Web Analytics Made Easy - Statcounter

نانو سیلیس یکی از شرکت‌های فناور به دلیل "امکان فرموله کردن این محصول توسط این شرکت برای صنایع" و "قیمت کم و کارایی بالا، در محصولات کاشی و سرامیک ۴ شرکت صنعتی کاربردی شد.

به گزارش ایسنا، وحید اسلامی نصرت آبادی، مدیرعامل این شرکت فناور با اشاره به تولید و فروش ماهانه ۱۰ تن نانوسیلیس، گفت: بیشترین  کاربرد نانوسیلیس‌های تولیدی ما در صنعت کاشی و سرامیک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای توسعه بازار، از ابتدای سال وارد صنعت ریخته‌گری شدیم و در حال حاضر بخشی از نانوسیلیس تولیدی شرکت در این صنعت استفاده می‌شود.

اسلامی، با بیان اینکه استفاده از نانوسیلیس در صنعت ریخته‌گری موجب بهبود خواص مکانیکی قالب‌ها شده و شکاف و ترک مویرگی را در قالب‌ها به حداقل می‌رساند، اظهار کرد: از این طریق استحکام قالب افزایش قابل توجهی پیدا می‌کند و ما به‌تازگی محصول خود را به صنعت ریخته‌گری عرضه‌کرده‌ایم و امیدوارم در آینده نزدیک سهم بیشتری در این بازار پیدا کنیم.

وی از تداوم استقبال صنعت کاشی و سرامیک از نانوسیلیس این شرکت خبر داد و گفت: در صنعت کاشی و سرامیک، نانوسیلیس برای ایجاد زیبایی بصری به محصولات اضافه می‌شوند. در کاشی‌های نانوپولیش استفاده از نانوسیلس موجب بروز خواص ضدلک و براقی در محصولات می‌شود. در سال‌های گذشته با شرکت‌های معتبری وارد همکاری شدیم و نانوسیلیس را برای استفاده در محصولات این شرکت‌ها عرضه کرده‌ایم و امسال نیز دو شرکت کاشی‌سازی به جمع مشتریان ما پیوسته‌اند.

بر اساس اعلام ستاد نانو، وی "امکان فرموله کردن این محصول توسط این شرکت برای صنایع" و "قیمت کم و کارایی بالا" را دو مزیتی نام برد که این محصول در صنعت کاشی و سرامیک کابردی شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کاشی و سرامیک فناوري نانو صنعت کاشی و سرامیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۶۲۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۷ میلیارد تومان غرامت به کشاورزان مه‌ولاتی

ایسنا/خراسان رضوی مدیر جهاد کشاورزی مه‌ولات گفت: برای سال زراعی ۱۴۰۱-۱۴۰۲، ۱۷میلیارد تومان غرامت در بخش کشاورزی مه ولات پرداخت شده است.

هادی ساربان ۱۱ اردیبهشت در جلسه ستاد بیمه محصولات کشاورزی و دام این شهرستان به پرمخاطره بودن بخش کشاورزی و وقوع خشکسالی در سال‌های اخیر و همچنین اهمیت بیمه در بخش کشاورزی اشاره کرد.

وی گفت: در بیمه‌های کشاورزی ۶۵ درصد حق بیمه توسط دولت و کمتر از ۳۵ درصد توسط کشاورز پرداخت می‌شود که در سال گذشته طبق گزارش صندوق بیمه محصولات کشاورزی کل حق بیمه پرداختی توسط کشاورزان ۷.۹ میلیارد تومان بوده در حالی که ۱۷ میلیارد تومان به بیمه‌گذاران غرامت پرداخت شده است.

مدیر جهاد کشاورزی مه ولات خشکسالی و سرما را از مهمترین عوامل خسارت‌زای سال گذشته دانست و از کشاورزان خواست برای ضمانت، محصولات کشاورزی خود را بیمه کنند.

مدیرعامل صندوق بیمه محصولات کشاورزی در این جلسه اظهار کرد: این صندوق در سال گذشته ۱۵ محصول را تحت پوشش بیمه قرار داده که از این تعداد ۸ محصول در سال گذشته خسارت دیده و در این بین بیشترین غرامت پرداختی مربوط به محصول پسته به مبلغ ۱۲ میلیارد تومان است.

خزاعی در پایان از اقساطی شدن حق بیمه محصولات کشاورزی و تخفیفات ویژه حق بیمه در سال ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: در سال زراعی جدید در شهرستان مه ولات تاکنون ۸۱۱ فقره بیمه‌نامه برای ۱۳ محصول صادر شده است که بیشترین تعداد مربوط به محصول پسته ۵۷۱ فقره و به مساحت ۲۴۰۵ هکتار است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • موزه‌های آنلاین طراحی شد
  • اهمیت دوچندان صنعت نفت با فرهنگ‌سازی و اثرگذاری در حوزه هنر
  • افزایش ارزش صادراتی گروه محصولات غیرخودرویی ایران‌خودرو
  • هوشمندسازی و مجازی‌سازی فرآیند حمل و نقل کالا در یزد
  • پرداخت ۱۷ میلیارد تومان غرامت به کشاورزان مه‌ولاتی
  • ۵ محصول زنجیره ارزش راهبردی استان کرمان در نمایشگاه تهران
  • آفریقا، هدف ویژه صادراتی روغن موتور ایران
  • تامین ۵۰ درصدی پنبه مورد نیاز صنعت نساجی کشور
  • محصولات سبز نفت سپاهان امسال وارد بازار می‌شوند
  • آفریقا، هدف ویژه صادراتی نفت سپاهان