Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@19:04:30 GMT

مشکلات چهارراه سیروس پیگیری شد

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۶۳۵۳۵

مشکلات چهارراه سیروس پیگیری شد

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از شهروندان با ارسال پیامک به بخش #تهران_ما باشگاه خبرنگاران جوان، خواستار رسیدگی برای رفع مشکل  عدم ساماندهی چهارراه سیروس - تقاطع خیابان شهید مصطفی خمینی و خیابان ۱۵ خرداد شرقی شد.


علی محمد سعادتی شهردار منطقه ۱۲ گفت: موضوع ساماندهی تقاطع خیابان‌های شهید مصطفی خمینی ۱۵ خرداد (چهارراه سیروس) با هدف افزایش سهولت خروج ترافیک از بازار و حذف ترافیک عبوری از محدوده منطقه ۱۲ در کمیته شبکه معابر شورای حمل و نقل و ترافیک شهر تهران مطرح و کلیات محدودیت دسترسی و حذف رویکرد‌های شرق به غرب و شرق به جنوب در تقاطع مذکور، مورد تائید قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همچنین درخصوص تردد خودرو‌های سنگین درکوچه آل آقا به آگاهی میرساند باتوجه به عرض کم معبر فوق امکان تردد خودرو‌های سنگین از این معبر مقدور نیست و تردد خودرو‌های مذکور به داخل معبر از خیابان ری ممنوع است.

شهردار منطقه ۱۲ در خصوص احداث پل در میدان قیام گفت: مطالعات امکانسنجی احداث پل به مشاور ترافیکی منطقه در دستورکار قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید

مشکل سد معبر در خیابان احمد حسینی حل می‌شود؟

 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری تهران منطقه 12 تهران مشکلات شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۶۳۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت ترافیکی این دو محور مهم شمالی

به گزارش خبرآنلاین،سرهنگ “پیمان کرمی” روز جمعه در گفتگو با خبرنگاران افزود: این بار ترافیکی در خط جنوبی جاده کرج - چالوس از میدان امیر کبیر تا آدران کرج سنگین است.

ایلنا در خبری نوشت: وی اضافه کرد: اکنون وضعیت ترافیک در آزادراه تهران - شمال نیز سنگین گزارش شده و محدودیت ترافیکی مقطعی نیز در این مسیر انجام شده است.

وی بیان کرد: همچنین ترافیک در خط شمالی آزادراه کرج - قزوین حدفاصل استاندارد تا پل حصارک در برخی مقاطع سنگین است.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه‌دیدگان احتمالی است.

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902387

دیگر خبرها

  • وضعیت ترافیکی این دو محور مهم شمالی
  • توقف تردد خودروها در بعضی از خیابان های شهر ایلام به اثر سیلاب
  • تردد خودرو‌ها در آزادراه قزوین - کرج نیمه سنگین است
  • اژه‌ای: در زمینه امور فرهنگی نباید فقط نیروی انتظامی در کف خیابان کار کند
  • محور کندوان دوطرفه شد/ ترافیک سنگین در هراز
  • عکسی از ترافیک سنگین دیشب جاده شمال
  • ترافیک در محور‌های ارتباطی مازندران سنگین شد
  • ترافیک در محورهای ارتباطی مازندران سنگین شد
  • بهبود دسترسی محلی مناطق ۲ و ۴ با احداث تقاطع غیرهمسطح پل نیک‌اندیش
  • ترافیک سنگین و اجرای محدودیت تردد در آزادراه تهران - شمال