Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام رضا دیلمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: دومین دوره انتخابات مجمع کانون های فرهنگی تبلیغی استان همزمان با سراسر کشور در استان برگزار می شود.

وی گفت: این انتخابات با هدف ایجاد رویش انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب و ارتقا و توانمند سازی کانون های فرهنگی برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به اینکه راه اندازی این کانون ها نقش مهمی در نشر معارف دینی انقلابی در حوزه های معرفتی، بصیرتی، قرآنی و اعزام گروهای جهادی دارد، افزود: لذا این کانون ها می توانند در جهت تحقق گام دوم انقلاب نقش آفرینی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیلمی با بیان اینکه مولفه مهم کانون های فرهنگی مردمی بودن و مسجد محوری است، ادامه داد: کارکرد کانون های فرهنگی، آموزشی، فرهنگی، تبلیغی، توانمندسازی، تحکیم بنیاد خانواده و غیره در مسیر گام دوم انقلاب با محوریت خودسازی، جامعه سازی و تمدن سازی است.

وی همچنین از آغاز ثبت نام و صدور مجوز فعالیت کانون های فرهنگی و تبلیغی ویژه مجموعه های فعال انقلابی با محوریت گام دوم انقلاب اسلامی و بسط معارف دینی و قرآنی گلستان خبر داد.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان اضافه کرد: علاقمندان می توانند با مراجعه به سازمان تبلیغات اسلامی نسبت به ثبت نام فعالیت این کانون ها اقدام کنند.

وی التزام عملی به ولایت فقیه، تابعیت جمهوری اسلامی ایران، مسلمان (شیعه اثنی عشری)، دارابودن مجوّز و اساسنامه مورد تأیید سازمان، داشتن حداقل یکسال سابقه مدیریت کانون فرهنگی تبلیغی دارای مجوز از سازمان یا حداقل سه سال فعالیت موثر در سایر مجموعه های فرهنگی مورد تایید سازمان، رعایت شئون اسلامی در اجتماع و حُسن شهرت عدم وابستگی به جریانات منحرف اعتقادی و سیاسی، حداقل سن ۲۳ و حداکثر ۶۰ سال، حداقل تحصیلات کارشناسی یا اتمام سطح یک حوزه و داشتن وقت لازم برای شرکت در جلسات و پیگیری امور مرتبط را از شرایط ثبت نام در این انتخابات بیان کرد.

دیلمی گفت: کانون های فرهنگی تبلیغی مرکز و قرارگاه اصلی آتش به اختیار فرامین رهبری معظم انقلاب هستند.

وی در ادامه به اهمیت کارکردهای کانون های فرهنگی و تبلیغی و جایگاه آن در استان اشاره کرد و افزود: کانون های فرهنگی باید مرکز پایش و بررسی معضلات و مشکلات در جامعه اسلامی باشند و خود این مراکز باید برای رفع آسیب های اجتماعی و مشکلات و معضلات اجتماعی برنامه ریزی کنند.

کد خبر 5049703

منبع: مهر

کلیدواژه: گام دوم انقلاب گام دوم انقلاب گام دوم انقلاب گرگان اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان ویروس کرونا اربعین 99 شیراز بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا گرگان اربعین حسینی شهرکرد مجلس شورای اسلامی شهدای مدافع حرم کرمانشاه ستاد ملی مقابله با کرونا سیستان و بلوچستان کانون های فرهنگی گام دوم انقلاب فرهنگی تبلیغی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۶۲۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام لیست شورای ائتلاف و جبهه پایداری در دور دوم انتخابات

اسامی نامزدهای لیست نهایی جبهه انقلاب که مورد حمایت مشترک جبهه پایداری انقلاب اسلامی و شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اعلام شد. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، مجید متقی‌فر سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی با اشاره به اهمیت حضور مردم در مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گفت: حضور غرور انگیز ملت حماسه ساز ایران اسلامی در انتخابات یازدهم اسفندماه سال گذشته، با وجود مشکلات اقتصادی و کمبودها، برگ زرین دیگری از دفتر رشادت و وفاداری به انقلاب اسلامی بود که ان‌شاءالله در 21 اردیبهشت ماه و در مرحله دوم انتخابات با حضور پرشور مردم تکمیل خواهد شد.

وی با بیان اینکه جبهه پایداری انقلاب اسلامی بر مبنای ادای تکلیف و انجام وظیفه، تلاش نمود تا با لحاظ نمودن شاخص‌های گفتمان انقلاب اسلامی در خصوص انتخابات و ویژگی‌های یک نماینده اصلح در مجلس شورای اسلامی نسبت به معرفی نامزدهای اصلح به مردم شریف اقدام نماید.

سخنگوی جبهه پایداری افزود: جبهه پایداری انقلاب اسلامی مفتخر است با درک صحیح از دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب که در خطبه نماز عید سعید فطر در فروردین ماه سال جاری نیز به صورت علنی بر آن تأکید کردند و توفیق ملت ایران را در توحید کلمه دانستند و همه فعالان سیاسی_اجتماعی را توصیه به عدم ایجاد دودستگی‌های جعلی کردند، در مسیر حفظ وحدت میان نیروهای انقلاب با اعتقاد کامل گام بردارد و در همین راستا در مرحله دوم از انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز لیست نهایی جبهه انقلاب از سوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی و شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس جمع بندی و مورد توافق قرار گرفت.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی با اشاره به منشور فکری و سیره عملی بنیانگذار راحل نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، افزود: آنچه از منظومه فکری امامین انقلاب بر می‌آید، این است که در انتخاب و گزینش نامزدهای انتخابات برای معرفی به مردم، ملاک‌ها و شاخص‌ها مهم است و صرف وابستگی به حزب و گروه و یا قبیله سیاسی نمی‌تواند ملاک عمل قرار گیرد.

متقی‌فر در پایان اسامی نامزدهای لیست نهایی جبهه انقلاب که مورد حمایت مشترک جبهه پایداری انقلاب اسلامی و شورای ائتلاف نیروهای انقلاب هستند را به این شرح اعلام کرد:

1- علیرضا سلیمی

2- غلامحسین رضوانی

3- محمد سراج

4- زهره سادات لاجوردی

5- زهره طبیب‌زاده

6- فاطمه قاسم پور

7- مجتبی زارعی

8- حسین صمصامی

9- حسین نجابت

10- محمدحسین حسین‌زاده بحرینی

11- علی اصغر پورمحمدی

12- حسن خجسته باقرزاده

13- مهدی شریفیان

14- مهدی عسگری

15- عبدالحسین روح الامینی

16- سعید آجرلو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عزاداری کردستانی‌ها در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • حمایت قاطع بیش از ۵۰۰ گروه تبلیغی از نیروی انتظامی و طرح نور
  • حمایت قاطع ۵۰۰ گروه تبلیغی از نیروی انتظامی و طرح نور
  • فهرست مشترک جبهه پایداری و شانا برای دور دوم انتخابات تهران
  • اعلام فهرست انتخاباتی جمعیت جوانان انقلاب اسلامی برای تهران + اسامی
  • برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی، ورزشی بومی -محلی در دانشگاه آزاد بجنورد
  • لیست ۱۶ نفره جبهه پایداری و شورای ائتلاف منتشر شد
  • اعلام لیست شورای ائتلاف و جبهه پایداری در دور دوم انتخابات
  • فعالیت تبلیغی ۵۲۰ مبلغ در ایام شهادت امام صادق(ع) در خراسان جنوبی
  • برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق در ۱۵ امامزاده گلستان