Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهتاش فریبا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،‌ در خصوص اینکه چه تضمینی وجود دارد شرایط استقلال بعد از نشست اعضای کمیته پیشکسوتان با نمایندگان مجلس و وزیر ورزش بهتر شود، اظهار داشت: ما در آن جلسه خواستیم که تا 20، 30 روز دیگر مدیرعامل باشگاه مشخص شود، پنجره نقل و انتقالات سر و سامان بگیرد و با نفراتی که مدنظر سرمربی است قرارداد امضاء شود،‌ البته آن روز ما دو جلسه برگزار کردیم یکی نمایندگان مجلس بودند و نشست دیگرمان با معاون وزیر ورزش بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: 4، 5 نفر بیشتر در آن جلسه حضور نداشتیم چون نفراتی مثل مظلومی و عبداللهی در محل تمرین حضور داشتند. در آن نشست بحث دلالیسم و معضلات ورزش مطرح شد و در آنجا اشاره کردیم که چرا دولت و حراست وزارت ورزش به بحث دلال‌ها ورود نمی‌کند.

فریبا خاطرنشان کرد: خوشبختانه در آنجا اعلام شد به این بحث ورود شده و حتی نهادهای بالاتر هم به این قضیه ورود جدی کرده‌اند. از آنها خواهش کردیم اگر کسی را به اتهام دلالی گرفتند باید حتما او را به مردم معرفی کنند و بگویند کار این افراد غیرقانونی بوده است. ما زمانی که خودمان تیم داشتیم از یک شهر سه بازیکن جذب نمی‌کردیم.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: الان ایجنتی در تیم داریم که 9 بازیکن تحت قرارداد با  او هستند و قرارداد 2 میلیاردی به 8 میلیارد رسیده است.این کار درست است؟ اتفاقا این کار غلط است، البته من نمی‌گویم ایجنت و یا بازیکنان ما چنین نیت‌هایی دارند اما در کل نباید چنین اتفاقاتی در باشگاه بزرگی مثل استقلال رخ بدهد.

وی در پاسخ به این سوال که فضای کلی استقلال را با کادر فنی جدید  چطور ارزیابی می‌کند، گفت: باید کمی زمان بگذرد تا در این مورد قطعی نظر داد. محمود فکری مربی خوبی است و از زمانی هم که در استقلال بازی می‌کرد با انرژی بود در کنار او صمد مرفاوی حضور دارد که در دو دوره سرمربی استقلال بوده است. آقایان عبداللهی و مظلومی هم در آنجا حضور دارند و همه این‌ها می‌تواند به این تیم کمک کند.

فریبا تصریح کرد: اگر با هم مشورت کنند و خرد جمعی ایجاد کنند، مطمئن باشید استقلال موفق می‌شود. به شرطی که کادر فنی خیالیش از بابت پرداخت دستمزدها، زمین تمرین و ... راحت باشد. ان‌شاءالله که پول شفر را هم بدهند و استقلال بتواند از بازیکنان جدیدش استفاده کند. امیدوارم دیاباته زودتر برگردد و علی کریمی نیز قراردادش را تمدید کند تا به امید خدا شرایط کلی استقلال بهتر شود.

پیشکسوت تیم استقلال تاکید کرد: اگر همه این موارد که گفتم اعمال شود و علی کریمی قراردادش را تمدید کند و دیاباته و میلیچ هم برگردند آن زمان دیگر باید از استقلال انتظار قهرمانی داشت چون با این نفرات یک تیم درجه یک جمع و جور شده است.

وی در پاسخ به این سوال که قرعه استقلال را چطور ارزیابی می‌کند گفت:‌ تا هفته هفتم قرعه خوبی نصیب استقلال شده و فقط بازی با فولاد کمی می‌تواند سخت باشد. روی کاغذ قرعه خوبی نصیب استقلال شده اما باید این را هم بپذیریم که تیم‌ها امسال سخت امتیاز خواهند داد.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: استقلال بهتاش فریبا فوتبال ورزشی پیشکسوت استقلال فارس انتظار قهرمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۶۱۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گاف تاریخی محمدجواد کریمی قدوسی چه بود؟

در گزارشی مواضع محمدجواد کریمی قدوسی را مرور می کنیم.

به گزارش اعتماد، بخشی از این گزارش را در ادامه می‌خوانید.

آبان‌ماه سال ۱۳۹۲ وقتی یک طرح دو فوریتی توسط جواد کریمی قدوسی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس وقت تهیه و به هیات رییسه مجلس ارایه شد، دو بار به معاهده «ان پی تی» که مهم‌ترین مبحث حقوق بین‌الملل در بحث انرژی اتمی است، اشاره و عجیب آنکه هر دوبار هم به زبان انگلیسی و هم به زبان فارسی نام این معاهده «ام پی تی، mpt» درج شد. یک بار در عنوان طرح ۵ صفحه‌ای و یک بار در متن آن به زبان انگلیسی.

این طرح ۵ صفحه‌ای که با خط خود کریمی قدوسی توسط اداره قوانین مجلس تکثیر و در اختیار خبرنگاران قرار گرفت و بعد هم در فضای مجازی منتشر شد در کادر مربوط به عنوان طرح این عبارت را با خود دارد: «الزام دولت به حفظ حقوق مسلم هسته‌ای و مصادیق آن در چهارچوب معاهده «ام پی تی» «در مذاکرات هسته ای».

در بند نهم این طرح نیز چنین نوشته شده بود: «هر‌گونه موافقت با خواسته‌های طرف مقابل نباید خارج از معاهده «mpt» باشد».

«ان. پی. تی» مخفف نام انگلیسی «معاهده منع گسترش هسته‌ای» (Nuclear Non- Proliferation Treaty) است.

عجیب‌تر از اشتباه کریمی قدوسی امضای ۱۱۰ نماینده مجلس وقت پای این طرح بود که به این معنی بود که یا این ۱۱۰ نفر هم نام درست مهم‌ترین معاهده هسته‌ای جهان را نمی‌دانستند یا اینکه این طرح را چشم بسته امضا کردند.

دیگر خبرها

  • کریمی قدوسی و ادعای سلاح هسته ای!
  • گاف تاریخی محمدجواد کریمی قدوسی چه بود؟
  • وزارت ورزش: فعلا این دو مدیر را برکنار نکنید!
  • واکنش وزارت ورزش به تغییرات مدیریتی در استقلال و پرسپولیس
  • پیشنهاد وزارت ورزش برای تعیین مدیریت پرسپولیس و استقلال
  • روز خوش استقلال و پرسپولیس
  • نمایش ۲ فیلم برای جامعه ورزش پهلوانی از شبکه‌های مختلف تلویزیونی
  • مالکان جدید پرسپولیس و استقلال هم باید قوانین سقف بودجه را رعایت کنند
  • با اعلام رییس صدور کمیته مجوز حرفه‌ای : AFC واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • اعلام رسمی پایان یک دوره مهم برای سرخابی‌ها