگوما | اسکوف، رودی، گریلیتش، ساماسکو، کادرابک | دبور، کراماریچ

دورتموند (1-2-4-3): بورکی | امره جان، هوملس، پیشچک | مونیه، ویتسل، بلینگام، گریرو | سانچو، رینا | هالند

غایبان هوفنهایم و دورتموند

هوفنهایم: ارمین بیچاکچیچ، هاوارد نوردوایت، کوستاس استافیلیدیس، بنجامین هوبنر (مصدوم)

دورتموند: دن اکسل زاگادو، نیکو شولتس، مانوئل آکانجی، تورگان هازارد، متئو موری (مصدوم)

جایگاه هوفنهایم و دورتموند در جدول رده تیم برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل گل امتیاز 5 دورتموند 2 0 1 7 2 5 6 6 هوفنهایم 2 0 1 8 5 3 6 رویارویی های پیشین هوفنهایم و دورتموند هوفنهایم در 5 تقابل از 6 تقابل اخیر خود با دورتموند، نباخته استبهترین بازیکنان هوفنهایم و دورتموند از نگاه آمار تیم بهترین بازیکن بهترین گلزن بهترین گل ساز هوفنهایم آندری کراماریچ (8.18)

آندری کراماریچ (6)

گاچینوویچ، ببو، گیگر (1) دورتموند جیووانی رینا (8.14) ارلینگ هالند (4) جیووانی رینا (3) نکات آماری در 10 بازی از 11 دیدار خانگی اخیر هوفنهایم در بوندسلیگا، حداقل 2 گل زده شده است. هوفنهایم در 7 تقابل خانگی اخیر خود با دورتموند، نباخته است. هوفنهایم در هر یک از 3 تقابل اخیر خود با دورتموند، حداقل 2 گل زده است. هوفنهایم در 7 دیدار اخیر خود موفق به کلین شیت نشده است. دورتموند در 5 تقابل اخیرش با هوفنهایم، پیروز نشده است. هوفنهایم در 3 بازی آخر خود 8 گل زده است. پیش بینی هواسکورد

هوفنهایم 2-3 دورتموند

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: هوفنهایم و دورتموند هوفنهایم گل زده اخیر خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۶۰۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادین ترزیچ: برای موفقیت مقابل پاری سن ژرمن، باید نمایشی بهتر نسبت به رویارویی قبلی‌مان داشته باشیم

از گفته‌های ترزیچ پیداست که دورتموند تقریبا با تمام قوا، به مصاف نماینده فرانسه می‌رود. 

ادین ترزیچ، سرمربی دورتموند، روز سه شنبه اعلام کرد که مارسل زابیتسر و دونیل مالن به احتمال زیاد برای بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل پاری سن ژرمن آماده خواهند بود.

طرفداری | به گزارش خبرگزاری رویترز، دورتموند همچنین از بازگشت امره جان و یان ماتسن از محرومیت بهره‌مند خواهد شد. زابیتسر که به مدت چند روز به دلیل بیماری از میادین دور بود و مالن که از مصدومیتی که در بازی‌های ملی ماه گذشته متحمل دچار آن شده بود در حال بهبود است، به تمرینات بازگشته‌اند.

ترزیچ گفت:

مارسل و دونیل هر دو در تمرینات شرکت کردند. انتظار داریم که فردا در دسترس باشند. مارسل احساس بهتری دارد و ما به او با فرمی که پیش از بیماری‌اش داشت، در بازی فردا نیاز داریم.

دورتموند، قهرمان لیگ قهرمانان سال 1997، در مرحله گروهی نیز با پاری سن ژرمن روبرو شد. تیم فرانسوی با نتیجه 2-0 در پاریس پیروز شد و سپس در دورتموند به تساوی 1-1 رسید.

ترزیچ در ادامه گفت:

در بازی برگشت می‌شد فهمید که ما درس‌هایی را از بازی اول یاد گرفته‌ایم. حالا به نظر می‌رسد پاری سن ژرمن در این فصل در اوج خود قرار دارد و آن‌ها در سال ۲۰۲۴ تنها یک شکست داشتند و نتایج خوبی کسب کرده‌اند. ما باید نسبت به آن بازی در دورتموند عملکرد بهتری از خود نشان دهیم. ما مطمئن هستیم که این عملکرد را فردا و هفته آینده در پاریس نشان خواهیم داد. هدف آشکار ما این است که فردا بعد از بازی، مزیتی کوچک به دست آوریم. می‌دانیم که برای رسیدن به رویای خود باید حداقل 180 دقیقه در بالاترین سطح بازی کنیم.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • تزریق اعتماد به نفس؛ درخشش خیره‌کننده جیدون سانچو مقابل پاری سن ژرمن
  • با برد دورتموند: سهمیه پنجم چمپیونزلیگ به آلمان رسید
  • خبر بد برای پاری سن ژرمن: احتمال غیبت نونو مندس در تقابل با دورتموند
  • نگاهی به تقابل ذوب‌آهن و نساجی؛ جدال برای بقا
  • باانگیزه‌ترین پرسپولیسی در تقابل با سپاهان
  • ادین ترزیچ: برای موفقیت مقابل پاری سن ژرمن، باید نمایشی بهتر نسبت به رویارویی قبلی‌مان داشته باشیم
  • پیش بازی دورتموند - پاری سن ژرمن؛ نبردی برای غرور
  • ترزیچ: ما برای فینال گرسنه‌تر از پاریسیم!
  • مورایس و تارتار رخ در رخ در نبرد نهایی!
  • محمدجواد حسین‌ نژاد؛ بازگشت به آزادی با انگیزه انتقام